Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Seisame elu teelahkmel (2)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Mida ja kuhu õppima minna?
  • Mida peavad aga tegema noored pered?
Seisame elu teelahkmel #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katre56 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

Seisan teelahkmel

Seisan teelahkmel... Oma elu jooksul olen õppinud kõndima ja lugema, käinud lasteaias ning kohanud erinevaid inimesi. Nüüd olen jõudnud aega, kus seisan teelahkmel, taskus erinevad valikud ja võimalused. Ometi pean nende seast valima ühe, millega astun oma valitud teerajale. Juba aastaid tean täpselt, millise tee ma valin. Tean, mis viib mind minu eesmärgini, viib mind tippu. Silmad sulgedes näen selget ja suuri lootusi tulvil teerada enda tulevikku. Praegu ehk näib ta kui üks punaseks võõbatud puusild, mis viib kaugesse paksu metsa. Tema all sillerdab taevast ja päikest peegeldav jõgi, mille teekond ei lõppe kunagi. Taamal, mõndade okaste keskelt vilgatab purpurpunane maja katus ning tema hiiglama suur aken teavitab, tore on olla tema. Kui lihtne ja selge see kõik tundub- paar sammu ja minu tulevik oma purpurpunase katusega on käeulatuses. Silmi uuesti avades tajun reaalsust enda ümber, seda tõsist fakti, millega pean leppima. Pole ühtk

Kirjandus
thumbnail
1
doc

Tänapäeva maailma hirmud

Tänapäeva maailma hirmud Me elame suurte muudatuste ajal. Inimesi kimbutab hirm tuleviku ees. Eriti veel praegu, kui Eestit ja suurriike on tabanud ülemaailmne rahanduse ja majanduse keerisstorm. Sellega kaasneb erinevaid hirme ning me peame nendeks valmis olema. Eesti Päevalehe- 4. Aprill 2009 aasta ,,55 817 töötut ootab", ,,Töötute hulk kasvab tuhandete kaupa nädalas". Need pealkirjad tekitavad minud tõsist hirmu ja segadust, kuidas ja kus praegu majanduskriisi ajal jätkata oma õpinguid. Milline elukutse valida? Elame vabas maailmas. Võimalusi on palju. Milline neist on minu jaoks see ainuke ja õige? Väidetakse, et praegused loobumised tähendavad heaolu kasvu tulevikus, jutt käib viiest- kümnest aastast. Aga ka praegu peab keegi minu õpingud kinni maksma. Tõenäoliselt saavad nendeks olla minu vanemad ja riik. Tahaksin valida endale elukutse, mis mind tõeliselt huvitab ja köidab. Üks minu unistustest võiks olla hakata ise ett

Eesti keel
thumbnail
5
docx

''Kirjutamise kunst'' Martin Ehala küsimustik

Kirjutamise kunst Nimeta mõtete püüdmise vahendeid. Kirjelda neist ühte. Lihtsaim viis mõtete püüdmiseks on koostada nimekiri. Nimekirja koostamine on eriti hea mõtete püüdmise tehnika siis, kui tuleb kirjutada juhendit millegi valmistamiseks või kuhugi minemiseks, koostada katse või eksperimendi ülevaadet, loetleda argumentte mingi seisukoha kaitseks või selle vastu või kirjutada teaduslikku artiklit, ühesõnaga igasuguste vähem loominguliste tekstide koostamiseks. Esmalt tuleks endale täpselt sõnastada eesmärk, mille jaoks on nimekirja vaja koostada. Seejärel tuleks sinna alla lühidalt ja kiiresti kirjutada niipalju erinevaid põhjusi, kui iganes meelde tuleb. Järgmiseks tuleks nimekirja analüüsida ja neid kuidagi üldistada. Ning siis tuleb juba lõplik valimine, millised teemad sobiksid kõige paremini kokku ja millest annab parima kirjatüki kokku panna. Veel on mõtete püüdmiseks headeks vahenditeks teema veeretamine, skeemi koostamine. 2. Harjutus lk

Eesti keel
thumbnail
13
pdf

Eesti suuline keel ja suhtlus

Seal on viidatud Biber 1995: 7­18; Biber 1988: 30­31; 1994: 40­41; Chesire 1992: 324­326; Chrystal, Davy 1969: 60­91; Montgomery 1995: 105­133; Trudgill 1992: 62, 72; Wardhough 1996: 48­51. Netisuhtlusega arvestab Hennoste 2009 ja sellest osalt erinevalt Hennoste, Pajusalu 2013. Netisuhtluse enda tüpologiseerimise kohta vt Herring 2007. Suuline keel ja kirjalik keel suhtluses |3 Järgnevalt seisame kahe küsimuse ees: millised on suulise ja kirjaliku keele kesksed erinevused ja millest need erinevused tulevad? Suulise ja kirjaliku keele põhierinevused Mille poolest suuline ja kirjalik keel erinevad ja mille poolest nad sarnanevad? Alustame sama näitega, mida olen kasutanud allkeelte kursuses (vt ka Hennoste, Pajusalu 2013: 51­60). Vaatame kahte kirjanik Mihkel Muti tekstikatket. Esimene neist on katkend kirjalikust tekstist, mille Mutt avaldas kirjandusajakirjas Looming (näide 1:1)

Eesti keel
thumbnail
2
txt

Minu elukutse

ennast kunstimaailma ning toibub kui pike juba tuseb. Inspiratsioon tuleb tavaliselt pettumusest maailma, pdes vastavalt selle kajastada elu mstilisemat ja vrvilisemat poolt, andes vaatajale edasi emotsioone ja mtteainet. ppides tundma iseennast neme ,et see aitab elukutse valikus paljugi kaasa.Kui pime ngema oma hid ja halbu klgi ning kui hakkame ennast armastama vime saavutada nii mndagi head. Kui usume ja neme kvasti vaeva, juame lpuks enda unistusteni.Ning kui me seisame tege silmitsi ja ei peida end valesse, juhatab elu meid igete valikuteni, kus me saame elada tisvrtuslikku ja uskumatut elu siin mstilises maailmas. Nagu lppeb inimese elu kord, nii lppeb ka raamat, jdes otsima uusi seiklusi uue eluraamatu alguseks.

Eesti keele Õppetaterjal
thumbnail
1
docx

Minu elu kutse

tegutsema, mis annab meile mõtte siin maailmas, ning uskudes võib inimene saavutada kõik.Kõige tähtsam on kindlasti usk iseendasse, sest ilma selleta ei saavuta siin elus mitte midagi. Minu elulugu on üsan alles alguses ning ma ei tea päris täpselt, mida ma tahan saavutada, kuid eks ka minul on omad unistused, mis suuremal pilngutamisel võivad täituda. Kõik on alles ees.Kui usume ja näeme kõvasti vaeva, jõuame lõpuks enda unistusteni.Ning kui me seisame tõege silmitsi ja ei peida end valesse, juhatab elu meid õigete valikuteni, kus me saame elada täisväärtuslikku ja uskumatut elu siin müstilises maailmas.

Eesti keel
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

Juhtimine
thumbnail
120
pdf

Õpetajaraamat

ÕPETAJARAAMAT laste töölehtede juurde 2006 Projektijuht: Urmo Reitav, Tartu Ülikooli Narva Kolled Koostajad: Liivi Aleksandridi, Irina Aru, Elviira Haukka, Ingrid Härm, Inguna Joandi, Margit Kaljuste, Natalja Lunjova, Lea Maiberg, Ülle Peedo, Margarita Raun, Maibi Rikker Toimetajad: Merit Hallap, Anu-Reet Hausenberg, Lydia Pihlak, Kristi Saarso Trükise koostamist ja väljaandmist on rahastanud Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutuse Haridusprogrammide Keskus Autoriõigus: Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutus ISBN AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 e-post: [email protected] http://www.atlex.ee Tasuta jaotatav tiraa Õpetajaraamat SISUKORD Sisukord 3 Eessõna 6 1. Sissejuhatus

Eesti keel



Lisainfo

Kirjand,

Kommentaarid (2)

kirsipunane profiilipilt
kirsipunane: hea kirjand!
23:42 19-05-2011
mariks profiilipilt
mariks: Aitäh :)
10:56 08-12-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun