Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Töövihik (5)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millises ärivaldkonnas alustatav ettevõte hakkab tegutsema?
  • Millist toodet või teenust kavatsetakse pakkuda?
  • Millised on ettevõtte lühiajalised eesmärgid?
  • Millised on ettevõtte pikaajalised eesmärgid?
  • Kes on ettevõtte omanik ettevõtte tulevane juht?
  • Kui suure töötajate arvuga ettevõtet planeeritakse?
  • Mitu uut töökohta luuakse?
  • Kellele kus ja kuidas kavatsetakse oma toodetteenust pakkuda?
  • Kui palju on potentsiaalseid kliente?
  • Kuidas hindate turu kuhu plaanite siseneda hetkeseisu?
  • Kuidas hindate oma võimalusi turul kuhu plaanite siseneda?
  • Kui suur on äriplaani käivitamiseks vajalik summa?
  • Kui suur on planeeritav omafinantseering?
  • Millised on projekti elluviimisel saavutatavad tulemused mis ajaks?
  • Millistest tõekspidamistest töötajad ja omanikud oma tegevuses lähtuvad?
  • Kellele pakutakse?
  • Kuidas pakutakse?
  • Millisena soovitakse näha organisatsiooni 3-5 aasta pärast ?
  • Milline on ettevõtte tippjuhtide nägemus ettevõtte pikaajalisest arengust?
  • Millal ettevõte asutati?
  • Millega on senini tegeletud?
  • Millised on ettevõtte senised olulisemad saavutused?
  • Kes on omanikud?
  • Milline on nende osaluse määr?
  • Milline hariduskäik?
  • Millised juhtimis- ja ettevõtlusalased kogemusi omavad?
  • Kellena on varem töötanud?
  • Mitu inimest kuulub ettevõtte juhtkonda ja millised on nende ametkohad?
  • Kes kuuluvad ettevõtte juhtkonda nende isiklikud andmed?
  • Milline on juhtkonna pädevus tööjaotus?
  • Milline on töötajate pädevus tööjaotus ettevõttes?
  • Milline on ettevõtte tööjõuvajadus lähematel aastatel?
  • Milliste oskustega ja haridusega inimesi vajatakse?
  • Kuidas on korraldatud töötajate koolitus?
  • Kui ka juhtkonnale?
  • Milline on Teie toode või teenus ?
  • Millised on selle kasutamisvõimalused ?
  • Kes seda toodet võiks kasutada ?
  • Miks inimesed ostavad just Teie toodet teenust?
  • Milline garantii tootele teenusele antakse?
  • Millist toorainet kasutatakse?
  • Kuidas hangitakse tootmiseks vajalikke materjale?
  • Kes on põhilised tarnijad kas sõltutakse ühest või on neid mitu?
  • Milliseid varustuskanaleid kasutatakse?
  • Milliseid seadmeid vajatakse?
  • Milliseid tingimusi vajatakse tootmiseks?
  • Milliseid ruume planeeritakse kasutada?
  • Kellele ruumid kuuluvad?
  • Kuivõrd kaasaegne on tehnoloogia?
  • Milline on kasutatav tehnoloogia võrreldes lähimate konkurentidega?
  • Millised on ettevõtluses kasutatavate seadmete hooldus- ja remondivõimalused?
  • Millistele kvaliteedistandarditelenõuetele peab toodang vastama?
  • Kes on Teie tooteteenuse ostja kas üksikisik edasimüüja või ettevõte?
  • Kes võtab vastu ostuotsuse Teie tooteteenuse ostmise kohta?
  • Kui tarbijaks on eraisik siis tema sugu vanuserühm asukoht sissetulek?
  • Millised on Teie tulevaste klientide vajadused ja võimalused?
  • Mille alusel Teie tulevased kliendid langetavad ostuotsuseid hind kvaliteet jm?
  • Millised on kliendi erilised vajadused?
  • Milline on tarbija ostujõud?
  • Kui hinnatundlik on tarbija?
  • Kus asub ja kui suur on turg?
  • Kui turg on kasvav siis milline on turu kasvupotentsiaal Eestis ja väljaspool Eestit?
  • Kui palju on potentsiaalseid kliente?
  • Millised on trendid turul?
  • Kui palju turul kulutatakse antud kaubagrupi toodetele teatud aja jooksul?
  • Millised on turule sisenemise barjäärid?
  • Milline on sihtturg ja kes on sihtturgudel kliendid?
  • Millised on olulisemad turulemineku takistused ja kuidas neid lahendatakse?
  • Kuidas teavitatakse kliente?
  • Milliseid reklaamikanaleid kavatsetakse kasutada ja miks?
  • Milliste infokanalite kaudu ja kui sageli viiakse info uuenduste kohta kliendini?
  • Kes on teie kõige lähemad konkurendid?
  • Kuidas on turg konkurentide vahel jaotunud?
  • Kuidas ja kus nad reklaamivad ja müüvad oma toodet?
  • Kuidas kliendid neid hindavad?
  • Mida unikaalset on konkurentidel pakkuda?
  • Miks kliendid neilt ostavad?
  • Mida nad teevad hästi mida halvasti?
  • Mida teie teeksite teisiti?
  • Millised on Teie ettevõtte eelised teiste samalaadsete ettevõtete ees?
  • Mille poolest loodav ettevõte sarnaneb konkurentidele mille poolest erineb?
  • Millised on ettevõtte konkurentsieelised sihtturul?
  • Millised on toote konkurentsieelised sihtturul?
  • Kuidas konkurentsieeliseid säilitada?
  • Kuidas konkurentsieeliseid juurde saada?
  • Mis on Teie ettevõtte tuumkompetents?
  • Millised on ettevõtte tugevused nõrkused?
  • Millised on ettevõtte võimalused ohud?
  • Mida soovitakse saavutada?
  • Millise objektiga soovitakse eesmärki saavutada?
  • Millist eesmärgi täitmise taset soovitakse saavutada?
  • Kui ruttu soovitakse eesmärgini jõuda?
  • Kui pikaks ajaks eesmärke seada?
  • Milliseid numbrilisi näitajaid kasutada?
  • Milliseid tegevusi teostatakse saavutamaks seatud eesmärke?
  • Millistest kaalutlustest lähtuvalt just need tegevused teostatakse?
  • Millised on turundustegevuste oodatavad tulemused?
  • Milline on tegevuste ajagraafik?
  • Kes on tegevuste ja tulemuste eest vastutavad?
  • Milline on ettevõtte käivitamiseks vajaliku finantseeringu suurus?
  • Milliseid rahastamise allikaid on plaanis kasutada?
  • Millised investeeringud on esmavajalikud?
  • Kui palju on kavas kasutada laenukapitali?
  • Mida finantseeritakse laenu arvelt?
  • Kui pikk on tootmistsükkel?
  • Kui suure osa käibest moodustab krediiti müük?
  • Milline on seadmete kasulik eluiga?
  • Millised on sel juhul Teie võimalused?
  • Kuskilt võimalik osta odavamalt?
  • Millised müügilepingud on juba olemas?
  • Milliseid müügilepinguid loodate saada?
  • Millised riskid kaasnevad investeeringutega?
  • Kuivõrd sõltub Teie äriedu võimalikest tehnilistest avariidest?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Töövihik #1 Töövihik #2 Töövihik #3 Töövihik #4 Töövihik #5 Töövihik #6 Töövihik #7 Töövihik #8 Töövihik #9 Töövihik #10 Töövihik #11 Töövihik #12 Töövihik #13 Töövihik #14
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-05-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 720 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katlinmuru Õppematerjali autor
ÄDetailne töövihik juhistega äriplaani koostamiseks

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

Abimaterjal äriplaani koostamiseks Koostatud materjali eesmärgiks on kaasaaidata alustaval ettevõtjal oma plaanitava äritegevuse detailset läbimõtlemist äriplaani koostamiseks. Töövihikut täidetakse iga loengutsükli käigus ja koduse tööna loengutsüklite vahel. Koduse töö käigus tekkivaid probleeme arutatakse iga uue loengutsükli alguses. Töövihiku täitmise tulemusena kujuneb igale üliõpilasele materjal, mis on sisuliselt individuaalse äriplaani tööversioon. Kirjutage oma äriplaanile kokkuvõte vastates allpool esitatud küsimustele. Kokkuvõtte pikkuseks võiks olla 1-1,5 lehekülge. Kokkuvõttes esitatakse lühidalt kogu äriplaani sisu. Peab olema lühidalt esitatud kõik oluline info, mida vajab investor või tulevane äripartner otsustamaks, kas äriplaan on reaalne, kasumlik ja piisavalt atraktiivne. Juhul, kui Teil esialgu puudub vastus mõnele küsimusele, siis püüdke kirja panna nii palju kui oskate. Kokkuvõtet täiendatakse ja parandatakse ko

Äriplaan
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

1.Äriplaan 1.1 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED. Äriplaan on planeerimise protsessi tulemusel saadav kirjalik dokument. - Planeerimine on sisuliselt ettevõtte tuleviku kavandamine. Planeerides otsime vastust küsimustele: - milliseks teie firma kujuneb ja kui kiirest? - kuidas ta oma eesmärgid saavutab? - kuidas vähendada ebakindlust, juhtida riske ja kasutada ära võimalusi? Äriplaani koostamiseks on mitmeid võimalusi: 1. ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 1 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengut planeerituga; 5. e

Majandus
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED..................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID................................................ 5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS.......................................................................... 10 ................................................................................

Majandus
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD...............................................................................................................2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED...................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID.................................................5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE..................................................................................................6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE.......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS............................................................................9 3.4 PROJEKTI KIRJELDUS....................................................................

Majandus
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

ÄRIPLAANI STRUKTUUR 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, on soovitav selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1 lehekülg. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Ettevõtte üldandmed · Ettevõtte nimi · Ettevõtte juriidiline vorm · Aadress · Telefonid · Faks · E-mail · Juhatuse liikmed · Põhikapital, st aktsiakapital/osakapital · Omanikud, nende osa kapitalist · Kontaktisik, tema telefon 3. Äriidee on mõte hakata tegelema mingi teenuse pakkumise või toote tootmisega ning teenida sellega kasumit. Äriidee võimalikud komponenendid mida antud äriplaani osas kirjeldada on: · ärivaldkond

Äriplaan
thumbnail
3
odt

Äriplaani näidismudel

Äriplaani näidismudel Sisukord Üldandmed Lühikokkuvõte Projekti kirjeldus Äriidee Toode/teenus Tootmine/teenindamine Turg Konkurents Müük ja turustamine Firma juhtimine ja personal Maksumus ja rahastamine Projekti riskifaktorid Finantsprognoosid Üldandmed Ettevõtte nimi ja juriidiline vorm; registrinumber; registreerimise aeg ja koht; omanikud, nende osa kapitalist; juhatuse liikmed; põhikapital; aadress; telefonid; faks; email; kontaktisik, tema telefon. Lühikokkuvõte Põhiinfo ettevõtte kohta (asutamise aeg, ettevõtluse vorm, omakapitali suurus), peamiste isikute kohta (kes on omanikud, juhi/ juhtide olulisemad kogemused/ teadmised, töötajate arv ja info erispetsialistide vajaduse/ olemasolu kohta), kokkuvõte ettevõtte peamistest tugevustest, nõrkustest, võimalustest ja ohtudest, ülevaade äriideest (mis toote/ teenusega tegu, mille poolest see on atraktiivne ja missugusele tarbijale), ülevaade turust ja turustamise peamised põhimõtted, konkurentsisituatsioo

Kutsevalik
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

EESTI TÖÖTUKASSA ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND Tallinn 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS ............................................................................................................................ 3 1. KOKKUVÕTE ........................................................................................................................... 4 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED .................................................................................................. 4 3. ÄRIIDEE .................................................................................................................................... 4 4. VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID ................................................................................. 4 4.1 Visioon ..................................................................................................................................... 4 4.2 Missioon ..................................................................

Äriplaan
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

3) enne kirjutamist tuleb tutvuda äriplaanile esitatavate nõuetega – nii sisuliste kui ka vormistuslikega; 4) äriplaan tuleb koostada loodavale ettevõttele – äriplaan ei saa olla juba turul tegutseva ettevõtte eduloo kirjeldus. Samuti ei saa äriplaanina käsitleda tööd, kus ettevõtte töötaja hakkab samast ettevõttest FIE-na palga asemel teenuste eest osutatud tulu saama ning sellega „ettevõtjaks olemine“ piirdubki. Äriplaani koostamise kergendamiseks on olemas töövihik, mille küsimustikud aitavad oluliselt kirjutamisele kaasa. Seetõttu ei ole käesolevas juhendis võimaliku dubleerimise põhjusel rohkem abistavaid küsimustikke lisatud. Küll on aga iga alapeatüki kohta toodud mõningaid üldisemaid suunised äriplaani parandamiseks. Kuna juhendi autoril on pea paarikümneaastane kogemus äriplaanide juhendamise ning hindamise vallas, siis on välja toodud ka äriplaanides esinevad levinumad vead, millest tasub hoiduda.

Majandus




Meedia

Kommentaarid (5)

iLike profiilipilt
iLike: Väga põhjalik ning äriplaani koostades väga suureks abiks!
22:03 28-12-2010
 profiilipilt
: põhjalik ja selgesti arusaadav
20:28 27-07-2009
idak profiilipilt
kadi reimo: väga hea ja abistav
15:43 19-01-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun