Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk (5)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #1 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #2 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #3 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #4 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #5 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #6 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #7 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #8 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #9 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #10 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #11
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-05-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 194 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liisbethi Õppematerjali autor
Integreeritud turunduskommunikatsiooni kasutamine võimaldab lahendada keerukaid kompleksülesandeid, millega turundaja kokku puutub. Kasutades erinevaid kommunikatsioonikanaleid saab turundaja jõuda erinevate eesmärkide saavutamiseni. Igale turunduslikule eesmärgile tuleb vaid leida oma kanal, mis selle ülesande täidab. Nii saavutataksegi sünergiline efekt.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

EESTI ETTEVÕTLUS KÕRGKOOL MAINOR Ettevõtluse õppesuund Raili Tiits, Paula-Liisi Nurm INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK Referaat 2012 Sisukord 1. Sisukord.......................................................................................2 2. Sissejuhatus..................................................................................3 3. Integreeritud turunduskommunikatsiooni definitsioon................3 4. Integreeritud turunduskommunikatsiooni eesmärgid ja

Majandus
thumbnail
3
docx

Turunduskommunikatsiooni olemus ja integreeritud turunduskommunikatsioon

1 Turunduskommunikatsiooni olemus ja integreeritud turunduskommunikatsioon Ettevõtte suhtlemist olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega, mille käigus nad muuhulgas saadavad välja sõnumeid oma toodete headuse kohta, nimetatakse turunduskommunikatsiooniks. Seega on turunduskommunikatsioon vahendav protsess, kus ühel pool on ettevõte ning teisel pool väljavalitud tarbijad. Turunduskommunikatsioonil on neli peamist eesmärki: · Informeerimine ­ inimeste teadlikkuse tõstmine ettevõttest ja selle toodetest; · Sõnumi tugevdamine ­ saavutatud teadlikkuse säilitamine ja tugevdamine, mis puudutab ettevõte mainet, peamisi hüvesid ning nime ära tundmist ka pikema aja vältel.

Turundus
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

Sissejuhatus integreeritud turunduskommunikatsiooni (IMC) Turundusmeetmestik (marketing mix) – nende abil jõutakse kliendini 4P-d  Product  Price  Place  Promotion (info viimine kliendini) Selle mudeli probleem: Ei kasutatud ära kõiki võimalikke viise klienditega suhtlemisel ITK on kanali suhtes neutraalne- mis iganes kommunikatsioon, mis on mõeldud selleks, et müüa klientide abil oma toode või idee Organisatsioonikommunikatsioon- üks osa on turunduskommunikatsioon. On mõeldud klientide mõjutamiseks, ehk raha sisse toomiseks Kommunikatsiooniprotsess Saatja  sõnum meedia  vastuvõtja (kes – mida ütleb – kus – kellele – mis mõjuga) Kommunikatsiooni mudel MÜRA (raskus sõnumi vastuvõtmisel, nt inimene räägib, sina oled telefonis, eelmises loengus kuulsid midagi, mis on vastuolus hetkel räägitavaga) TAGASISIDE (vastus, abi, tunnustus). Saatja saab infot, kas tema sõnum mõjus, jõudis pärale, mil viisil mõjus

Ettevõtlusorientatsioon
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommu

Majandus
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

1. Mis on turundus Turundus on kasulie klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet ­ strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab. Nõudlus ehk kui inimesel on soov ja nõusoleks toote või teenuse eest maksta.

Turundus
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Kordamisküsimused 1) Mis on turundus? Defineeri mõiste. Selgita turunduse rolli organisatsioonis, milliseid eesmärke täidab turunduse funktsioon (ülesanne)? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turunduse roll on orienteerida kõik organisatsiooni tegevusvaldkonnad tarbija vajaduste rahuldamisele. Turunduse funktsioon organisatsioonis on uurida konkreetselt määratletud sihtturu vajadusi ja soove ning pakkuda välja nende vajaduste paremaid rahuldamisvõimalusi kui tema konkurendid. 2) Mis on turundusjuhi ja turundusspetsialisti roll organisatsioonis? Kuidas need erinevad, kuidas need täiendavad teineteist?

Turunduse alused
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

otsa saamise peale ja seega tarbib seda tihedamini. Samuti on odavamad tarne ja müügikulud ja seega võimalik pakkuda madalamat hinda. Märgistusega on võimalik tuua välja vajalik info selle kohta ja samuti muuta see visuaalselt atraktiivsemaks. Selle esmane ülesanne on defineerida bränd, seejärel anda teavet nt maaletoojast. Info märgistusel on reguleeritud ning ettevõtjaid peavad seda järgima. Toodet toetavad teenused Toodet toetavate teenuste eesmärk on klientide toetamine ja abistamine toote kasutamisel- aidata klientidel saada ostetud tootest maksimaalset kasu. · Toote paigaldus ­ keerukamate toodete puhul või kui on oluline turvalisus, installeerib toote kas valmistaja või tema määratud esindaja. · Toote kasutaja koolitus ­ eesmärk õpetada klienti toodet efektiivselt ja õigesti kasutama. Võivad olla nii kasutusjuhendid kui seminarid.

Turundus
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

Turundus




Kommentaarid (5)

Sanka729 profiilipilt
Sanka729: Õpin välismaal Integrated Marketing Communication' it seega antud materjal aitas väga hästi mõista, selle aine olemusest. Suured tänud
01:28 23-02-2013
ZnaxMAN profiilipilt
ZnaxMAN: Oli abiks! aitäh!
00:44 09-01-2014
kadripa profiilipilt
kadripa: suur tänu!
20:33 28-10-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun