eaq.ee/files/c603/c649/Enesehindamine %20nov2008%20Tartu.ppt#282,41,Kvaliteediplaani tegevusi ( 13.11.2010) 10 Okland, J.S Terviklik kvaliteedijuhtimine, Tallinn : Külim 2006, lk 347 Ettevõttes töötajad peavad aru saama, et klient otsustab lõplikult toote ja teenuse kvaliteedi üle ning et keskendumine olemasolevate ja potentsiaalsete klientide vajadustele on parim viis klientide lojaalsuse suurendamiseks, nende hoidmiseks ning turuosa optimeerimiseks.11 1.3.5 Võrdlusanalüüs Võrdanalüüs ehk benchmarking on üks tervikliku kvaliteedijuhtimise meetodi aspekte, mis kõige enam sobib ülevõtmiseks teiste ettevõtete poolt, mõõdab ettevõtte tööoperatsioone, tooteid ja teenuseid ning võrdleb neid ettevõtte konkurentide vastavate andmetega. Võrdanalüüs on vahendiks, mille abil saab kehtestada sihtväärtused, prioriteedid ning operatsioonid, mis viivad konkurentsieeliste saavutamisele. Võrdanalüüsi välised tegurid: 1
TARTU ÜLIKOOLI PÄRNU KOLLEDŽ Turismiosakond Kvaliteedijuhtimine Teenuste disain ja juhtimine Magistriõppekava Kursusel omandatud teadmiste hindamise test ● Testi leiate ÕIS-ist ning selle eesmärgiks on kvaliteedijuhtimise alaste teadmiste kinnistamine. ● Saatke vastustega test hiljemalt 01.12.2015. a. aadressil: [email protected] ● Testi hindamisel kasutatakse põhimõtteliselt samu põhimõtteid, mis on esitatud Töö (nelja eksamhinde saamiseks vajaliku töö) hindamiseks iseseisvate tööde juhendi lõpul. Testi sooritamise eest on võimalik saada kuni 30 punkti. Nimi:
Toorainete ja materjalide kasutamise seadus- Milline on otsuse mõju ökoloogiale? andlikud normid, tootmise ja turunduse protsessid Võrdlusanalüüs äriprotsessi pideva mõõtmise ja võrdlemise protsess äriliidrite suhtes, et saada informatsiooni, mis aitab organisatsioonil parendada oma äritegevust. Võrdlusanalüüs toimub neljal tasandil: y organisatsiooniline tasand mõõdetakse sisemist efektiivsust, selgitatakse välja kitsaskohad ja organisatsiooni üksikute osade varjatud arenguvõimalused y konkurentide tasand võrreldakse oma ja konkurentide saavutusi või tegevusi; võrreldakse toodete disaini, administratiivset juhtimist, palgasüsteeme jne y funktsionaalne tasand võrreldakse tööstusharu analoogseid funktsioone täitvaid ettevõtteid
Toorainete ja materjalide kasutamise seadus- Milline on otsuse mõju ökoloogiale? andlikud normid, tootmise ja turunduse protsessid Võrdlusanalüüs äriprotsessi pideva mõõtmise ja võrdlemise protsess äriliidrite suhtes kogu maailmas, et saada informatsiooni, mis aitab organisatsioonil parendada oma äritegevust. Võrdlusanalüüs toimub neljal tasandil: y organisatsiooniline tasand mõõdetakse sisemist efektiivsust, selgitatakse välja kitsaskohad ja organisatsiooni üksikute osade varjatud arenguvõimalused y konkurentide tasand võrreldakse oma ja konkurentide saavutusi või tegevusi; võrreldakse toodete disaini, administratiivset juhtimist, palgasüsteeme jne y funktsionaalne tasand võrreldakse tööstusharu analoogseid funktsioone täitvaid ettevõtteid
· Hoia kontakti klientide ja teiste huvipooltega · Tunnusta töötajaid · Kuula töötajaid · Tee ennast hõlpsasti kättesaadavaks · Toeta arengut · Sea sihte Poliitika ja strateegia · Teavita kõiki töötajaid · Vaata üle ja parenda oma plaane · Veendu, et strateegiast on aru saadud · Tee kindlaks muudatusvajadused · Püstita eesmärke · Kasuta ajakohast informatsiooni: tarnijad, seadused, konkurendid, töötajad, kliendid, võrdlusanalüüs Töötajad · Mõjus kahepoolne kommunikatsioon · Töötajate kaasamine parendustegevustesse · Õigused ja kohustused · Töötajate hindamine · Eesmärkide ülevaatus · Värbamine ja arendamine Partnerlus ja ressursid · Riskide juhtimine · Teadmiste ja informatsiooni juhtimine · Partnerlussuhted tarnijaga · Materjalide ja jäätmete juhtimine · Finantsjuhtimine · Investeeringute hindamine Kvaliteedisüsteem
SISUKORD Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse...............................................................................................2 Strateegilise juhtimise olemus......................................................................................................2 Strateegilise juhtimise ajalugu..........................................................................................................4 Ettevõtte strateegiline orientatsioon.................................................................................................8 Strateegia väljatöötamine ja seda mõjutavad tegurid.......................................................................8 Eesmärkide püstitamine....................................................................................................................9 Strateegia väljatöötamise neli tasandit diversifitseeritud ettevõttes...........................................11 Ettevõtte üldstrateegia..........................
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Logistika ja kinnisvara õppetool PIIRANGUTE TEOORIA Referaat Juhendaja: lektor Tarvo Niine Tallinn 2010 SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................................................................... 3 1.Piirangute teooria kontseptsioon................................................................................................... 5 1.1. Piirangute teooria erinevad käsitlused...................................................................................7 2.Piirangute teooria rakendusala ......................................................................................................9 2.1.Piirangute teooria rakendamise eeldused ............................................................................ 12 2.2.Piirangute teooria rakenda
Mainori Kõrgkool Kvaliteedijuhtimine Quality Management (õppematerjal) Koostanud: dotsent Katrin Kreegimäe Tartu 2009 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................4 1. Kvaliteedi olemus............ ....................................................................................5 1.1.Toote kvaliteet..................................................................................................6 1.2.Teenuse kvaliteet..............................................................................................7 1.3.Protsessi kvaliteet.............................................................................................7 1.4.Erinevad vaated kvaliteedile..............................................................................8 1.5.Kvaliteedi t�
Kõik kommentaarid