Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Minu valmisolekud klienditeenindajana (4)

4 HEA
Punktid

Lõik failist



MINU VALMISOLEKUD TEENINDAJANA
SWOT analüüs klienditeeninduses

Õpetaja:
Tallinn 2009

SISSEJUHATUS


See SWOT analüüs on minu valmisolekust klienditeenindajana. Nagu õigele SWOT analüüsile kohustuslik on, tõin välja enda tugevused, nõrkused, ohud ja võimalused, mis mind selle valdkonnaga seovad.

ANALÜÜS

Strengths/ Tugevused:


  • Olen avatud suhtleja ja hea kuulaja ;
  • Kiire õppija;
  • Valdan hästi inglise keelt, mille kaudu enamus suhtlemine välismaalastega käib;
  • Olen usin ja tubli töötaja;
  • Hea ajataju - tööle ei hiline kunagi, pigem olen alati varem kohal;
  • Kohusetundlik .

    Weaknesses/ Nõrkused


  • Võin olla mõnikord kiire unustaja;
  • Olen natuke arglik uusi asju proovima- alguses on kindlasti natuke harjumatu ennast korralikult sisse seada uue töökeskkonnaga ja kohustustega;
  • Mõnikord võin olla natuke kohmakas.

  • Minu valmisolekud klienditeenindajana #1 Minu valmisolekud klienditeenindajana #2 Minu valmisolekud klienditeenindajana #3 Minu valmisolekud klienditeenindajana #4
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-04-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 195 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor madlaa Õppematerjali autor
    swot-analüüs ( tugevused, nõrkused, võimalused, ohud)

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    11
    docx

    Reisibüroo praktikaaruanne

    koostamine) Sõbralikkus Avatus Head teoreetilised teadmised Võimalused Ohud Uute võimaluste tekkimine Palju sama erialaga tööotsijaid Võimalus edasi õppida ja end täiendada Turusimturu vähenemine Tööturu laienemine Minu tugevused Kohusetunne, koostööoskus, tööülesannete täitmise oskus, valmisolek edasi areneda, sõbralik suhtumine klientidesse, avatus. Positiivses töökeskkonnas olen valmis ja suuteline kiiresti edasi arenema. Ettevalmistus reisibüroos töötamiseks oli täiesti olemas, kui pidada silmas teoreerilisi teadmisi, neid on koolitundides piisavalt omandatud. Samuti olen koolitundides väga palju praktiseesinud ja läbi mänginud reisibüroos ette tulevaid situatsioone ning samuti eelnev praktika samas reisibüroos. Minu nõrkused

    Turism
    thumbnail
    18
    pdf

    Praktikaaruanne

    ..................................................16 Lisa 1 Praktika päevik...............................................................................................................16 1 SISSEJUHATUS Mulle tundus, et oleks väga huvitav leida enda praktika jaoks sellise koha, mis pole mulle eriti tuttav tegevuse poolest. Just sel põhjusel langes minu lõplik valik autokoolile Dizel. Käesolevas töös mina analüüsin ja kirjeldan läbitud praktikat autokoolis Dizel, mis asub Tallinnas, Kesklinna linnaosas, Estonia puiestee 5. Praktika kestis 9 nädalat (23. Märtsist 20. maini). Põhieesmärgiks oli tutvuda erialale iseloomulike tööülesannetega ja töökeskkonnaga, saada üldine ülevaade praktikaettevõttest, osaleda struktuuriüksuste igapäevatöös,

    Uurimustöö
    thumbnail
    12
    docx

    Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused

    lühike. Kuna on suunatud käesolevale hetkele, peab see olema sõnastatud oleviku vormis. Missioon oma põhiolemuses üldjuhul ei muutu (kui just ei toimu tegevusala muutust). Visioon kirjeldab, milline tahetakse olla ja milline tahetakse teiste poolt nähtud olla teatud pikema aja pärast (5-10-20 aastat). Peab olema ambitsioonikas, innustav, edasiviiv. Peab olema lakooniline ja lihtne - arusaadav tippjuhtkonnast töötajani (inimesi motiveerib selgus: kuidas minu tegevus toetab seda visiooni?). On rajajooneks strateegiliste eesmärkide seadmisel. MISSIOON - Tallinna vangla: Täidame vabaduse võtmise inimväärika sisuga Coca-Cola: Värskendada maailma ­ hinge, keha, meeli VISIOON - Viru vangla: Olla turvalisim Eesti vangla, kus töötab kõige professionaalsem, uuendustele avatum ja koostööaltim meeskond Google (alustades): Luua ideaalne otsingumootor. 10. Mis on strateegilised eesmärgid ja mida tuleb jälgida nende püstitamisel

    Juhtimispsühholoogia
    thumbnail
    18
    docx

    ÕPPEMEETODID TÄISKASVANUKOOLITUSES JA NENDE MÕJU ÕPPIMISELE.

    1) Aktiivne, keskkonnast sõltuv: rühmatöö, kaksikomando, juhtumi analüüs. 2) Passiivne, keskkonnast sõltuv õppija: loeng, seletus, juhedamine. 3) Passiivne, keskkonnast sõltumatu õppija: iseseisev töö juhendi alusel, töö tekstiraamatuga. 4) Aktiivne, kekkonnast, sõltumatu õppija: uurimine, ise avastamine, projekti koostamine ja teostus. Kõige paremaid tulemusi õppimisel annavad minu arvates aktiivõppemeetodid (olen neid kasutanud koolis oma aine õpetamisel ning ka ülikoolis rakendatakse eid meie peal). Aktiivne õppimine on õppija motiveeritud, tahteline, eesmärgipärane vaimne või füüsiline tegevus õppimise kaudu realiseeritva eesmärgi saavutamiseks. Aktiivõppe kasutegurid täiskasvanuõppes: Tagab protsessi õppijakesksuse. Võimaldab saada ühist kogemust, mis liidb õpperühma nii tegevuslikult kui ka emotsionaalselt.

    Andragoogika
    thumbnail
    9
    doc

    Psühholoogia

    Suhtlemskunsti õppimine aitab mul saavutada tasakaalu kliendi rahulolu ja firma reaalse teeninduse vahel. Seega on mul palju arenemisvõimalusi. (järeldus:õpikust H.Tooman, A.Mae(1999)Inimeselt inimesele) Siinkohal pean ära tooma, et tavaliselt käitun kliendiga nii nagu ma tahan, et minuga käitutakse. Olen emotsionaalne ja võtan kõike liiga isiklikult. Nagu oleneks minust teiste heaolu(mingil määral olenebki). Kindlasti on mul oma osa elus ja ma usun, et minu rõõmsameelsus on olnud paljudele abiks, kui nad on mingil põhjusel kurvad. Teine kord käitun endalegi ootamatult ja võõralt, nagu oleks keegi teine minu sisse pugenud. Ei tea aga olen ennast sellistest olukordadest leidnud. läbi eneseanalüüsi testi lk. 106-108. Pidin kogema fakti,et klient on mulle tähtsam kui ma ise. Õnneks küll ei ole ma teiste tundeid sellega riivanud- ma vähemalt ise loodan ja arvan nii. 2. Vaatlusülesanne lk

    Suhtlemispsühholoogia
    thumbnail
    17
    doc

    Äriplaani vorm 2014

    Kuna ma ise elan salongist 2 km kaugusel, on väga sobiv siia tööle käia. Olen läbinud iluteenindaja ja küünetehniku kursused. Iluteenindajana omandasin pediküüri, maniküüri, depilatsiooni, jumestuse, näohoolduse oskused. Ka veel ripsmete ja kulmude keemilise värvimise ning korrigeerimise. Pooleli on praegu sugaringi koolitus. Kõige suurem puudus Valgjärve vallas ja Kanepi piirkonnas on just näo-ja kehahoolduse järgi. Minu pakutavad teenused sobivad nii meestele kui naistele, aga ka noorukitele. Otsest vastunäidustust kellelegi pole. Otepää linn on meist 10km kaugusel ja ka seal on puudus näo- ja kehahoolitsusest. Minu andmetel pakutakse seda Pühajärve Spas, kuid sealne hinnakiri on turistidele vastavalt tehtud, seega tavainimesele liialt kallis. On veel Ele ilusalong, kus ka näohooldust pakutakse, kuid maniküür, pediküür on eraldi. Enamasti tahab inimene ka pediküüri ja maniküüri lisaks saada

    Ettevõtlus
    thumbnail
    25
    docx

    Oranisatsioonijuhtimine - eksam

    1 Arutle, miks on strateegilist juhtimist vaja ja milline on strateegilise juhtimise eesmärk. Millised on ettevõtte strateegia koostamise alused? Strateegiline juhtimine ehk pikemalt ettevaatav planeerimine. Kunagi ajaloos oli sõjategevusega seotud. Põhiliselt kasutatakse suuremates ettevõtetes, kuid on võimalik edukalt rakendada ka väikeettevõtluses. Strateegilise juhtimise protsessi 4 põhietappi - strateegiline analüüs ehk positsioneerimine; analüüsitakse EV sise- ja väliskeskkonda, et panna paika enda positsioon keskkonnas ning strateegilised tegurid, mis võivad tulevikus EV positsiooni mõjutada. Analüüsi abiga enda positsioneerimine peab andma vastuse, kuidas väliskeskkond kõigi oma muutujatega võib ettevõtet mõjutada, millised on ettevõtte enda võimekused ja võimalikud piirangud ning kuidas mõjutab EV tegevus erinevaid huvigruppe. Enne analüüsi juurde asumist sõnastada äriidee, ettevõtte visioon ning osaliselt ka missioon, mis paigutaks

    Organisatsiooni juhtimine
    thumbnail
    18
    doc

    Suhtlemine ja klienditeenindamine

    müüdavaid kaupu ning märkasin, et müüja käis mul pidevalt järgi ning lõpuks küsis ülbe olekuga, mida te otsite. Ma vastasin, et täpselt veel ei tea, peale seda ei lõpetanud ta siiski seda järgikäimist, ta enam küll ei küsinud midagi aga pidevalt jälgis mind ja käis siiski järgi nagu tahaksin midagi poest varastada. Väga ebamugav on käija poes, kui keegi koguaeg jälgib sind nagu mingit kurjategijat, see tekitab tahtmise ruttu poest ära minna. Analüüs: See klienditeenindaja tahtis küll abivalmis olla kuid minuarust on selline teenindus halb ja ahistatav, sest klient peaks ise saama poes segamatult kaupu vaadata. Vajadusel saab klient alati ise abi küsida, kui soovi on, sellejaoks ei pea müüa sabas jooksma. Ettepanekud: Klienditeenindaja võiks teha niikaua oma tööd, kui klient tuleb ise mingi küsimusega teenindaja poole Klienditeenindaja ei pea olema nii pealetükkiv, sest kui klientidel on küsimusi,

    Klienditeenindus




    Kommentaarid (4)

    dabazz profiilipilt
    dabazz: Põhjalik. Väga hea.
    14:25 02-03-2016
    juss8 profiilipilt
    juss8: SWOT analüüs (Y)
    15:23 13-04-2012
    BloodyMinded profiilipilt
    BloodyMinded: oli abiks! (Y)
    15:31 14-10-2010



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun