Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ, PÄDEVUS, ÜLESANDED, ORGANID (2)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui siis kellega?

Lõik failist

Vasakule Paremale
KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #1 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #2 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #3 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #4 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #5 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #6 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #7 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #8 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #9 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #10 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #11 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #12 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #13 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #14 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #15 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #16 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #17 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #18 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #19 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #20 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #21 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #22 KOHALIKU OMAVALITSUSE TÖÖ-PÄDEVUS-ÜLESANDED-ORGANID #23
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-12-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 172 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kairi87 Õppematerjali autor
Milline on KOV, Volikogu töö, pädevus, liikmed, valla- ja linnavalitsus, KOV valimised, Probleemid KOV-s, EL ja KOV.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
docx

Valitsemine

kinnitab ja istungit juhatab peaminister.Istungid on ülesandeid:1) korraldab Vabariigi Valitsuse ja peaministri kinnised.Euroopa Liidu Nõukogus esindab Eestit vastava asjaajamist ning tehnilist teenindamist; 2) korraldab Vabariigi valdkonna minister.VV võib oma korraldusega moodustada Valitsuse ja peaministri suhtlemist Riigikogu ja teiste valitsuskomisjoni, määrates selle ülesanded, liikmed ja komisjoni põhiseaduslike institutsioonidega; 4) kontrollib VV õigusaktide teenindava valitsusasutuse.Kui komisjoni esimeheks ei ole eelnõude vastavust põhiseadusele ja seadustele;5) peab minister või riigisekretär, määrab valitsus komisjoni töö eest Riigikogu, VV ja peaministri poolt ministritele antud ülesannete vastutavaks Vabariigi Valitsuse liikme või riigisekretäri

Ühiskond
thumbnail
75
doc

Kohaliku omavalitsuse õigus

Dots. Vallo Olle 2009 Konspekt loengute, slaidide, osaliselt seaduste ja õpik ,,Munitsipaalõigus loengud" V.Olle põhjal ____________________________________________________________________________________________________ § 1. MUNITSIPAALÕIGUSE ALUSED ____________________________________________________________________________________________________ 1. Kohaliku omavalitsuse mõiste ja aine Munitsipaalõiguse mõiste - avalik-õiguslike õigusnormide kogum, mis KOV realiseerimise tagamise eesmärgil reguleerib: 1) kohaliku omavalitsuse üksuste (Eestis vallad, linnad) õiguslikku seisundit, organisatsiooni, ülesandeid, tegevusvorme ja nende tegevuse kontrolli; 2) isikute õigusi ja kohustusi kohaliku omavalitsuse valdkonnas. Munitsipaalõigus on põhiseaduses sätestatud

Õigus
thumbnail
34
pptx

Valitsus ja kohalik omavalitsus

2) Loomulik iive on positiivne. 3) Tootlikkus moodustab 73% Euroopa Liidu keskmisest. 4) 20-64 aastaste vanusegrupis on tööhõive 72%. 5) Noorte koolist väljalangevus on oluliselt vähenenud, põhihariduse või madalama haridustasemega mitte-õppivate noorte osakaal (18-24 aastased) ei ületa 11%. 6) Tervena elatud eluiga on meestel vähemalt 57 ja naistel vähemalt 62 eluaastat. 7) Kasvuhoonegaaside heitkogused on 2010. aasta tasemel (või alla 20 miljoni tonni aastas). Kohalik omavalitsus Eesti territoorium jaguneb maakondadeks, valdadeks ja linnadeks. Eestis on 15 maakonda ning 215 kohaliku omavalitsuse üksust: 30 linna ja 185 valda. Maavanem on riigi esindaja maakonnas. Vallad ja linnad on omavalitsuslikud kogukondlikkuse printsiibil põhinevad haldusüksused, mis moodustavad avaliku halduse süsteemi esmase tasandi. Iga omavalitsusüksus kuulub maakonna koosseisu, nad võivad olla maakondliku ja üleriigilise omavalitsusliidu liikmed. Eestis kehtib alates 1993

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
10
ppt

Kohalikud omavalitsused

Kohalikud omavalitsused Kristel Laurits Kohalik omavalitsus ehk KOV · Kohaliku omavalitsuse piirid määrab riigi territooriumi haldusjaotus. · Eestis on 227 KOV üksust, s.h 33 linna ja 194 valda. (Tartus on 22 omavalitsusüksust) · KOV üksused on vallad ja linnad. (PS §155) · KOV teostab võimu: · demokraatlikult moodustatud esindus ja võimuorganite kaudu, · kohaliku elu küsimustes rahvaküsitluse või rahvaalgatuse teel. KOV ülesanded · Kohalikud omavalitsused (KOV) ­ elamu ja kommunaalmajandust, otsustavad ja korraldavad kõiki ­ kanalisatsiooni ja veevarustust, kohaliku elu küsimusi, KOVd ­ heakorda ja jäätmehooldust, tegutsevad seaduste alusel ­ territoriaalplaneerimist, iseseisvalt. (PS §154) ­ valla või linnasisest

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
31
doc

AVALIK HALDUS 2016 kevad

ülekannetega. Kontrolli funktsiooni teostab valitsus monetaar - ja fiskaalpoliitikaga. A/S tuumaks on riik. A/S tegeleb valitsemise ja haldamisega. A/S-i põhiülesanne on rahvusliku julgeoleku ja sotsiaalse heaolu kindlustamine. Institutsionaalsest aspektist lähtudes on A/S see osa majandusest, kuhu kuuluvad riigi- ja munitsipaalasutused, - fondid ja ­ettevõtted. Avaliku sektori funktsioonid: 1) riigivalitsemise ja omavalitsuse korraldamine 2) seadusandluse ja õigusemõistmise korraldamine 3) riigikaitse 4) avaliku korra tagamine 5) riigi rahvusvahelise esindatuse tagamine 6) riigi kodanikkonna määratlemine Avaliku sektori struktuur: 1) Avalik-õiguslikud juriidilised isikud 2) Riik 3) Põhiseaduslikud institutsioonid: riigikogu, riigikontroll, president, valitsus, KOV, kohus, õiguskantsler, eesti pank. II Erasektori olemus (ehk tulundussektor) (majandus)- kasumit taotlevad eraettevõtted;

Avalik haldus
thumbnail
40
docx

Kohaliku omavalitsuse õigus

KORDAMISKÜSIMUSED KONTROLLTÖÖKS: Vt „Kohaliku omavalitsuse õigus 1. ptk ja 3. ptk p-d 1-4. 1. Kohaliku omavalitsuse õiguse mõiste Kohaliku omavalitsuse õigus on avalik-õiguslike normide kogum, mis kohaliku omavalitsuse realiseerimise tagamise eesmärgil reguleerib kohaliku omavalitsuse üksuste (vallad ja linnad): 1) õigusliku seisundit, korraldust, ülesandeid, finantse ja tegevuse kontrolli; 2) õigussuhteid teiste - nii avalik-õiguslike kui ka eraõiguslike - õigussubjektidega. Seega on kohaliku omavalitsuse õiguse puhul tegu nii inertse (nt KOVi organite sisemine tööjaotus, ja korraldus) kui eksternse (nt valla ja linna õigussuhted oma elanikega reguleerivad avalik-õiguslikud õigusnormid) õigusega. 2

Õigus
thumbnail
22
ppt

Kohalik omavalitsus

täitmist ­ regionaaltasandit juhib suurte volitustega keskvõimu esindaja ­ regionaalvalitsus on vahendaja keskvõimu ja kohalike võimude vahel ­ kohalikule omavalitsusele jääb vastutus vaid kultuuri valdkonnas ja kohalikus majanduses (turism) (kahetasandiline halduskorraldus) Detsentraliseeritud mudel ­ kohalikku elu korraldavad iseseisvad omavalitsused. ­ kohalikul võimul suur otsustusvabadus ­ suure osa tuludest kogub munitsipaalvõim ise ­ kohalik omavalitsus täidab paljusid funktsioone ­ regionaalvõim kujundab iseseisvalt oma poliitikat. ­ Kolmetasandiline halduskorraldus ­ igal tasandil selge pädevus ja ülesanded. · Kohalik omavalitsus ­ mingi maa-ala, või asula elanikele antud õigus otsustada ise kohaliku elu küsimusi. · Peamine omavalitsuse tunnus: · Kohaliku esinduskogu olemasolu ja iseseisva maksustamise õigus. Eestis kahetasandiline haldusjaotus: · I riiklik tasand ­ riik, maakond ­

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
11
docx

Kohalik omavalitsus

Uus tätja muutub vastutavaks subjektiks ja haldusorganiks. Tulenevalt võimu kandja poolt tekitatud kahju eest KOV üksus,. ·4) avalike teenuste üleandmine (ei eelda võimuvolitusi), kui see on: 1. Majanduslikult põhjendatud 2. Ei halvene täitmise kvaliteet, 3) ei kahjusta avalikke huve ega nende isikute õigusi, kelle suhtes haldusülesannet täidetakse. Enne volitamist teostab volikogu analüüsi, tuleb kohaldada RHS-s teenuste tellimise hankelepingu sõlmimise tingimusi. Kontroll kohaliku omavalitsuse tegevuse üle. Kontroll- õigusaktide kehtetuks tunnistamine Järelevalve- vigadele tähelepanu juhtimine, ettekirjutused, kuid kehtetuks tunnistamine on järelvalvetava õigus Kontroll- kontroll valikuline ise või teise taotluse alusel. Järelevalve- pidev jälgimine. Inerntne kt- teenistuslik järelvalve, revisjonikomisjoni kt, poliitliline kt Eksterne- riiklik järelvalve, arvestuskt, ÕK järelvalve, kohtukt

Keskkonnaõigus




Kommentaarid (2)

katukene123 profiilipilt
Katri-Helena Kaasik: väga hea
13:43 07-01-2014
thenne profiilipilt
16:24 15-01-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun