Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turismimajanduse tööleht nr 4 (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on reisijad külastajad turistid ?
  • Millised on turistide peamised reisimotiivid ootused vajadused soovid?
  • Kuidas mõista erivajadusi ja eristatavaid vajadusi?
  • Milliseid reisidokumente teate?
  • Mida tuleb teada reisimisega seonduvatest tervise- ja turvanõuetest?

Lõik failist

Turismimajanduse tööleht 4
  • Kes on reisijad , külastajad, turistid?
    • Reisijad on inimesed, kes mis tahes põhjusel reisivad oma tavaelukohast teistesse paikadesse.
    • Külastajad jaotuvaf turisteks ja ekskursantideks( risti- ehk kruiisituristeks, ühepäeva külastajad, välisriikide laeva- ja lennumeeskondade liikmed), kes viibivad riigis alla 24 tunni.
    • Turistid on ööbimise ehk majutusega turimistatistikas kajastuvad külastajad, kes viibivad riigis vähemalt 24 tundi, sh välismaalased, oma riigi välismaal reisivad kodanikud, välisriikide laeva- või lennumeeskondade liikmed, jne.

  • Millised on turistide peamised reisimotiivid, ootused, vajadused, soovid? Tooge näiteid järgmiste külastajarühmade soovide kohta:
    hotellis toimuvast seminarist osavõtjad; mugavus, konverentsisaal, kohvipausid, suupisted , öömaja, vabaaja programm: liikumisega seotud tegevused,
    kuurorthotellis viibivad väikelastega perekonnad; veepark, lastehoiu teenus,
    koolireisidest osavõtjad; noorte hostelid, söögivõimalus
    suurlinnas nädalavahetust veetvad paarid. Romantilised paketid , gurmee õhtud, ekskursioonid, muuseumid , galeriid (erinevad)
    jalgrattamatkajad.. rattaparklad, masina parkla , hotell (kolme tänistes), söök , kaardid,
  • Kirjeldage Stanley Plogi ja Abraham Maslow teooriaid . Tehke skeemid .Miks nende teadlaste tööd on tähtsad turistide käitumise ja ostuotsuse mõjutamisel. 
    Maslow´ inimkuuluvusvajaduste hierarhia .
    psühhotsentrikud allotsentrikud
    vahetsentrikud S. Plog
  • Kuidas mõista erivajadusi ja eristatavaid vajadusi?

    Erivajadustega klient on klient, kellel on lisaks üldvajadustele ka puudest tulenevaid erivajadusi.
    Eristavad vajadused ehk teisisõnu spetsiifilised või eriomased vajadused võivad olla väga mitmesugused ja seda nii iga inimese või – laiemalt võetuna – erinevate kliendirühmade vaatenurgast, nt. Eakad ,usuliste vajadustega inimesed.
  • Milliseid  reisidokumente teate?

    Reisidokumentide hulka kuuluvad dokumendid , millega iga riik identifitseerib oma kodanikud ning võimaldab riikide valitsustel reguleerida reisimist . Nendeks on eelkõige:
    - ID-kaart- Eestis isikut tõendav dokument.
    - Pass – Eesti kodaniku pass on eelkõige reisidokument, samuti isikut tõendav dokument.
  • Mida tuleb teada reisimisega seonduvatest tervise- ja turvanõuetest? (reiskindlustuse liigid, terviseprobleemid , vaktsineerimine , reisiapteek, tollieeskirjad, välisvaluuta).
    • Reisikindlustus ja –liigid - katab arstiabi omavastutustasu( nt visiiditasu, haiglapäevatasu, transport). Haigekassa ravikaardi alusel hüvitatakse ainult otsene raviteenus, näiteks raviprotseduurid ja operatsioonid .
    • Terviseprobleemid-
    • Vaktsineerimine-
    • Reisiapteek-
    • Tollieeskirjad-
    • Välisvaluuta-
  • Turismimajanduse tööleht nr 4 #1 Turismimajanduse tööleht nr 4 #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-11-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor JanikaLensment Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

    Turismiettevõtlus



    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun