Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mis on müümine? (1)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIS ON MÜÜMINE?
  • Milline kavatsus on seda eesmärki lihtsamini saavutada on?
  • Kuidas vähendada närvisolekut?
  • Mis on halvim mis juhtuda võib?
Mis on müümine #1 Mis on müümine #2 Mis on müümine #3 Mis on müümine #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-08-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 83 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ssiirreett Õppematerjali autor
Leiate küsimusele vastuse

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

(insenerid, arhitektid) ettevõtte uutest, aga ka unustusse vajunud vanadest toodetest. Eesmärgiks on stimuleerida huvi, pannes sellega aluse tulevasele müügile. Turustusmisjonärid ise müügitehinguid ei sõlmi, kuid peavad tutvustamiseks tooteid põhjalikult tundma. 3) Tellimuste kogujad - peavad hästi teadma tooteid ja oskama selgitada kliendi probleeme. a. Välimüügipersonal - põhiülesandeks on klientide juures toodete müümine. Välimüügipersonal peab oskama uusi kliente hankida ja neid hinnata, tutvustada ja demonstreerida tooteid, vastata küsimustele ja vastuväidetele, sõlmida tehinguid ning luua ja süvendada suhteid. Kõige kõrgem prof. aste. i. Tarbijaturu müügiesindaja - kes käivad “ukselt uksele” ja müüvad elanikkonnale peamiselt valiktooteid või teenuseid. ii

Müügitöö alused
thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

soodustused. Lisamüük - crossell 19 Lisamüügi juures on parim see, et see ei nõua erilist lisapingutust. Kuna seda tehakse peale seda, kui klient on suure ostu juba teinud, on raskem osa müügist juba möödas. Lisamüük ei ole muud kui ,,muuseas" lisainfo esitlemine. Uuringud näitavad, et 1 ostu teinud klientide kaudu on müügi tõstmine kuni 70% kergem, kui samas vääringus uutele klientidele müümine. 3 suurimat viga lisamüügis: Müügiinimene ei proovi lisamüüki tehagi. Müügiinimene mõjub liiga pealetükkivalt (halb ostuõhkkond). Pakkumine tehakse viisil, mis ei ole piisavalt veenev ja seetõttu enamus kliente keeldub. Lisamüük on üks lihtsaim ja kiireim viis, kuidas müüginumbreid tõsta. Kui klient on endale juba ühe toote soetanud, siis mingi lisaboonus selle juurde väikese summa eest ei ole kliendile suureks väljaminekuks

Müügitöö alused
thumbnail
4
doc

Müügujuhtimine

Teenindus on oma olemuselt suhtlemine. Klienditeeninduse eelduseks on teenindaja pädevused (teadmised tootest/teenusest, müügitehnikatest, kliendist, psühholoogiast, oskused, motivatsioon) Klienditeeninduse kvaliteet on seotud ettevõtte organisatsioonikultuuriga ja teeninduskultuuriga. 2.Müügitehnikad ISIKLIKMÜÜK ­ on ostja ja müüa vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku või rühma ostustsust. Suhtluse müüja poolne eesmärk on toote esitlemine ja müümine, kontakteerutakse vahetult silmitsi. Müüja sammudeks on: a) otsida ja leida potentsiaalseid kliente b) teadvustada kliendi vajadusi c) näidata ja kirjeldada toote võimet rahuldada vajadust d) veenma toodet ostma ja kasutama Isiklik müük on sageli parim viis veenda inimesi mingit toodet muretsema Isikliku müügi eelis teiste müügivormide ees seisneb selles, et see on ainukesena kahepoolse

Majandus
thumbnail
12
odt

Klienditeeninduse õpimapp

Õpimapp Klienditeenindus Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. Erinevad kliendirühmad Klientide rühmitamine võimaldab toote või teenuse pakkujal: · täpselt määratleda "oma" kliente, nende vajadusi, soove, ootusi · õigeaegselt kohaneda muutustega klientide nõudluses (vajadustes, ootustes, soovides) · pakkuda oma kliendirühmade vajadusi ja soove rahuldavaid tooteid / teenuseid (sealhulgas tugi-, lisa- ja täiendteenuseid) · arendada tooteid / teenuseid vastavalt oma kliendirühmade vajaduste ja soovide muutumisele · arendada oma kliendirühma nõudmistele ja ootustele vastavat klienditeenindust · kasutada oma kliendirühmadele sobilikku teavitust ja reklaami, samuti müügisoodustusi · kasutada optimaalselt ettevõtte ressursse · efektiivsemalt hinnata ettevõtte ja selle konkurentide tugevaid ja

Klienditeenindus
thumbnail
9
doc

Karjäärimapp (müügiesindaja)

Sisukord Sisukord............................................................................................................................... 1 TÖÖ ISELOOM................................................................................................................ 2 TÖÖ TINGIMUSED ......................................................................................................... 4 KUTSENÕUDED JA ­EELDUSED.................................................................................. 5 TÖÖVÄLJAVAATED........................................................................................................ 6 HARIDUS JA VÄLJAÕPE.................................................................................................... 7 PALK JA MUUD SOODUSTUSED................................................................................... 8 TÖÖ ISELOOM Müügiesindaja tööl on tähtis osa selles, et tootjate ja hulgimüüjate töö oleks ed

7. klassi ajalugu
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

Mis äris sina oled? Mis äris sa tegelikult oled? Kui sa tahad ettevõtjana edukas olla pikaajaliselt, siis on sul vaja teada järgnevat: 1. Mis on sinu äriettevõtte lõpptulemus? Luua jätkusuutlik süsteem, mis võimaldab pidevalt tõsta nii sinu kui ka inimeste, keda sa teenindad elukvaliteeti. Lõppkokkuvõttes võib see tähendada vabadust ja rahuludust. Väljakutse on see, et enamik inimesi jääb kinni olemasolevatesse vahenditesse, mitte ei keskendu lõpptulemusele. 2. Mis on sinu ettevõtte eesmärk? a) Tõsta oma klientide elukvaliteeti ning luua selle jaoks seda toetav süsteem. Sa pead teenindama oma kliente täiesti unikaalsel ja erilisel viisil ja pidevalt andma neile, mida nad tahavad ja vajavad. b) Teenida kasumit. Kuid pea meeles, et kui sa teenid kasumit, kuid ei suuda täita klientide vajadusi, siis ei püsi sa selles äris pikaajaliselt. 3. Mis paneb sinu äri kasvama? Pidev lisaväärtuse lisamine ja rohkem kui keegi teine seda turul teeb. Võti on selles, et sa

Ettevõtlus
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

2. Mille poolest erineb turunduskontseptsioon tootmis-ja tootekontseptsioonidest? Turunduskontseptsioon Turunduskontseptsioon keskendub turu vajadustele (kliendi ja tema vajaduste kesksus) ­ ei seata tähelepanu keskmesse mitte tootmine, toode ega müük, vaid tarbija. Keskendutakse sellele, mida tarbijad võiksid vajada, mis omakorda eeldab tarbijate vajaduste ja soovide väljaselgitamist. Turunduskontseptsioonis omandab teistsuguse tähenduse vahetusprotsessi üks kesksemaid tegevusi - müümine. Turunduskontseptsioon käsitleb müüki kui suhtlemisprotsessi, mis algab ostja probleemide väljaselgitamisest ja lõpeb nende lahendamisega ­ turunduse kontseptsioonis "aidatakse osta". Ideaalsituatsioonis eeldab viimane variant kliendi sedavõrd head tundmist, et tema vajaduste rahuldamiseks valmistatud kaup ei vajakski spetsiaalselt müügitegevust, see müüks ennast ise.

Turundus
thumbnail
10
docx

KLIENDITEENINDUSESTRATEEG IA KOOSTAMINE LOGISTIKAETTEVÕTTELE

Tallinna Tööstushariduskeskus KLIENDITEENINDUSESTRATEEGIA KOOSTAMINE LOGISTIKAETTEVÕTTELE Referaat Koostaja: Mairo Küünarpuu 1LOG(e)g Juhendaja: Sirje Schumann Tallinn 2017 1 Teenindus on rohkem kui lihtsalt klientidega tegelemine. Teenindamine ei ole riiulilt kauba ulatamine, lubamine, jaotamine või kättetoimetamine (s.o. defitsiidiühiskonna mentaliteet.) Kauba või teenuse jaotamine suletud ühiskonnas pole võrdne kauba või teenuse pakkumisega avatud ühiskonnas. „Teenindus on protsessikeskne mittemateriaalsete tegevuste seeria kliendi ja teenindaja (laiemalt kogu toodete ja teenuste tootjate süsteemi) vahel klientide probleemide lahendamiseks ning tugineb kehtestavale, isiksust arvestavale käitumismallile ja „veaolukordade“ lahendamise paratamatusele klienditeeninduse kaudu. Lihtsamalt öeldes: teen

Logistika alused




Kommentaarid (1)

Hkuuskla profiilipilt
Hkuuskla: Väga hästi ära seletatud.
12:53 03-11-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun