Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

IT Struktuur (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
IT Struktuur #1 IT Struktuur #2 IT Struktuur #3 IT Struktuur #4 IT Struktuur #5 IT Struktuur #6 IT Struktuur #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-11-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor sk8mell Õppematerjali autor
,arhitektuur, tehnoloogia, outsource, server, planeerimine,

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
32
ppt

Arendamine

1.1 Toote elutsükkel (1) Turul on pidevalt olemas tooteid igas elutsükli faasis. Toote elutsükli all ei mõisteta turunduses niivõrd toote füüsilist kulumist, kuivõrd just selle moraalset vananemist. IT INFRASTRUKTUURI ARENDAMISE LÜHITUTVUSTUS 1.1 Toote elutsükkel (2) Aeg toote kavandamisest tootmise lõpetamiseni; toote elutsükli etapid on: ·juurutusfaas, ·kasvufaas, ·küpsusfaas ·langusfaas. Võib eraldada veel ka viienda (õigem oleks küll öelda eel-esimese) faasi, mida nimetatakse R&D-faasiks (research and development = uurimistegevus ja väljatöötlus). IT INFRASTRUKTUURI ARENDAMISE LÜHITUTVUSTUS 1.1 Toote elutsükkel (3) Toote elutsükkel (Life Cycle) Toote elutsükli all mõeldakse üldjuhul ajavahemikku, mis algab uue toote sisenemisega turule ja lõpeb vastava toote viimaste eksemplaride realiseerimisega turul. Toote elutsükkel koosneb erinevatest faasidest ja seda iseloomustab elutsükli kõver. Konkreetse toot

It korraldus
thumbnail
10
doc

Managment of IT

tsentraalne kasutamine võimaldab kvalitatiivseid muudatusi tööprotsessides. Infotöötlussüsteem on üks või mitu andmetöötlussüsteemi ja seadet, näiteks büroo- ja sideseadet, mis sooritavad infotöötlust. Infosüsteemi olemus Tänapäeva infosüsteem ei koosne pelgalt arvutist ja rakendusprogrammist, vaid sinna lisanduvad: · moodulid organisatsioonisisese ühtse informatsioonistruktuuri ning mõistete toetuseks (andmebaasid, millel on kindel struktuur, ja mille kasutajad mõistavad nendes struktuurides olevaid andmeid üheselt); · tarkvara, mis muudab eritüübilise riistvara kasutatavaks sama rakendusprogrammi jaoks (kasutaja ei pea teadma, kus tema kasutatavad andmed asuvad ja millisel kujul need arvutis on); · vahendid kindlustamaks organisatsiooni andmeedastuse vajadusi (arvutivõrk koos sinna juurde kuuluvate seadmetega). Kogu sellist süsteemi iseloomustatakse "kihilise tordina", milles keskne roll on riistvaral. Iga

Arvutiõpetus
thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

terviku eesmärgi täitmiseks, jäävad süsteemi piiride sisse ja ülejäänud jäävad süsteemi piiridest välja moodustades süsteemi keskkonna. Süsteemi moodustavate osade vahel liigub energia, materjal ja informatsioon. Samuti liigub nii energia, materjal kui informatsioon süsteemi keskkonnast süsteemi ja süsteemist keskkonda. Piltlikult väljendatuna: Organisatsiooni ja tema tegutsemise olemus (SIS 2. loeng) idu3350/idu3530 © Karin Rava 2 Joonis 1. Süsteemi struktuur ja keskkond Nii süsteemi kui terviku kui iga selle koosseisu kuuluva osa ülesande/funktsiooni/eesmärgi täitmine toimub läbi sisendite teisendamise väljundi(te)ks. Seda nimetatakse süsteemi või selle osa käitumiseks (toimimiseks, tegutsemiseks, opereerimiseks). Ühe süsteemi (või selle osa) käitumise väljund on teise süsteemi või sama süsteemi teise osa sisendiks ­ koostegutsemine (-töö). Koostöö lõpptulemuseks on süsteemi väljund -

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
51
pdf

IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes

- tunneb IT haldusorganisatsiooni põhiprotsesse; - orienteerub erinevates meetodites ja standardites; - oskab hinnata organisatsiooni haldusprotsesside iseärasusi; - oskab mõjutada haldusprotsesse soovitavas suunas. Kursuse aeg: Loeng: E kell 08.15 ­ 09.45 Alates 02.02.09 ­ 29.05.09 Harjutus: R kell 08.15 ­ 09.45 2 Guido Leibur Kursuse struktuur 1 Loengud (32 t): 1. Sissejuhatus. Haldamsie eesmärk. Põhimõisted 1 loeng 2. Ülevaade erinevatest haldusmeetoditest 1 loeng 3. Teenuste haldus: sündmuste haldus, intsidendihaldus 1 loeng 4. Teenuste haldus: teenindussoovi täitmine, probleemihaldus 1 5. Teenuste haldus: juurdepääsude haldus, kasutajatugi 1 6. Teenuste haldus: rakenduste haldus, IT halduse juhtimine 1 7

Informaatika
thumbnail
31
ppt

IT juhtimine

1.1 IT juhtimise mõiste IT juhtimine on: ·IT rakenduste arendamise, ·juurutamise ja ·kasutamise protsessi ehk IT elutsükli juhtimine. IT STRATEEGILISE JUHTIMISE LÜHITUTVUSTUS 1.2 Strateegiline juhtimine ·Strateegia on pikaajaliste eesmärkide, nende saavutamise põhiteede ja tegevuspõhimõtete kogum, mis on ettevõtte (organisatsiooni) arengu alus. ·Infotehnoloogia strateegiline juhtimine on ettevõtte pikaajaline suunamine infotehnoloogiaga seotud eesmärkide saavutamiseks. ·IT strateegilise juhtimise olemus on ettevõtte infotehnoloogiat kirjeldavate mudelite loomine ja kasutamine. IT STRATEEGILISE JUHTIMISE LÜHITUTVUSTUS Strateegilise juhtimise 2 käsitlust ·IT strateegia on ettevõtte äristrateegia osa. IT on vajalik äritegemise võimaldamiseks ja parendamiseks. ·Ärieesmärkide saavutamiseks on vaja IT- tuge. ·IT-eesmärgid tulenevad ärieesmärkidest. ·Ärieesmärkide saavutamiseks luuakse äristrateegia, · IT

Informaatika
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond Avatud ülikool KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING MJJV.09.029 Koostanud professor Toomas Haldma Loengukonspekt ärijuhtimise magistriõppele finantsjuhtimise eriaines TARTU 2015 SISUKORD 1. ETTEVÕTTESISESE ARVESTUSE ROLL JA ARENGUD ............................3 1.1. Strateegiliste nõuete kasv juhtimisele ...............................................................3 1.2. Ettevõtte aruandluse arengusuunad ...................................................................4 1.3. Ettevõttesisese planeerimis- ja aruandlussüsteemi kujundamise vajadused .....6 1.4. Juhtimisarvestuse praktikat mõjutavad tegurid .................................................8 1.4. Ettevõtte kuluarvestuse süsteemi eesmärgid ja komponendid ..........................8 2. ETTEVÕTTE KULUARVESTUSE SÜSTEEM .................................................. 11 2.1.

Finantsjuhtimine
thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

standarddokumentide vormide (blankettide) alusel (aruanded, raamatupidamislikud andmed jne). Memode, aruannete ja teiste dokumentide jaoks kasutatakse vastavaid malle (template). Andmed omavad struktureeritud (organiseeritud) kuju. Näiteks: tellimuse mall, arve mall; aruande mall, kus andmed ei ole esitatud vabatekstina, vaid süstematiseeritud lahtritesse. Formaalse suhtluse puudusena võib pidada: kehtestatud struktuur on staatiline taustainfo võib kaduma minna (arvamusavaldused jne) Mitteformaalne suhtlus on näiteks vestlus, kirjavahetus, märkused, kommentaarid, arvamused jne ja on eelkõige suusõnaline. See võib sisaldada palju ebatäpsusi ja mitteolulisust. Puudusena võib lugeda: võimetust hakkama saada suurte infohulkadega suhtelist aeglust ja ebaefektiivsust Mitteformaalne suhtlus on ettevõttes väga väärtuslik teadmise allikas. · Nõuded andmetele/informatsioonile

Infoharidus
thumbnail
6
docx

Kuluarvestus logistikas II KT

Kuluarvestus logistikas II kontrolltöö 1. JUHTIMIS- JA KULUARVESTUSE UNIVERSAALMEETODID A) Vastutuspõhine (spetsiaalne) kuluarvestus, algus loengus 4 Definitsioon - organisatsiooni erinevate vastutuspiirkondade kaupa majandusinformatsiooni kogumine, kokkuvõtmine ja aruannete koostamine, seostades ettevõtte tulud, kulud, kasumid ja investeeringud nende eest otseselt vastutavate struktuuriüksuste juhtidega Vastutuskeskused (tulemusüksused), nende juhtide vastutuse ulatus: kulukeskus – organisatsiooni allüksus, mille juht on vastutav ja aruandekohustuslik talle alluva allüksuse väljaminekute eest (nt. lennuliiklusteeninduse AS organisatsioonistruktuur) tulukeskus – org. allüksus, mille juht on vastutav ja aruendekohustuslik talle alluva allüksuse sissetulekute eest, kuid ta ei kontrolli täielikult antud allüksuse poolt otsustavate teenuste/müüdavate kaupade kulusid (nt. lennujuhtimisosakond) kasumikeskus – juht on vastutav ja aruandekohustuslik talle alluva allü

Kuluarvestus logistikas




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun