Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Võrdlusanalüüs (benchmarking) (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline on vahe?
  • Kuidas jõuda partneriga kokkuleppeni ja temas benchmarking - projekti vastu huvi tekitada?
  • Mida nad teisiti on teinud?
  • Kuidas nad seda teevad?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Võrdlusanalüüs-benchmarking #1 Võrdlusanalüüs-benchmarking #2 Võrdlusanalüüs-benchmarking #3 Võrdlusanalüüs-benchmarking #4 Võrdlusanalüüs-benchmarking #5 Võrdlusanalüüs-benchmarking #6 Võrdlusanalüüs-benchmarking #7 Võrdlusanalüüs-benchmarking #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 69 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Teele Meriste Õppematerjali autor
Kvaliteedijuhtimine on ära määratud standarditega ning kvaliteeti on võimalik mõõta ja hinnata. Üks tuntumaid kvaliteedi mõõtmise mudeleid on võrdlusanalüüs.

Võrdlusanalüüs (ik benchmarking) on kahe või enama asutuse protsesside ja/ või tulemuste süstemaatiline võrdlemine eesmärgiga õppida parimatest praktikatest ja rakendada eeskujusid sobival viisil oma organisatsioonis.
Võrdlusanalüüsi olemuseks on seega nö käibetõde, et „tark õpib teiste vigadest“ (antud juhul siis edulugudest).

Võimalusi, millistes valdkondades võrdlusanalüüsi rakendada on mitmeid: konkreetsed tööprotsessid, finantsnäitajate võrdlus, tulemuste võrdlus, toote või teenuse võrdlus, strateegia võrdlus, funktsioonivõrdlus, võrdlus.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
doc

Kvaliteediprogramm

eaq.ee/files/c603/c649/Enesehindamine %20nov2008%20Tartu.ppt#282,41,Kvaliteediplaani tegevusi ( 13.11.2010) 10 Okland, J.S Terviklik kvaliteedijuhtimine, Tallinn : Külim 2006, lk 347 Ettevõttes töötajad peavad aru saama, et klient otsustab lõplikult toote ja teenuse kvaliteedi üle ning et keskendumine olemasolevate ja potentsiaalsete klientide vajadustele on parim viis klientide lojaalsuse suurendamiseks, nende hoidmiseks ning turuosa optimeerimiseks.11 1.3.5 Võrdlusanalüüs Võrdanalüüs ehk benchmarking on üks tervikliku kvaliteedijuhtimise meetodi aspekte, mis kõige enam sobib ülevõtmiseks teiste ettevõtete poolt, mõõdab ettevõtte tööoperatsioone, tooteid ja teenuseid ning võrdleb neid ettevõtte konkurentide vastavate andmetega. Võrdanalüüs on vahendiks, mille abil saab kehtestada sihtväärtused, prioriteedid ning operatsioonid, mis viivad konkurentsieeliste saavutamisele. Võrdanalüüsi välised tegurid: 1

Hotellimajandus
thumbnail
36
pdf

Kvaliteedijuhtimine teadmiste hindamise test

TARTU​ ​ÜLIKOOLI​ ​PÄRNU​ ​KOLLEDŽ Turismiosakond Kvaliteedijuhtimine Teenuste​ ​disain​ ​ja​ ​juhtimine Magistriõppekava Kursusel​ ​omandatud​ ​teadmiste​ ​hindamise​ ​test ● Testi​ ​leiate​ ​ÕIS-ist​ ​ning​ ​selle​ ​eesmärgiks​ ​on​ ​kvaliteedijuhtimise​ ​alaste​ ​teadmiste kinnistamine. ● Saatke​ ​vastustega​ ​test​ ​hiljemalt​ ​01.12.2015​.​ ​a.​ ​aadressil:​ ​[email protected] ● Testi​ ​hindamisel​ ​kasutatakse​ ​põhimõtteliselt​ ​samu​ ​põhimõtteid,​ ​mis​ ​on​ ​esitatud​ ​ ​Töö (nelja​ ​eksamhinde​ ​saamiseks​ ​vajaliku​ ​töö)​ ​hindamiseks​ ​iseseisvate​ ​tööde​ ​juhendi lõpul.​ ​Testi​ ​sooritamise​ ​eest​ ​on​ ​võimalik​ ​saada​ ​kuni​ ​30​ ​punkti. Nimi:

Juhtimine
thumbnail
20
pdf

Operatsioonijuhtimine kordamisküsimused

Toorainete ja materjalide kasutamise seadus- Milline on otsuse mõju ökoloogiale? andlikud normid, tootmise ja turunduse protsessid Võrdlusanalüüs ­ äriprotsessi pideva mõõtmise ja võrdlemise protsess äriliidrite suhtes, et saada informatsiooni, mis aitab organisatsioonil parendada oma äritegevust. Võrdlusanalüüs toimub neljal tasandil: y organisatsiooniline tasand ­ mõõdetakse sisemist efektiivsust, selgitatakse välja kitsaskohad ja organisatsiooni üksikute osade varjatud arenguvõimalused y konkurentide tasand ­ võrreldakse oma ja konkurentide saavutusi või tegevusi; võrreldakse toodete disaini, administratiivset juhtimist, palgasüsteeme jne y funktsionaalne tasand ­ võrreldakse tööstusharu analoogseid funktsioone täitvaid ettevõtteid

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
25
pdf

Operatsioonijuhtimine konspekt

Toorainete ja materjalide kasutamise seadus- Milline on otsuse mõju ökoloogiale? andlikud normid, tootmise ja turunduse protsessid Võrdlusanalüüs ­ äriprotsessi pideva mõõtmise ja võrdlemise protsess äriliidrite suhtes kogu maailmas, et saada informatsiooni, mis aitab organisatsioonil parendada oma äritegevust. Võrdlusanalüüs toimub neljal tasandil: y organisatsiooniline tasand ­ mõõdetakse sisemist efektiivsust, selgitatakse välja kitsaskohad ja organisatsiooni üksikute osade varjatud arenguvõimalused y konkurentide tasand ­ võrreldakse oma ja konkurentide saavutusi või tegevusi; võrreldakse toodete disaini, administratiivset juhtimist, palgasüsteeme jne y funktsionaalne tasand ­ võrreldakse tööstusharu analoogseid funktsioone täitvaid ettevõtteid

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
224
ppt

Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt

· Hoia kontakti klientide ja teiste huvipooltega · Tunnusta töötajaid · Kuula töötajaid · Tee ennast hõlpsasti kättesaadavaks · Toeta arengut · Sea sihte Poliitika ja strateegia · Teavita kõiki töötajaid · Vaata üle ja parenda oma plaane · Veendu, et strateegiast on aru saadud · Tee kindlaks muudatusvajadused · Püstita eesmärke · Kasuta ajakohast informatsiooni: tarnijad, seadused, konkurendid, töötajad, kliendid, võrdlusanalüüs Töötajad · Mõjus kahepoolne kommunikatsioon · Töötajate kaasamine parendustegevustesse · Õigused ja kohustused · Töötajate hindamine · Eesmärkide ülevaatus · Värbamine ja arendamine Partnerlus ja ressursid · Riskide juhtimine · Teadmiste ja informatsiooni juhtimine · Partnerlussuhted tarnijaga · Materjalide ja jäätmete juhtimine · Finantsjuhtimine · Investeeringute hindamine Kvaliteedisüsteem

Kvaliteedijuhtimise alused
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

SISUKORD Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse...............................................................................................2 Strateegilise juhtimise olemus......................................................................................................2 Strateegilise juhtimise ajalugu..........................................................................................................4 Ettevõtte strateegiline orientatsioon.................................................................................................8 Strateegia väljatöötamine ja seda mõjutavad tegurid.......................................................................8 Eesmärkide püstitamine....................................................................................................................9 Strateegia väljatöötamise neli tasandit diversifitseeritud ettevõttes...........................................11 Ettevõtte üldstrateegia..........................

Juhtimine
thumbnail
26
doc

PIIRANGUTE TEOORIA

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Logistika ja kinnisvara õppetool PIIRANGUTE TEOORIA Referaat Juhendaja: lektor Tarvo Niine Tallinn 2010 SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................................................................... 3 1.Piirangute teooria kontseptsioon................................................................................................... 5 1.1. Piirangute teooria erinevad käsitlused...................................................................................7 2.Piirangute teooria rakendusala ......................................................................................................9 2.1.Piirangute teooria rakendamise eeldused ............................................................................ 12 2.2.Piirangute teooria rakenda

Globaalse tarneahela juhtimine
thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

Mainori Kõrgkool Kvaliteedijuhtimine Quality Management (õppematerjal) Koostanud: dotsent Katrin Kreegimäe Tartu 2009 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................4 1. Kvaliteedi olemus............ ....................................................................................5 1.1.Toote kvaliteet..................................................................................................6 1.2.Teenuse kvaliteet..............................................................................................7 1.3.Protsessi kvaliteet.............................................................................................7 1.4.Erinevad vaated kvaliteedile..............................................................................8 1.5.Kvaliteedi t�

Inimeste juhtimine organisatsioonis




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun