varasemalt välja mõeldud, kuid ei teatud kindlalt, millist masinat parandama või ehitama hakatakse. Töö peaeesmärgiks oli taastada auto tasemel, kus see oleks olnud Rahvarallil lubatud. Teisteks väiksemateks eesmärkideks oli enese oskuste arendamine ja samuti ka uute oskuste juurde õppimine. Proovile tahtsime panna ka meie sõpruse, vaadates, kas väiksemate vastuolude korral see ikkagi vastu peab. Töö on jaotatud nelja suuremasse peatükki. Esimeses peatükis tutvustame ralli ajalugu ja erinevaid võistlusi, mis vanematel aegadel toimusid. Teises peatükis käsitleme Rahvaralli ja rahvasprindi nõudeid, et anda selgemat pilti sellest, millist tööd me auto kallal tegema pidime. Kolmandas peatükis on auto väljavalimine ja ostmine, ehk siis erinevad portaalid kust me autod ostsime, mis oli selle osa juures takistuseks ja kui suure summa olime nõus auto ostuks panema. Neljandas peatükis toome välja auto juures tehtud töö ja hoolduse, mille tegime ise.
Ka eestlased on ikkagi päris suurel määral rallirahvas ja jääbki selleks. Loodetavasti eestlaste seas suureneb huvi ralli vastu. Oleks ju uhke tunne mingis ralli MM entsüklopeedias näha eestlase nime. Ralli sõitja jaoks on saada uus parem auto sama hea kui saada armas lemmikloom või sõber. Auto kaotus võrdub lähedase kaotusega. Pealtvaatajad näevad põhiliselt ralliradade ääres tolmupilvi ja lumepööriseid tekitavaid, suurel kiirusel kihutavaid autosid ega märka autosse ja kiivri taha varjunud sportlasi. Enamiku teiste spordialadega võrreldes jääb autospordis nägemata sportlase pingutus inimvõimete piiril ja nii kipumegi mitte märkama, et
Kõik kommentaarid