Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse- ja müügijuhtimise alused (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Turunduse- ja müügijuhtimise alused #1 Turunduse- ja müügijuhtimise alused #2 Turunduse- ja müügijuhtimise alused #3 Turunduse- ja müügijuhtimise alused #4 Turunduse- ja müügijuhtimise alused #5 Turunduse- ja müügijuhtimise alused #6 Turunduse- ja müügijuhtimise alused #7 Turunduse- ja müügijuhtimise alused #8 Turunduse- ja müügijuhtimise alused #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor SuperChik Õppematerjali autor
nelja (4) toote unikaalsest müügiargumendist (sh min 2 eestimaist näidet ja 2 uut toodet) – toote nimetus, USP selgitus ja foto/pilt:
nelja (4) teenuse unikaalsest müügiargumendist  (sh min 2 eestimaist näidet ja 2 uut teenust) – teenuse kirjeldus, USP selgitus, foto/pilt:
Leia piisavalt tuttav Eesti mikro- või väikeettevõte. Koosta esitlus selle ettevõtte toote või teenuse brändi loomisest ja positsioneerimisest.
Kolm (3) head ja kolm (3) halba näidet turunduskommunikatsioonist.
Sihtgruppidesse jagamine
Kirjeldage ühte hiljutist kliendikogemust, kus toote/teenuse väärtuspakkumine ületas mitmekordselt Sinu ootused. Põhjenda. 

Kasutatud allikad


Meedia

Kommentaarid (2)

otseinfo profiilipilt
otseinfo: ok
21:36 16-11-2016
otseinfo profiilipilt
otseinfo: ok
21:38 16-11-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun