Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Avaliku sektori kommunikatsioon (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Loeng 3
  • Kommunikatsioon avalikus sektoris

Kommunikatsioon erasektoris
Kohalikud suhted
PR integreeritud turunduskommunikatsiooni osana
Sponsorlus ja heategevus
  • PR programmi ettevalmistus 5.2

PR programmi eesmärk – positiivse olukorra säilitamine või ebarahuldavas olukorras positiivse muutuse esilekutsumine.
Koosneb neljast etapist:
  • probleemide määratlus, uuring

planeerimine ja programmi koostamine
tegevuste elluviimine
tagasiside ja olukorra hindamine
  • II etapp - planeerimine ja programmi koostamine
    Strateegia ja taktikaline plaan 5.3

Strateegia - pikaajaline põhimõtete ja peamiste liikumissuundade määratlus (n ausus ja avatus , suhelda eriala ajakirjandusega).
Abiks igapäevaste otsuste langetamisel (n sponsortaotlus , infopäring)
Taktikaline
Vasakule Paremale
Avaliku sektori kommunikatsioon #1 Avaliku sektori kommunikatsioon #2 Avaliku sektori kommunikatsioon #3 Avaliku sektori kommunikatsioon #4 Avaliku sektori kommunikatsioon #5 Avaliku sektori kommunikatsioon #6 Avaliku sektori kommunikatsioon #7 Avaliku sektori kommunikatsioon #8 Avaliku sektori kommunikatsioon #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 64 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor aasacoxy Õppematerjali autor
suhtekorralduse konspekt

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

Sissejuhatus integreeritud turunduskommunikatsiooni (IMC) Turundusmeetmestik (marketing mix) – nende abil jõutakse kliendini 4P-d  Product  Price  Place  Promotion (info viimine kliendini) Selle mudeli probleem: Ei kasutatud ära kõiki võimalikke viise klienditega suhtlemisel ITK on kanali suhtes neutraalne- mis iganes kommunikatsioon, mis on mõeldud selleks, et müüa klientide abil oma toode või idee Organisatsioonikommunikatsioon- üks osa on turunduskommunikatsioon. On mõeldud klientide mõjutamiseks, ehk raha sisse toomiseks Kommunikatsiooniprotsess Saatja  sõnum meedia  vastuvõtja (kes – mida ütleb – kus – kellele – mis mõjuga) Kommunikatsiooni mudel MÜRA (raskus sõnumi vastuvõtmisel, nt inimene räägib, sina oled telefonis, eelmises loengus

Ettevõtlusorientatsioon
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Loeng 1 ­ Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7

Suhtekorraldus
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

imago puhul ettevalmistava analüüsi ülesanne selgitada välja potentsiaalsed ohud ning toimuda võivad muutused, mis organisatsiooni ning tema sihtgruppide suhteid kahjustaksid. Eelanalüüs on suhtekorralduse mõistes pidev süstemaatiline info kogumine erinevate situatsioonide kirjeldamiseks ja mõistmiseks ning sihtgruppe puudutavate eelduste kontrollimiseks eesmärgiga võimalikult täpselt ennustada suhtekorraldustegevuste mõju ja tagajärgi. Eelanalüüs ei pea tingimata olema kulukas avaliku arvamuse uuring, ta on pigem pidev "avatud olek", et koguda informatsiooni eri tasanditel. Seega on suhtekorraldustöötaja esmane ülesanne hoida "silmad ja kõrvad lahti", et teada saada, mida räägitakse ja arvatakse. Ühtki suhtekorraldusprogrammi või projekti ei saa üles ehitada ainult organisatsiooni enda seisukohast, justkui klaaskupli alt, kust väljaspool toimuv paistab kõverpeeglis.

Suhtekorraldus
thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

säästa raha ning vähendada organisatsiooni eesmärkidele vastutöötavaid sõnumeid. Nagu termingi ütleb, saavutatakse nimetatud eelised turunduskommunikatsiooni integreerimisega, mis tähendab, et organisatsioonis peab kõigile, tippjuhtidest kuni front-line töötajateni, selge olema kuidas sihtrühmadega suhelda ja millist sõnumit edastada ning sõnumikandjad visiitkaartidest reklaamideni peavad edastama samu arusaadavaid ja ühtseid sõnumeid. Kokkuvõttes peab kogu organisatsiooni kommunikatsioon täitma ühtseid eesmärke ja kaasa aitama organisatsiooni edukusel Integreeritud turunduskommunikatsiooni definitsioon Integreeritud turunduskommunikatsioon kui uus turunduslik mõtteviis formuleeriti esmakordselt USAs 1980. aastate keskel. Seda on peetud 1990. aastate kõige märkimisväärsemaks turundusteooriaks. Integreeritud turunduskommunikatsiooni alusepanijateks on D. E. Schultz, T. R. Duncan, S. E. Moriarty, P. Kitchen ja L. Percy.

Majandus
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

Bernays (1891-1995) defineeritud suhtekorraldust kui avalikkusele antavat veenmiseks suunatud informatsiooni, et korrigeerida suhtumist ja tegusid ning jõupingutusi, et vastastikku integreerida organisatsiooni suhtumisi ja tegevusi organisatsiooni avalikkuse omadega. E. Bernay hakkas terminit kõige aktiivsemalt kasutama ja nimetas end esimesena suhtekorraldusnõustajaks. Bernays esimesena esitas teooria selle kohta, et suhtekorraldus on kahesuunaline kommunikatsioon. · Ühiskondlikus perspektiivis on suhtekorraldus kunst ja sotsiaalteadus, mille eesmärk on analüüsida trende, ennustada nende tähtsust ja tähendust, konsulteerida organisatsiooni liidreid ja viia täide tegevusprogramme, mis kajastaksid nii organisatsiooni kui avalikkuse huve ( Harrison,1995) · Suhtekorraldus kui kogu organisatsiooni suhtlemisprotsessi organiseerimine ja juhtimine esmärgiga saavutada hea arusaamine ning side organisatsiooni ja kindlate

Avalikud suhted
thumbnail
14
doc

Suhtekorralduse konspekt

tema tegevust mõjutavate institutsioonide või gruppidega ­ hankijatega, üldsusega, silmapaistvate üksikisikutega. Avaliku suhted toimivad kahel tasandil: · avalikkuse üldtasandil (meedia kujundab arvamust) · isiklikel kogemustel põhinev arvamus Suhtekorralduses tuleb sageli tegelda probleemide lahendamise (ka vältimisega). Probleemide lahendamise kujutamisel on levinud neljaastmeline mudel: · probleemi defineerimine · plaanimine · tegevus ja kommunikatsioon · soovitu ja tegelikkuse võrdlemine Probleemi defineerimisel võib kasutada järgmisi lisaküsimusi: Mis on andnud põhjust ebakindluseks? Kus on see probleemiks? Millal on see probleemiks? Keda see puudutab? Miks annab see organisatsioonile või sihtgruppidele põhjust muretsemiseks? Plaanimine ja tegevuskava koostamine koosneb: 1. rollide ja missiooni defineerimine 2. põhitegevuste kindlaksmääramine 3. efektiivsuse kriteeriumide kindlaksmääramine 4

Suhtluskorraldus
thumbnail
11
doc

Organisatsiooni sisene suhtekorraldus

vajalikku teavet kaasata töötajad praktiliselt ja emotsionaalselt organisatsiooni eesmärkide täitmisse aidata töötajal mõista tema rolli ettevõttes aidata kaasa ettevõttesisesele infovahetusele ja koostööle tagada ettevõttesisese kommunikatsiooni avatus ja kliendivajaduste täitmine luua ning suurendada kuuluvustunnet aidata selgitada ettevõtte rolli ühiskonnas Ebaefektiivne kommunikatsioon 11.1 Tagajärjed: · halb maine organisatsioonis ja väliste sihtrühmade seas vähese informeerituse tõttu ebaefektiivne tegutsemine võõrandumine kolleegidest, juhtkonnast, teistest osakondadest tööjõu suur voolavus uute töötajate aeglane sulandumine organisatsiooni vale arusaam ettevõtte eesmärkidest, väärtustest, plaanidest usaldamatus juhtkonna vastu, vastuseis muudatustele

Suhtekorraldus
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

 Ostukontekst ehk põhjus miks toode ostetakse, kas endale või kingituseks; kasutamise situatsioon – kas koju või sõpradega grillpeoks  Psühholoogiline seisund – nälg ja janu, uni ja tuju 23. Isiklik müük - müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiga luua kliendisuhe ja müük. Toimub müügisalongides, kliendikohtumistel, telefoni teel. Plussid  Interaktiivne kommunikatsioon  Võimaldab luua pikaajalisi suhteid.  Isikliku müügi puhul sõnumi saaja saab anda tagasisidet, ka see on tagasiside kui ta ütleb, et toode ei paku talle huvi.  Isiklik müük on väga mõjus. Miinused  Ühe kontakti kallis maksumus.  Piiratud ulatus ja sagedus Ettevõttel puudub otseselt kontroll müügiinimeste tegevuse üle. 24. Otseturundus - turunduse liik

Turunduse alused




Kommentaarid (1)

kazku profiilipilt
Katri Kikas: Tegelikult on 8 lk.
20:20 22-11-2015



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun