Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Rahapesu situatsiooni ülesanne (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline oli olukord?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Rahapesu situatsiooni ülesanne #1 Rahapesu situatsiooni ülesanne #2 Rahapesu situatsiooni ülesanne #3 Rahapesu situatsiooni ülesanne #4
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kairiik Õppematerjali autor
Probleem on kogu organisatsiooni tasandil. Otseselt esisneb probleem ettevõtte omanikul Riho Kullassepal, kes peaks ka probleemile lahenduse leidma. Probleemi mõju ulatus on suur, haarates kogu organisatsiooni, sest viis ettevõtte juba teisel väljaandeaastal pankrotti.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Riho Kullassepp, Rahapesu - situatsiooniülesanne

SITUATSIOONIÜLESANNE 1. PROBLEEM · Tasandiks on organisatsioon ning probleem on Riho Kullassepal, kes on ettevõtte juht. · Probleem haarab kogu organisatsiooni, mõju on suur, kuna probleem viis ettevõtte juba teisel aastal pankrotti. Tunnus Põhjus Tagajärg -Saadav tulu oli oodatust väiksem -Riho paigutas raha valesti. -kulutused ületasid ning kulutused suured ,,Esimesel ,,kapitalimahutused nõudsid poole mitmekordselt tulud tegevusaastal jäid müük ja tema varandusest; kõrgekvaliteetne reklaamist saadav tulu oodatust paber pidi ületama konkurent nii märksa väiksemaks" ,,kuus korda trükitehniliselt kui sisuliselt; parimad nädalas ilmuva ajalehe hind oli viis spordiajakirjanikud, makstes neile krooni"

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
3
docx

Situatsiooniülesanne, spordiajaleht

Mis oli strateegial viga? Situatsiooniülesanne 1. Probleem Situatsiooniülesande puhul on probleemiks see, et juba teisel ajalehe väljaandeaastal tuli välja kuulutada pankrot. Mõju on suur ning mõjutab tervet organisatsiooni. Probleemi tasandiks on organisatsioon ning probleem on ettevõtte juhil, Riho Kullassepal. Probleemi tunnused  Müük ja saadav tulu jäid oodatust väiksemateks, kulutused aga olid suured.  Inimesed ei soovinud ajalehti osta mitte kioskist, vaid nad eelistasid kojukannet.  Selgus, et ei ole piisavalt lugejaskonda, kes nende lehte ostaks. Probleemi põhjused  Raha paigutus oli vale - kapitalimahutused nõudsid poole Riho varandusest; ajaleht pidi ületama konkurente nii trükitehniliselt kui sisuliselt; parimatele ajakirjanikele maksti palgaturutasemest kolm kuni viis korda rohkem; kirjeldused olid illustreeritud rohkete fotod

Eesti keel
thumbnail
5
docx

Rahapesu situatsioon

MA Situatsiooniülesanne (15.03.2011) Riho Kullasepp asutas 90ndatel ,,raha pesuks" kõrgkvaliteetse spordipäevalehe, mille põhiline müük pidi toimuma kioskite kaudu. Edu saavutamiseks investeeris kaasaegsesse tipptehnoloogiasse (paber) ja tööjõudu (meelitas konkurentidelt üle ajakirjanikud makstes 3-5 korda rohkem palka). Ostis tugeva ülepakkumisega tehase. Kapitalimahutused nõudsid poole tema varandusest. Kuna ajalehe turg oli küllastunud, tekkisd esimesel aastal juba raskused. Oodatud tulu jäi saamata. Paljud inimesed eelistasid kioskist ostmise asemel aga kojukannet ning Riho pidi tegema lisainvesteeringuid. Lõpuks ilmnes, et Eestis pole piisavalt spordifanaatikuid, kes oma päevalehte loeks. Teisel aastal kuulutati välja pankrot. 1.PROBLEEM Probleemi tasand? Probleem on kogu organisatsiooniga seotud.Kellel on probleem? Probleem on ettevõtte juhil/

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
4
doc

Mis oli strateegial viga

üldse toimub spordiajakirjanduse turu. Paistis et Riho hindas ennast kohe kõigist üle ja ei hakanud analüüsi tegemisega ennast vaevama. Teiste valdkondadega sujus ta ärid hästi millega oli ta suured rahad kokku ajanud, siit ka enese hinnang väga suur. 3 3. Analüüsi olukorda vastavalt korporatsiooni ja äritaseme strateegiatele. Sellise situatsiooni või olukorra ära hoidmiseks, oleks pidanud ettevõtte juht kasutama planeerimist, rakendamist ning hindamist. Olukorrast võib välja lugeda, et eeltöö polnud juhil tehtud ja ta ruttas turu parima positsiooni haaramisega pea eest vette. Tegi suured kulutused, hindas oma nägemust üle tehes suuri kulutusi hea kvaliteedi saavutamiseks ning unustas ära teha uuring, kus oleks tulnud välja tänapäeva mugavus tsooni eripära, kus inimesed tellivad

Majandus
thumbnail
2
doc

Situatsiooni ülesanne - Keskhaigla

,,Mis oli strateegial viga?" situatsiooniülesanne 1. Probleemi määratlemine: Kellel? Probleem on firma omanikul ja juhil Riho Kullasseppal. Kaudselt on probleem ka firma aksionääridel, töötajatel ja klientidel, sest firma läks pankrotti ­ aksinäärid jäid osast oma rahast ilma, ajakirjanikud kaotasid töö, kliendid jäid oma rahast ilma - kui olid teinud aasta tellimuse. seda ju polnud Mõju? Probleemi ulatus oli suur ja haaras kogu organisatsiooni pluss ka kliente, sest lõpuks läks firma pankrotti kestvate kehvade majandustulemuste tõttu. Probleemid olid ajalehe väljaandmise algusest peale, kuigi teisel aastal läksid päris hulluks ja firma kuulutas välja pankroti. Probleemi tunnused? Firmal läks halvasti, ,,raha pesu" ei õnnstunud nii hästi kui oodati, ,,esimesel tegevusaastal jäid müük ja reklaamist saadav tulu oodatust märksa väiksemateks" ja klientuur jäi väikeseks, sest ,,ilmnes, et Eestis pole piisavalt spordifanaatikuid, kes

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
4
docx

SITUATSIOONIÜLESANNE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä11KÕ SITUATSIOONIÜLESANNE Juhendaja: Virve Transtok, MBA Mõdriku 2014 SITUATSIOONIÜLESANNE 1.PROBLEEM Ettevõtte juhil Riho Kullassepal on probleem. Tasandiks on organisatsioon. Tunnus: Saadav tulu oli plaanitust väiksem. Juba esimesel tegevusaastal ilmnesid mitmed raskused. Põhjus: Ettevõtte juht tegi raha paigutades valesid otsuseid. Kapitalimahutused nõudsid ligi poole tema varandusest, lisaks kõrgekvaliteetne paber, ülemakstud spordiajakirjanikud ja liialt suur ajalehe maht. Tagajärg: Kulutused ületasid mitmeid kordi tulusid. Tunnus: Inimesed ei soovinud ajalehte osta kioskist vaid eelistasid kodukannet. Põhjus: Turgu ei uuritud piisavalt, klientide soovidega poldud kursis. Põhirõhk pandi kioski müügile. Tagajärg: Oodatav müügitulu jäi kasinaks, lisaks t

Majandus
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

TEGEVUSKESKKONNA, HARU- JA KONKURENTSIANALÜÜS 13 Makrokeskkonna analüüs Üldiste poliitiliste, majanduslike, sotsiaalsete ja tehnoloogiliste tegurite mõju väljatoomine. Tegevusharu analüüs: Haru iseärasused Konkurentsijõud Strateegilised grupid Liikumapanevad jõud Kriitilised edutegurid Ettevõtte konkurentsipositsioon Konkurentide oodatavad sammud Ettevõtte situatsiooni analüüs: Ettevõtte tugevad ja nõrgad küljed Senine strateegia Kuludealane konkurentsivõime Konkurentsipositsiooni hinnang Ettevõtte strateegilised võimalused Hinnang senisele strateegiale Võimalused strateegia parandamiseks ja konkurentsieelise väljaarendamiseks/ tugevdamiseks PEST ­ analüüs Väliskeskkonna mõjurite analüüs. P ­ political E ­ economic S ­ social T - tecnological PEST analüüsis jälgitavad põhinäitajad: Poliitiline keskkond:

Juhtimine
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun