Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Eesmärgid (1)

3 HALB
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Eesmärgid #1 Eesmärgid #2 Eesmärgid #3 Eesmärgid #4 Eesmärgid #5 Eesmärgid #6 Eesmärgid #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 52 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Sven Regat Õppematerjali autor
Slideshow organisatsiooni eesmärkidest

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
docx

Organisatsiooni missioon, eesmärgid ja strateegia

MAINORI KÕRGKOOL DISAINI INSTITUUT JUHTIMISE ALUSED REFERAAT Organisatsiooni missioon, eesmärgid ja strateegia Alina Leontjeva (DS-2-P-E-tal) Õppejõud: Mare Kurvits 03.10.2009, Tallinn Ära räägi mulle kui palju sa töötad. Räägi mulle kui palju sa ära teed. SISSEJUHATUS

Juhtimise alused
thumbnail
3
odt

Ettevõtlus ja majandus

võimu,. Visioon peegeldab ettevõtte üldisi kavatsusi. Visiooni iseloomustab: ei sisalda numbreid, kirjeldab ideaale, on suunanäitajaks, on ettevõttespetsiifiiline, see on loodud paljude inimeste poolt, on teadvustatud tervele meeskonnale ehk siis avalik. Visioon peab aitama ettevõtjal keskenduda olulisele, mis viib pikaajalise eesmärgi realiseerimisele ning aitab mitte killustuda igapäevatoimingutes. Organisatsiooni missioonist ja visioonist saavad alguse ka organisatsiooni eesmärgid. On olemas strateegilised eesmärgid, taktikalised eesmärgid ning operatiivsed eesmärgid.Strateegilised eesmärgid on üldisemad kui taktikalised ja operatiivtasandi eesmärgid ning peaksid näitama eelkõige muutusi üldise positsiooni ja valdkonna arengu osas. Üldiselt soovitakse saavutada uut seisundit mitte numbrilisi näitajaid. Visioonini jõutakse läbi üldisete ehk strateegiliste eesmärkide. Strateegilised eesmärgid on visiooni täpsustavad

Majandus
thumbnail
5
docx

Juhtimispsühholoogia. Organisatsioon

Organisatsiooniks nimetatakse inimgruppi, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel ja on struktuur. Organiatsiooni iseloomustavad eesmärgid, struktuur, tehnoloogia, strateegia, kultuur, mission, visioon. Igale organisatsiooni liikmele on oluline, milline on juhtimisstiil, kas õhkkond on posiitivne ja toetav, kas töötajad on tööle motiveeritud või mitte, milline on töökeskkond, millised suhted valitsevad organisatsioonis. Organisatsioonid jagunevad: Formaalsed organisatsioonid ehk ametlikud organisatsioonid. Neile on iseloomulik kindel struktuur ja eesmärgid. Seosed töötajate vahel on selgelt määratletud.

Juhtimispsühholoogia
thumbnail
28
docx

Juhtimise alused

Planeerimisega tegelevad kõik juhid, nii ametlikult kui ka mitteametlikult. Mitteametliku planeerimise puhul otsustab juht ise planeerimisküsimused ja ta ei pruugi seda kirja panna. Selliselt planeerivad paljude väikeste firmade omanikud- juhid. Muidugi eksisteerib mitteametlikku planeerimist ka suurtes firmades või vastupidi, väikestes firmades esineb väga keerulisi ametlikke plaane. Ametliku planeerimise puhul sõnastatakse organisatsiooni eesmärgid mitmeks aastaks, pannakse need kirja ja tehakse organisatsiooni liikmetele teatavaks. Lõpuks koostatakse täpsed tegevuskavad. Planeerimine on tähtis, sest:  Planeerimine aitab koordineerida tegevust: töötajad saavad teada organisatsiooni eesmärgid ja tegevussuunad ning oma osa selle saavutamisel.  Planeerimine vähendab ebaselgust, sest juhid näevad eesolevaid muutusi, võtavad neid arvesse ja töötavad välja vastavad abinõud.

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
17
pdf

Juhtimise aluste kordamine eksamiks

f. Oma väärtussüsteemide kujundamine. 13. Organisatsiooni kultuur. a. Organisatsiooni iseloom väljendab tema eripärases tegutsemis- ja käitumislaadis ehk stiilis. Mille esindajaiks on liikmed. b. Organisatsiooni kultuur on pikema aja jooksul kujunenud püsiväärtuste kogum, mis otseselt ja kaudselt toimides mõjutab eripärasel viisil liikmete tegutsemist ja käitumist. 14. Organisatsiooni tähtsamad sisemõjurid. a. Eesmärgid Mida soovitakse saavutada? Objekt, millega seda saavutada? Eesmärgi tase, milleni tahetakse jõuda? Eesmärgi täitumise tähtaeg? b. Struktuur Struktuur e. Ülesehitus, seda moodustavate funktsionaalsete allüksuste ja üksikute töötajate korrapärastatud tervik, milles kajastub organisatsiooni sisene tööjaotus ja koopereerumine.

Juhtimise alused
thumbnail
26
pdf

2. loeng. Strateegiline planeerimine

Juhtimise alused Strateegiline planeerimine. Mare Kurvits, PhD Strateegiline planeerimise olemus ja tähtsus. Miks mõned organisatsioonid tegutsevad väga edukalt ja teised on sunnitud tegevuse lõpetama? Strateegia mõiste · Strateegia kui üldine kirjeldus käitumisest ja astutavatest sammudest, mille abil ettevõte kavatseb oma eesmärgid saavutada. Jaak Leimann Strateegilise planeerimise olemus ja tähtsus. Strateegiline juhtimine on laiahaardeline protsess, mille eesmärgiks on tagada efektiivsete strateegiate koostamine ja elluviimine Strateegiline planeerimine on juhtimise etapp, milles toimub strateegiliste eesmärkide püstitamine ja kõikehõlmava pikaajalise tegevusplaani koostamine organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks, mis on

Juhtimise alused
thumbnail
8
rtf

Juhtimine TTÜ: Kontrolltöö nr 1 kordamisküsimused

Selline analüüs on vajalik kõigile organisatsioonidele, kuid eriti neile, kes tahavad rahvusvahelisele turule minna Sisemised faktorid- tugevused ja nõrkused Välismised- võimalused ja ohud 30. Selgitage Juhtimine eesmärgi kaudu põhimõtet. Tegutsemisviis organisatsioonis, mille käigus üksteisega seotud orgnisatsiooni allüksused ja töötajad määravad kindlaks ning ühildavad oma eesmärgid ühise eesmärgi saavutamise nimel,kastuades selleks koostööd Organisatsiooni eesmärkide väljaselgitamine Org struktuuri ülevaatamine Alluvate osalemine eesmärkide püsitamises Efektiivne mõõdikute süsteem Eesmärkide saavutamiseks vajaliku tegevuse planeerimine Eesmärkide saavutamiseks vajaliku tegevuse muutmine ja/või täiustamine Organisatsiooni eesmärkide võrdlemine reaalse tulemusega 31

Juhtimine
thumbnail
17
doc

Valmistumine eksamiks

Kooskõlastamine · Kooskõlastamise olemus: o Organisatsiooni sisemine eesmärk ­ kooskõla tagamine varade, tegevuste ja pingutuste vahel. o Väline eesmärk ­ see, mille nimel ettevõte tegutseb · Kooskõlastamine on tegevus, mille käigus sobitatakse ja korrastatakse tegevus ühtsuse tagamiseks ning ühiste eesmärkide saavutamiseks organisatsiooni liikmete jõupingutused. · Millal tekib vajadus kooskõlastada? o Eesmärgid o Tagada tulemuslikkus ja tootlikkus o Muutub välis- ja sisekeskkond · Tegevuslik kooskõlastamine on üksikisikutele määratud kohustuste ja ülesannete omavaheline kokkusobitamine · Suhtumuslik kooskõlastamine on inimeste arvamuste, seisukohtade ja huvide omavaheline kokkusobitamine Kooskõlastamismoodused: o Püsivas tegutsemisolukorras ­ väljatöötatud tegevuskavade järgi o Muutuvas olukorras ­ tegevuskavad kohandada, tagasiside alusel kooskõlastamine

Juhtimise alused




Meedia

Kommentaarid (1)

Foonix profiilipilt
Foonix: Hästi ära seletatud organisatsiooni eesmärgid.
18:08 04-12-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun