2009. AASTA RIIGIEELARVE SEADUS Sealhulgas muudest või majandustegevusest mitteresidentidelt teistelt riigiasutustelt muudelt residentidelt Konsolideerimata määramata allikatest Konsolideeritud laekumistega seotud laekumistega seotud lae
...........................................................................................17 .........................................................................................................................................17 .....................................................................................................................................22 2 KOKKUVÕTE Käesoleva töö eesmärgiks on koostada äriplaan oletuslikule ettevõttele- eralasteaia Karikakar rajamiseks ........linna. Selline mõte on tulnud seoses ...... lasteaia kohtade vähesusega. Plaanis oleks rajada eralasteaed ………. isiklikku eramajja, mis asub ........linnas, ..linnaosas. Maja asukohta arvestades on asukoht sobiv nii ..linnaosas teenust vajavatele lastele kui ka kesklinnast pärit lastele. Ahvatlevaks on selline eralasteaed oma asukoha pärast sest kuigi asub linnas on see siiski looduses ja eemal linnakärast
litsentsid ja patendid, rakendusuuringute tulemused; ärikontaktid kodu- ja välismaal; olemasolevate toodetega rahulolematud tarbijad; pärand, kinnisvara. Äriidee leiab väljenduse äriplaanis. Et tulevane ettevõte suudaks selgelt määratleda oma nõrgad ja tugevad küljed, tooted ja teenused, tarbijad, turustuskanalid ja teised edukaks konkureerimiseks vajalikud komponendid, siis tuleb koostada üksikasjalik ja põhjendatud äriplaan. Äriplaan on ettevõtte äriidee edasiarendus, ta kajastab sõnades ja numbrites seda, milliseid võimalusi ettevõte näeb püstitatud eesmärgi saavutamiseks ja milliseid ressursse ta selleks vajab. Ettevõte ei saavuta kiiret arengut, kui tal puudub eesmärk ja teadmine, kuidas seda saavutada. 5.2. Ettevõtte missioon, visioon tema tulevikust ning tegevuse eesmärgid Enne täpsemate eesmärkide püstitamist ja konkreetsete tegevuskavade väljatöötamist tuleks endale
Enne müügieelarve koostamist tuleb kindlaks määrata turundus- ja müügieesmärgid ning nagu juba öeldud, teha müügiprognoosid. Müügiprognoosi peab juhtkond kinnitama, alles peale seda saab müügiprognoosist müügieelarve. Arutelu käigus viib juhtkond tavaliselt sisse mõned muudatused ja seega müügieelarve ei pruugi olla müügiprognoosi täpne koopia. Müügiprognoosi koostamine on keeruline ja raske ülesanne, hõlmates palju kaalumist vajavaid tegureid : · viimane müügimudel, kaasa arvatud trendid; · keskmised majandusnäitajad; · turu-uuringute ja katsete tulemused; · omaks võetud hinna-ja arvestuspoliitika; · konkurents; · tarbija eelistused ja seadusandlus jne.(viide 2). Samuti tuleks müügieelarve teha nende klientide baasil, kellega on plaaniaastaks lepingud juba sõlmitud
I aasta II aasta Kas ettevõte hakkab/on registreeritud käibemaksukohustuslaseks (jah/ei) jah jah Krediiti müügi osakaal käibest (kui suur osa müügiarvetest laekub järgmisel kuul) % 3 3 Hoonete amortisatsiooninorm % 2 2 Seadmete amortisatsiooninorm % 15 15 Immateriaalse põhivara amortisatsiooninorm % Finantsprognooside täitmise juhend 1. Täita ära "Algandmed" lehel kõik rohelise taustaga lahtrid! 2. Täita ära "Tooted" lehel kõik andmed! NB! Sinisega täidetud lahtrid on näitlikud ja neid saab muuta! 3. Täita ära "Bilanss" lehel eelmise tegevusperioodi veerg (B) kui majandustegevust on varem toimunud 4. Täita ära "Kassavood" lehel tühjad lahtrid! Siin esitada andmed projekti esimese 12 kuu kohta.
51- Omanik/FI 10- E või ev Pm.maa, 12-Pm.maa, juht 1 - omandis, 11-Pm.maa, ühiskasutuse Maakasutus v_toojou_a jrk Aasta 5_Maakond ha renditud, ha s, ha kokku astauhik X1 X3 X4 X5 X6 X7 X8 1 2000 Jõgeva 0,00 2 177,00 0,00 2 177,00 0,00 2 2000 Jõgeva 0,00 872,00 0,00 872,00 0,00 3 2000 Jõgeva 46,70 38,00 0,00 84,70
analüüsimine Turundus- ja finantstöötaja -Ettevõtte finantsasjadega töötamine -Ettevõtte turundusasjadega töötamine -Eelarve haldamine -Reklaami planeering -Lepingute koostamine IT-tehnik -Infobaasi arendamisele kaasaaitamine -Ettevõttesiseste infotehnoloogiliste küsimuste lahendamine 6. Turg 6.1. Turuülevaade Toote klientideks on põhiliselt maavarade kaevandamisega seotud ettevõtted. Klientideks on nii maavara kaevandajad kui kaevandamistehnoloogia väljatöötamisega tegelevad ettevõtted.
Kool HIINA KIIRTOITLUSTUS SÖÖGIKOHT Äriplaan Juhendaja: Linn SISUKORD 1. ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ........................................................................3 2. ETTEVÕTJA ÜLEVAADE...................................................................................3 3. JUHTKOND JA PERSONAL............................................................................... 4 4.VÄLISKESKKOND...............................................................................................6 4.1. Väliskeskkonna mõjud ärile............................................................................6 4.2.Eesti majanduse hetkeseisund.......................................................................... 6 5.TEGEVUSE EESMÄRGID JA POLIITIKA..........................................................7 5.1.Tegevuse eesmärk ja ülesanded..................................................................
Kõik kommentaarid