Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kommunikatsioon ja teadmus (1)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on teadmusjuhtimine?
Vasakule Paremale
Kommunikatsioon ja teadmus #1 Kommunikatsioon ja teadmus #2 Kommunikatsioon ja teadmus #3 Kommunikatsioon ja teadmus #4 Kommunikatsioon ja teadmus #5 Kommunikatsioon ja teadmus #6 Kommunikatsioon ja teadmus #7 Kommunikatsioon ja teadmus #8 Kommunikatsioon ja teadmus #9 Kommunikatsioon ja teadmus #10 Kommunikatsioon ja teadmus #11 Kommunikatsioon ja teadmus #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 55 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor annika79 Õppematerjali autor
Kommunikatsioon ja teadmus – klassikaline informatsiooni juhtimine versus teadmuse juhtimine

Uurimistöö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
docx

Avalik juhtimine ja avalik teenus

– Strateegiline planeerimine keskvalitsuse tasandil: *2002. aastal alustati eelarve strateegia koostamisega •2005. aastal võttis VV vastu strateegiliste arengukavade määruse •2006. aastal koostati esimesed valitsemisala arengukavad • Valdkondlikud arengukavad kooskõlastavad Riigikantselei ja Rahandusministeerium •Minister kinnitab valitsemisala arengukava ja hallatavate asutuste arengukavad Teema 6: Teadmusjuhtimine Teadmusjuhtimise tähelepanukeskmes on teadmised/teadmus. Teadmus on lahutamatult seotud inimestega ja see võimaldab inimestel efektiivselt tegutseda, mis on vajalik organisatsioonide edukaks toimimiseks. Seega võimaldab teadmusjuhtimise strateegia vajalikel teadmistel jõuda õigel ajal neid teadmisi vajavatele inimestele. 1.Mis on informatsiooni, teadmise ja teadmuse erinevused. Tooge näiteid. *Informatsiooni- Infojuhtimise eesmärk on tagada teabe salvestamine ja kättesaadavus, tagada õige informatsioon, õigel ajal ja kohas

Avalik haldus
thumbnail
26
docx

Majandusinfosüsteemid

IKT keskendub realiseerimisele (sh. telefon). 14. Selgita infosüsteemi kattega (ulatuse, suurusega) seonduvat. Kui infosüsteem on mingi ülesande tegemiseks, siis võime rääkida infosüstemi kattest organisatsiooni sees funktsioonide osas, teisalt aga selle alusel, kas infosüsteem ainult mõõdab reaalset süsteemi, või teostab seda (kommunikatsioon). Infosüsteemide kate organisatsiooni piirides: · Funktsionaalsuses - (finants, tootmine, kommunikatsioon, müügikanalid...), · teostavuses - mõõtmine (raamatupidamine), osaline protsesside realiseerimine (finantsinfo otsustusprotsessis), põhiprotsesside teostamine (müügisüsteem), integreeritus, · struktuuris - vaated/protsessid, kasutajate rollide hulk (kliendi-, juhtimis-, protsessi-, personalivaade, Front- and BackOffice). Infosüsteemi kate ülepiirilises koostöös: · klientide sidumine (veebi ja kliendikaardi programmid), · partnerite kliendid (hulgi- ja jaekaubandus),

Majandus
thumbnail
6
doc

Kommunikatsioon

Eraldi käsitletakse efektiivsete koosolekute korraldamise eeldusi ning antakse ülevaade projekti maine kujundamise võtetest. Kommunikatsioon ja informatsioon Mõistetel "kommunikatsioon" ja "informatsioon" on palju käsitlusi ja definitsioone. Seetõttu selgitame esmalt, mida selles käsiraamatus nende terminite all mõistetakse. Informatsioon on igasugune kirjalik, suuline või visuaalne teave, mida edastatakse kommunikatsiooniprotsessis. Kommunikatsioon on ühe- või kahesuunaline informatsiooni edastamise protsess. Kommunikatsiooniprotsessis edastatakse sõnum saatjalt vastuvõtjale. Kommunikatsioon hõlmab saatja, sõnumi ja vastuvõtja vahelist vastastikkust toimet. Ühesuunalist kommunikatsiooni võib nimetada ka informeerimiseks. Informeerimise puhul edastatakse teave sihtgrupile tagasisidet eeldamata. Mõnikord võib projektis osutuda vajalikuks meeskonnaliikmeid, kasusaajaid või laiemat üldsust informeerida

Projektijuhtimine
thumbnail
10
docx

Muudatuste juhtimine organisatsioonis

Kui organisatsioon suudab anda oma töötajatele piisavalt infot ja selgitust ning omalt poolt pakkudes ka töötajate ettepanekute vastuvõtmist ja mõistmist. Sel juhul suudab iga organisatsioon viia läbi edukalt läbi muudatusi, nii, et mõlemad pooled ­ juhtkond ja töötajad ­ mõistaksid üksteist. (Alas, 2002) Muudatusi tutvustades ja juhtides on oluline osa kommunikatsioonil. Muudatus põhjustab tavaliselt hirmu erinevate asjade suhtes. Kommunikatsioon peab olema äärmiselt avatud, aus ja julgustav. Kommunikatsioon peab toimima kõigi osapoolte vahel. Muudatuse juhtimisel on alati kindlad teemad, mis tuleb läbi käia, nagu miks see muutus, muudatuse faasid, kesksed eesmärgid jne. Kommunikatsioon peab olema interaktiivne ja mis kõige tähtsam, katma kõik protsessi etapid plaanimisest kuni monitoorimiseni. Silmast-silma kommunikatsioon on ülioluline, igaüks peab tundma, et teda hinnatakse. (EUCIP, 2011)

Organisatsiooni ja juhtimise teooriad ja meetodid
thumbnail
48
odt

Avalik juhtimine - kordamisküsimused

* Tsentraliseeritud, kuid * Tsentraliseeritud ja * Formaliseeritud, kuid * Ei ole formaliseeritud mitte formaliseeritud formaliseeritud mitte tsentraliseeritud ega tsentraliseeritud * Juhib üks isik või * Tähtis see, milline on * Mingi konkreetse * Hea rühmasisene väike grupp inimese positsioon projekti elluviimiseks kommunikatsioon ja * Olulised mitte * Selged käsuliinid ja ülesehitatud organisatsioon integratsioon protseduurireeglid, vaid vastutusvaldkonnad * Pingutuste ühtsus * Enese sidumine lojaalsus juhile vähendavad konflikte, saavutamaks kõikide poolt vastuvõetud otsusega on * Ühendab kõigi omavahelist konkurentsi, väärtustatud eesmärke tugev

Politoloogia
thumbnail
10
doc

Juhtimise alused. Eksamimaterjal.

Kvaliteedi tagamine on protsess, mille tulemusel tagatakse pakutava väärtuse/hüve vastavus nõuetele. . Millegi kvaliteet kvaliteedijuhtimise tähenduses - millegi oluliste karakteristikute vastavus ootustele, nõuetele, kokkulepetele. Kvaliteeti võib määratleda erineva konkreetsusega ja erinevaks otstarbeks erinevalt. Ühest kvaliteedimääratlust ei eksisteeri. Kommunikatsioon ehk suhtlus on Demokraatlik, kahesuunaline, tasakaalustatud kommunikatsioon Mõjutamise asemel kaasamine, osalemine Omatöötaja väärtustamine organisatsioonis Vastastikune usaldus juhtkonna ja töötaja vahel Vastastikune usaldus alluvate ja ülemuste vahel Omatöötajate muutumine headeks saadikuteks ja esindajateks väljaspool organisatsiooni .MOTIVATSIOONITEOORIAD Motivatsioon on inimese sisemised ajendid, põhjused ja jõud, mis mõjutavad inimese tegevust. Väline motivatsioon on seotud "käegakatsutava" tasuga: palk, turvalisus, töökeskkond ja töötingimused

Juhtimine
thumbnail
24
docx

Majandusinfosusteemid KT

· kohandada väikeseeria või moodultarkvara, · tellida (teha ise) spetsiaalne, · leida teenus (ASP). Litsentside variandid: · Freeware ­ tasuta kasutamiseks ja levitamiseks (mitte muutmiseks); · Shareware ­ tasuta proovimiseks; · Business ­ ainult ostetav, või renditav (aastamaks). 33. Loetle olulisemaid tarkvarateenuste funktsionaalseid valdkondi. · Kontorivara · Kommunikatsioon · Grupivara, kaugtöö, intranet · Projektijuhtimine · Teadmusjuhtimine · Veebileht 34. Selgita erinevaid veebiinfosüsteemide tasemeid. · staatiline info, · tagasiside vormid ja administreeritavad lehed (CMS), · teiste andmebaasidega seotud/laoinfo reaalajas, · Müügiprotsess reaalajas (e-Business, e-Commerce), · Võrgustumine ­ vt. erinevaid

Majandusinfosüsteemid
thumbnail
19
docx

Kommunikatsioon organisatsioonides

MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse instituut Ele-Riin Koobas KOMMUNIKATISOON ORGANISATSIOONIS Referaat Juhendaja : Mare Kurvits PAIDE 2009 Kommunikatsioon Organisatsioonis SISSEJUHATUS Suhtlemisel on meie elus erakordselt tähtis koht ja seda võib käsitleda mitmel tasandil. Sel on mitu elutähtsat funktsiooni ja seda ei saa vältida igapäevaselt ning on kõige edukam teatud põhiväärtusi jälgides. Kommunikatsioon on osa organisatsiooni juhtimisest, see on eesmärgile pühendatud teadlik ressursside juhtimine, mis lähtub organisatsiooni põhiväärtustest missioonist ja visioonist (arengukavad)

Juhtimise alused




Meedia

Kommentaarid (1)

katlinjogel profiilipilt
Kätlin Jõgel: Kahjuks mitte
20:07 06-12-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun