Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

Hüperaktiivne laps (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis see on ja mis seda põhjustab?
Hüperaktiivne laps #1 Hüperaktiivne laps #2 Hüperaktiivne laps #3 Hüperaktiivne laps #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-01-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 102 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor xxkatuxx Õppematerjali autor
Mis see on, mis selle põhjustab?

Ajalugu, põhjused, esinemine, probleemid, hüperaktiivsuse avaldumine, hüperaktiivne laps läbi erinevate eaperioodide, mõju lapsevanemale ja õpetajatele, ravimid.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
doc

Aktiivsus- ja tähelepanuhäired

Referaat Juhendaja: Ene Varik Tallinn 2010 SISUKORD Sissejuhatus 2 Aktiivsus- ja tähelepanuhäired 3 Hüpperaktiivsuse põhjused 4 Hüpperaktiivsuse avaldumine 5 Kuidas üliaktiivse lapsega toime tulla? 6- 7 Hüpperaktiivne laps erinevatel eaperioodidel 8- 10 Kuidas ravida hüpperaktiivsust? 11- 12 Kokkuvõte 13 Kasutatud kirjandus 14 2 SISSEJUHATUS Meie referaadi teemaks on aktiivsus- ja tähelepanuhäired. Referaadi teema valisime sellepärast

Eripedagoogika
thumbnail
10
odt

Referaat Hüperaktiivne laps

VANA-ANTSLA KUTSEKESKKOOL HÜPERAKTIIVNE LAPS Referaat Vana-Antsla 2011 Sissejuhatus Igas koolis, peaaegu igas klassis on lapsi, kes esmapilgul tunduvad raskesti kasvatatavad. Nad segavad tundi, õpetajat ning kaasõpilasi. Nad ei pea lugu kooli kultuurist ja nende õppeedukus võib olla alla keskmise

Lapsehoidja
thumbnail
12
odt

Aktiivsus- ja tähelepanuhäire (ATH) sümptomitega lapse toetamine kodus, lasteaias ja koolis.

Väga palju ATH lapsi on, kes on sündinud enneaegselt. ATH vanemate tüüpiliseks tunnuseks on, et keelavad ja käsutavad palju. Poistel diagnoositakse rohkem ATH, kui tüdrukutel. Tüdrukute puhul avaldub ATH rohkem tähelepanu puudulikuse tõttu. ATH lapsel on töömälu kehv ­ ei jää meelde häälikud, ei suuda õppida kogemustest, ei oska planeerida oma aega, samuti ei saa aru järjekorrast, kuidas on nädalapäevad, aastajad, kuud. Üldistamisvõime on kehvasti arenenud nt. ATH laps on rühmas ja õpetaja ütleb talle, et ära togi teist last ja siis kui ATH laps läheb koridori, algab kõik taas uuesti, kuna ta mõtleb, et keeld kehtis ainult rühmas ja see sama keeld ei kehti koridoris..Kui ATH laps mängib ja vanem soovib, et ta hakkaks oma mängu lõpetama, tuleb talle öelda konkreetselt, et hakka mängu lõpetama.ATH lapsel on 90 % koolis raskusi ­ õppimine on raskendatud, motoorika

Pedagoogika
thumbnail
9
doc

Käitumishäired

Sellistest häiretest levinuim on aktiivsus- ja tähelepanuhäire, millele on iseloomulik algus varases lapseeas, halvasti juhitav käitumine kombineerub tähelepanuhäiretega ning selline käitumisviis on püsiv ning situatsioonist sõltumatu. 2. Sissepoole suunatud käitumine. Lapsed suhtlevad vähe eakaaslastega, eemalduvad tihti oma maailma, on põhjuseta kartlikud, kaebavad tihti tervise üle, on depressiivsed. Taolise käitumise taga võib olla ka muu probleem, näiteks häbeneb laps või ei suuda kasutada oma madalal tasemel kõneoskust, õppetegevus ei paku jõukohast väljakutset (arengupuude või andekuse korral). Emotsioonid ja käitumine. Emotsioonid on otseselt seotud käitumisega. Ükski lapse tegu pole juhuslik. Mõnikord on seos selge, mõnikord ei mõista me lapse käitumist. Otsige käitumise põhjuseid emotsioonidest. Samamoodi, nagu käitumist mõjutavad emotsioonid, võib ka juhtuda, et lapse 3

Eripedagoogika
thumbnail
19
doc

H�perkineetilised h�ired

hüplemine, toolilt püstitõusmine jne., olukordades, kus oleks vaja rahulikult istuda; ülemäärane jutukus ja käratsemine või pideva nihelemine ja väänlemine. Need probleemid püsivad tavaliselt kogu kooliaja ja isegi täiskasvanueas, kuigi paljudel indiviididel täheldatakse aja jooksul tähelepanu ja motoorse aktiivsuse olulist paranemist. Hüperkineetiliste häiretega võib kaasneda ka muid psüühika- ja käitumishäireid. Hüperkineetiline laps on sageli: 1) hoolimatu ja impulsiivne, 2) temaga juhtub sageli õnnetusi ning 3) pigem mõtlematuse kui sihiliku vastuhaku tõttu eksib ta kergesti distsipliininõuete vastu. 4) Suhetes täiskasvanutega on selline laps pidurdamatu, puuduliku austusega ja vähese tagasihoidlikkusega, 5) teiste laste hulgas on ta ebapopulaarne või tõrjutud, 4 6) reeglina esineb neil hälbeid ka kognitiivsetes protsessides; sageli kaasnevad lugemis- ja/või

Psühhiaatria
thumbnail
5
docx

Aktiivusus ja tähelepanuhäired

....................... Aktiivsus ja tähelepanuhäired Iseseisevtöö Juhendaja: ................................... Kooli nimi Tartu 2011 PROBLEEMSITUATSIOON 11-aastane poiss saabus lastepsühhiaatriosakonda. Laps on veendumise, et keegi teda ei salli, Nii näiteks olevat koolis õpetajatega läbisaamine halb ja klassikaaslased narrivad teda. Poiss leiab, et ta ongi teistest halvem ja seetõttu põlastusväärne laps. Osakonnas viibimisejooksul on täheldatav poisi püsimatus mitmesugustes mängudes ja tegevustes, eriti keskendumist ja paigalpüsimist nõudvates lauamängudes. Poisile meeldivad väga liikumist ja jooksmist eeldavad mängud

Õendus
thumbnail
32
odt

Referaat, hüperaktiivsus

...................................................................................5 4. Uni.................................................................................................................................6 5. Meeleolu ja emotsioonid...............................................................................................6 6. Suhtlemine.....................................................................................................................6 Hüperaktiivne laps kodus.......................................................................................................7 Hüperaktiivne laps lasteaias...................................................................................................9 Hüperaktiivsuse ravimid......................................................................................................10 Kokkuvõte.........................................................................................................................

Pedagoogika
thumbnail
9
docx

Hüperaktiivsus lasteaias

olukorda ette hinnata ja võivad seetõttu ise aru saamata ohtu sattuda või olla ohuks ka teistele lastele.[2] Lasteaias võivad sümptomid avalduda ärrituvuse ja rahutusena, mida võib märgata näiteks laste omavahelistes ebaõnnestunud mängudes, kaotusolukordades ja asjade lõhkumisel. Lapse kasutab oma fantaasiat selleks, et oma lootusetut olukorda varjata ning seega tekivad olukorrad, kus tal on keeruline oma tundeid teistega jagada. Veelgi tõsisemaks kujuneb olukord siis, kui laps vajalikku abi ei saa, sest siis võib ta kaotada ka omandatud oskused ja võimed.[2] Selge on aga see, et probleemne laps kollektiivis vajab kindlasti õiget abi. Uuringute kohaselt on keskmiselt 7-12% lastest on hüperaktiivsed, sinna hulka kuuluvad ka hüperaktiivsuse sümptomitega lapsed. Poisse on hüperaktiivsete hulgas 2-10 korda rohkem kui tüdrukuid, mis on huvitav kuid samas kurb tõdemus. [3] Hüperaktiivsuse tunnused

Suulise ja kirjaliku väljenduse õpetus




Kommentaarid (2)

Ene1975 profiilipilt
Ene1975: jH VÄGA VAJALIK MATERJAL
10:03 20-11-2017
Ene1975 profiilipilt
Ene1975: väga hea ja sisukas
21:15 10-12-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun