Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Hipoteraapia turu-uuring (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on kõige lähemad konkurendid?
  • Kuidas on turg konkurentide vahel jaotunud?
  • Kuidas ja kus nad reklaamivad ja müüvad oma toodet?
  • Kuidas kliendid neid hindavad?
  • Mida unikaalset on konkurentidel pakkuda?
  • Mida nad teevad hästi mida halvasti?
  • Millised on toote konkurentsieelised sihtturul?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Hipoteraapia turu-uuring #1 Hipoteraapia turu-uuring #2 Hipoteraapia turu-uuring #3 Hipoteraapia turu-uuring #4 Hipoteraapia turu-uuring #5 Hipoteraapia turu-uuring #6 Hipoteraapia turu-uuring #7 Hipoteraapia turu-uuring #8 Hipoteraapia turu-uuring #9 Hipoteraapia turu-uuring #10 Hipoteraapia turu-uuring #11 Hipoteraapia turu-uuring #12 Hipoteraapia turu-uuring #13 Hipoteraapia turu-uuring #14 Hipoteraapia turu-uuring #15 Hipoteraapia turu-uuring #16 Hipoteraapia turu-uuring #17 Hipoteraapia turu-uuring #18
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-07-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 93 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katsyounow Õppematerjali autor
referaat

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
31
doc

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

............................................................................................................. 10 2VÄLISKESKONNA ANLÜÜS .............................................................................................12 2.1 Äri ­ ja majanduskeskkonna analüüs .......................................................................12 2.2 Potentsiaalsed tarbijad ................................................................................................ 13 2.3 Turu-uuring ..................................................................................................................14 2.4 Turu suurus .................................................................................................................. 15 2.5 Konkurents .................................................................................................................. 15 3TURUNDUSEESMÄRK ..............................................................................................

Turundus
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD...............................................................................................................2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED...................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID.................................................5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE..................................................................................................6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE.......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS............................................................................9 3.4 PROJEKTI KIRJELDUS....................................................................

Majandus
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED..................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID................................................ 5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS.......................................................................... 10 ................................................................................

Majandus
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

.................................................................... 19 5.6 Turukõlbulikkus......................................................................................................... 22 5.7 Sihtrühmad................................................................................................................. 23 5.8 Positsioneerimine....................................................................................................... 24 5.9 Turu-uuring ................................................................................................................ 25 5.10 Uuringu tulemus..................................................................................................... 26 5.11 Turustamine ........................................................................................................... 27 6 TURUNDUSPLAAN ......................................................................................

Ettevõtlus alused
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus................................................................................ 3 1.2. Turulõhed ja turunduse funktsioonid...................................................................4 2. TURUNDUSKESKKOND........................................................................................ 4 3. SIHTTURUNDUS..................................................................................................... 5 3.1. Turu määratlemine .............................................................................................6 3.2. Turu segmenteerimine ...................................

Turunduse alused
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhendmaterjal Tellija: Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine ..........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu...

Ainetöö
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

Alje Nohrin Äriplaani koostamine E-kursus Tallinn 2013 SISUKORD Õpijuhis.................................................................................................................................................... 3 1. ÄRIPLAAN............................................................................................................................................. 4 1.1 Äriplaani koostamise vajadus .................................................................................................. 4 1.2 Äriidee leidmine ...................................................................................................................... 4 1.3 Äriplaani struktuur .................................................................................................................. 5 1.4 Kirjutamisstiil .................................................................................................................

Majandus
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

TURUNDUS Loengukonspekt Õppejõud Reet Niilus Mõdriku 2011 2 SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................7 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid................................................................

Turunduse alused




Kommentaarid (1)

katukas009 profiilipilt
katukas009: See tuli nagu taevane kingitus!
19:59 26-10-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun