Turunduse- ja müügijuhtimise alused (2)
Lõik failist
nelja (4) toote unikaalsest müügiargumendist (sh min 2 eestimaist näidet ja 2 uut toodet) – toote nimetus, USP selgitus ja foto/pilt:
nelja (4) teenuse unikaalsest müügiargumendist (sh min 2 eestimaist näidet ja 2 uut teenust) – teenuse kirjeldus, USP selgitus, foto/pilt:
Leia piisavalt tuttav Eesti mikro- või väikeettevõte. Koosta esitlus selle ettevõtte toote või teenuse brändi loomisest ja positsioneerimisest.
Kolm (3) head ja kolm (3) halba näidet turunduskommunikatsioonist.
Sihtgruppidesse jagamine
Kirjeldage ühte hiljutist kliendikogemust, kus toote/teenuse väärtuspakkumine ületas mitmekordselt Sinu ootused. Põhjenda.
Kasutatud allikad
Meedia
Kommentaarid (2)
Kõik kommentaarid