Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis teeb koolist hea e-õppe kooli?

Lõik failist

Vasakule Paremale
E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #1 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #2 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #3 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #4 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #5 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #6 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #7 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #8 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #9 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #10 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #11 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #12 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #13 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #14 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #15 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #16 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #17 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #18 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #19 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #20 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #21 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #22 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #23 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #24 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #25 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #26 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #27 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #28 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #29 E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS #30
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-02-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 45 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ogalik112 Õppematerjali autor
Referaat

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
9
docx

Asjaajamine eesti keeles. Terminid

Hariduskorraldus - lasteaedade, koolide ja teiste õppeasutuste, raamatukogude, meedia, nõustamise, kutsesüsteemi koostoimes haritud inimeseks kujunemise tingimuste loomine. Hariduskorraldus seisneb haridusasutuste jt haridussüsteemi elementide töö eesmärgistamises, finantseerimises, organiseerimises ja hindamises. Siia kuulub lisaks koolikorraldusele, mille osaks on koolivõrk, ka mitteformaalne õppimine, informaalne õppimine, harituks kujunemine töötades, mängides vms, selle tulemuse (haridus) formaalne tunnustamine. Samuti on hariduskorralduse osaks kutse omistamine, äravõtmine, hariduse ja õppimisega seotud kulutuste tasumine ja maksustamine jms. 2 Haridusliku erivajadusega õpilane - HEV õpilane on õpilane, kelle andekus, õpiraskused, terviseseisund, puue, käitumis- ja tundeeluhäired, pikemaajaline õppest eemalviibimine või kooli

Arhiivihaldus
thumbnail
276
xlsx

Andmeanalüüs 3

Timestamp Olen: Vanus Elukoht 3/31/2010 14:37:21 Mees 18-20 Tallinn 3/31/2010 14:42:09 Naine 18-20 Harju maakond 3/31/2010 16:25:30 Naine 18-20 Harju maakond 3/31/2010 16:31:07 Naine 21-23 Tallinn 3/31/2010 17:46:36 Naine 18-20 Tartu maakond 3/31/2010 18:14:09 Mees 18-20 Tallinn 3/31/2010 18:45:40 Naine 18-20 Rapla maakond 3/31/2010 21:14:07 Naine 21-23 Lääne maakond 3/31/2010 21:15:29 Mees 21-23 Tallinn 3/31/2010 22:36:48 Naine 18-20 Harju maakond 3/31/2010 22:41:04 Naine 18-20 Järve maakond 4/1/2010 0:28:03 Mees 18-20 Põlva maakond 4/1/2010 1:24:10 Mees 18-20 Tallinn 4/1/2010 13:16:45 Naine 18-20 Järve maakond 4/1/2010 14:45:10 Mees 18-20 Jõgeva maakond 4/2/2010 20:46:34 Naine 18-20 Harju maakond 4/3/2010 16:12:36 Naine 18-20 Lääne-Viru maakond 4/4/2010 19:33:40 Mees 18-20 Tallinn 4/4/2010 22:5

Andmeanalüüs
thumbnail
13
pdf

Keeltekool

................................................................................... 9 XII. Teenuste turustamine ja müügiprognoos ............................................................................ 9 XIII. Finantsosa ........................................................................................................................ 10 XIV. Käivituskulud .................................................................................................................. 10 XV. Riskide analüüs ja hinnang tulemusele............................................................................. 10 XVI. SWOT analüüs ................................................................................................................ 11 XVII. Kasumiaruanne õppeaastas ............................................................................................ 12 XVIII. Missioon, visioon, moto ............................................................................................... 12

Ettevõtlus alused
thumbnail
95
pdf

Projektijuhtimise e-konspekt

................................ “ ....... “ ................... 2003 Juhendaja: ..................................................... “ ....... “ ................... 2003 Osakonna juhataja: ....................................... “ ....... “ ................... 2003 Tallinn 2003 Sisukord Sissejuhatus ......................................................................................................................................... 4 1 Analüüs........................................................................................................................................ 7 1.1 Probleemi püstitus ............................................................................................................... 7 1.2 Põhjused .............................................................................................................................. 8 1.3 Lahendused..............................................

Infosüsteemi projekteerimine
thumbnail
32
pdf

juhend valjundipohise oppekava koostamiseks

kute oodatavat taset ning ulatust. Hindamiskriteeriumid on sõnastatud õpiväljundite alusel, kuid oluliselt suurema detailsusega, vastates küsimusele „kuidas?“. VÕTA (varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamine) – protsess, millega pädev asutus kindlaksmääratud kriteeriumidest lähtudes hindab taotleja kompetentsust, s.t tema teadmiste, os- kuste ja hoiakute vastavust haridusasutuse vastuvõtutingimustele, tasemeõppe õppekava või selle osa(de) õpiväljunditele või kutsestandardi kompetentsusnõuetele. 6 Täienduskoolituse õppekava koostamine | Juhendmaterjal 1. Sissejuhatus. Õppekava olemus Inimene võib õppida väga erineval viisil – kas teadlikult või juhuslikult, omal algatusel või teiste poolt kutsutuna. Täiskasvanu võib seada endale eesmärgiks midagi praktilist ära õppida ning siis liikuda selle eesmärgi suunas – kas ise harjutades, teistelt nõu küsides või koolitusele minnes. Käes-

Andragoogika
thumbnail
20
doc

Sissejuhatus kõrgkooliõpingutesse eksam

Eksterni ei immatrikuleerita. 20. Eksterni staatust võib taotleda vastavale õppekavale õppima asumiseks vajaliku eelneva haridustaseme nõuded ning vastuvõtueeskirjas õppekavale sisseastumiseks määratud eeltingimused täitnud isik. 26. Õppekoht on õppetöö ajalise ja finantsilise arvestuse ühik. 28. Üliõpilasel on õigus olla immatrikuleeritud korraga ühele õppekohale samal kõrgharidusastmel. Bakalaureuse- ja magistriõppe integreeritud õppes õppiv üliõpilane ei saa samal ajal olla immatrikuleeritud kõrghariduse esimese või teise astme õppekavale. 29. Õppeosakond peab õppekohtade arvestust ja annab vabanenud õppekohtadest teada iga semestri alguses. Õppekohtade arvestamisel jälgitakse eraldi igal õppeaastal vabanevaid õppekohti, lähtuvalt vastava õppekava nominaalkestusest. 30. Vaba õppekoht tekib, kui ühe õppekava õppekohtadel õppivate sama

Pedagoogika
thumbnail
6
doc

Rahvusvaheline õigus

6. Anda eeldused asuda omandama juriidilist kõrgharidust, 3. Õppeaine ajaline maht 1valikkursus 35 tundi 12. klassis 4. Õppeaine kirjeldus Kursus on oma struktuurilt üles ehitatud riigisisest ja rahvusvahelist arvestades. Kursus algab õiguse olemuse ja ajaloo tutvustusega ning käsitleb seejärel Eesti ja rahvusvahelist õigussüsteemi omavahelises kooskõlas. Õppesisu koostades on pööratud tähelepanu nii kõige olulisema teoreetilise materjali omandamisele kui ka selle tähenduslikuks muutmisele praktiliste näidete kaudu. Seetõttu on soovitatav kasutada õppetöös mitmekesist õppematerjali alates õigusõpikutest kuni õppijate isiklike kogemusteni. Kursus eeldab elavat ja praktikaga tihedalt seonduvat õppetegevust. Kuna õigusloome on pidev protsess, ei saa kursus ,,Rahvusvaheline õigus " ning selle õpetamiseks kasutatav õppematerjal pretendeerida lõplikule tõele. Õppes püütakse selle poole, et õpilased

Rahvusvaheline õigus
thumbnail
10
docx

GIS kasutamine koolides

aastal USA-s, kui sealne Rahvuslik Geograafia Selts otsustas Geograafia Teadlikkuse nädala jooksul edendada koolides, organisatsiooides ja ühiskonnas geograafilist kirjaoskust. GIS päev on globaalne sündmus, mida tähistati esmakordselt 1998.aastal. Eestis toimus esimene ,,GIS-i ehk geograafia päev" 1999.aastal. Iga aasta novembri kolmanda nädala kolmapäeval toimub teabepäev, mille raames toimub palju huvitavaid üritusi igale vanuserühmale. Selle raames tehakse ülevaade geograafia ja 3 kartograafia valdkonnas toimuvast arengust ning GIS-tehnoloogiale rajatud teenustest ja uuringutest. Alates 2011. a korraldab seda Eesti Geoinformaatika Selts, koostöös erinevate õppeasutuste ning erinevate selles valdkonnas tegutsevate inimestega. Teabepäeva käigus korraldatakse ka noortele joonistamis- ja kaardi koostamise võistluseid, mille eesmärgiks on

Geoinformaatika I




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun