Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Helikopteri konstruktsioon (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes ja millal helikopteri leiutas ?
  • Kuidas helikopter töötab?
  • Miks on helikopteritel vaja sabatiivikut?
  • Mis asjad veel helikopteril on ja mis on nende otstarve?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Helikopteri konstruktsioon #1 Helikopteri konstruktsioon #2 Helikopteri konstruktsioon #3 Helikopteri konstruktsioon #4
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-02-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor henrikhaavamae Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
92
ppt

Kopteri rootorid

Rootorid Eesti Lennuakadeemia Kopteri lennudünaamika · Kopter on õhust raskem õhusõiduk millel tõstejõu ja tõmbejõu tekitamiseks kasutatakse tõstepropellerit (rootorit) mille abil ta saab tekitada tõstejõudu, seista paigal maapinnakohal ja liikuda piloodile vajalikus suunas. Bell 260 Kopteri aerodünaamilised ja lennudünaamilised alused · Kopteri rootori ülesandeks on tekitada aerodünaamilist tõstejõudu ja tõmbejõudu. · Kui tõstepropeller asetseb oma teljega pikki õhusõiduki Y1 telge ja puudub tema

Tehnikalugu
thumbnail
7
docx

Lennundus 19. sajand

1 lendu kopteri esimeseks mehitatud lennuks, aga mitte vabaks või kõrvalise abita lennuks. Samal aastal projekteeris ja ehitas prantsuse leiutaja Paul Cornu omanimelise Cornu kopteri. See kasutas kaht vastassuunas pöörlevat 6 m pikkust rootorit, mille pani pöörlema 18 kW võimsusega mootor. 13. Novembril 1907 tõstis see leiutaja 30 cm kõrgusele ja hoidis teda seal paarkümmend sekundit. See oli kopteri esimene vaba, kõrvalise abita mehitatud lend. Cornu kopter tegi veel mitu lendu ja tõusis isegi 2 m kõrgusele, aga osutus liiga ebastabiilseks ja jäeti sellepärast maha. PILDIL ON PAUL CORNU HELIKOPTER 5 KOKKUVÕTE Lennunduse areng 19. Sajandil oli väga tormiline. Sel sajandil pandi lennundusele nurgakivi paika, tekkisid insenerid, kes tundsid lennunduse vastu suurt huvi ja pühendasid end täielikult nende tõdede uurimisele

Ajalugu



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun