Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

MEHE VÕÕSIL TÖÖTAMINE: NAISE KARJÄÄRIVÕIMALUSED JA SÕLTUVUS MEHEST (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
MEHE VÕÕSIL TÖÖTAMINE-NAISE KARJÄÄRIVÕIMALUSED JA SÕLTUVUS MEHEST #1 MEHE VÕÕSIL TÖÖTAMINE-NAISE KARJÄÄRIVÕIMALUSED JA SÕLTUVUS MEHEST #2 MEHE VÕÕSIL TÖÖTAMINE-NAISE KARJÄÄRIVÕIMALUSED JA SÕLTUVUS MEHEST #3 MEHE VÕÕSIL TÖÖTAMINE-NAISE KARJÄÄRIVÕIMALUSED JA SÕLTUVUS MEHEST #4 MEHE VÕÕSIL TÖÖTAMINE-NAISE KARJÄÄRIVÕIMALUSED JA SÕLTUVUS MEHEST #5 MEHE VÕÕSIL TÖÖTAMINE-NAISE KARJÄÄRIVÕIMALUSED JA SÕLTUVUS MEHEST #6 MEHE VÕÕSIL TÖÖTAMINE-NAISE KARJÄÄRIVÕIMALUSED JA SÕLTUVUS MEHEST #7
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 59 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katlinkkk Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
76
doc

Üliõpilastööde koostamine ja vormistamine

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool ÜLIÕPILASTÖÖDE KOOSTAMINE JA VORMISTAMINE Metoodiline juhend 2005/2006 Tallinn 2005 2 Koostajad: Ulvi Jõgi, Tiina Juhansoo Keeletoimetajad: Helgi Ummus, Helju Remmel, Tiina Müürsepp, Siret Piirsalu Vormindaja: Riina Orumaa Konsultandid: Marika Asberg, Riina Orumaa, Karin Lilienberg, Ülle Ernits, Elina Reva, Tiina Klettenberg ­ Sepp, Lilian Ruuben, Mare Tupits, Ulvi Kõrgemaa, Silja Mets, Kristi Voll, Vootele Tamme, Reine Kadastik, Reet Tammes Väljaandja: Tallinna Tervishoiu Kõrgkool 3 4 SISUKORD 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 9 9 ........................................9 1. ÜLIÕPILASTÖÖDE T

Eesti keel
thumbnail
13
doc

Kodu ja tööelu erinev väärtustamine

.7 VABA AEG....................................................................................................................9 ERANDID MEHED...................................................................................................... 10 KOKKUVÕTE..............................................................................................................11 KASUTATUD MATERJALID:.....................................................................................12 Tasuja, M (2011) Mehe kodu on maailm, naise maailm on kodu? URL: http://statistikaamet.wordpress.com/tag/naiste-ja-meeste-vordlus/ 12.01.2013............................................12 Poliitikaanalüüs : Sooline ebavõrdsus: hoiakud ja olukord Eestis* (2006) Sotsiaalministeerium URL: http://www.sm.ee/fileadmin/meedia/Dokumendid/V2ljaanded/Toimetised/2006/1.pdf 14.01. 2013............12 Meestel on töö järel olulisim vaba aeg, naistel kodu ja lapsed (2011) URL: http://www.rajaleidja

Ühiskond
thumbnail
27
docx

Sotsiaaltöö teooriad

● inimesed ei pruugi neist teadlikud olla või ei soovi neid kasutada (näit. vanemate poolt väärkoheldud laps võib-olla ei tea, kust abi otsida või kardab politsei või sotsiaalsüsteemi poole pöörduda hirmust, et ta võidakse vanematelt ära võtta, keda ta hoolimata väärkohtlemisest armastab) ● süsteemi poliitika võib kasutajatele tekitada uusi probleeme (näit. sõltuvus, vastuolulised huvid) ● süsteemid võivad üksteisega vastuollu sattuda. Ökoloogiline süsteemiteooria: elu mudel Germain'i ja Gittermani (1980) sotsiaaltöö 'elu mudel' on ökoloogilise süsteemiteooria olulisimaid formuleeringuid; Germaini toimetatud artiklitekogumikus näidatakse selle suuna rakendusi erinevates sotsiaaltöö valdkondades (1979a). Ta tõestab, et süsteemiteoorial on tugevad paralleelid

Sotsiaaltöö
thumbnail
52
doc

Tööde vormistamise juhend

- - TALLINNA ÜLIKOOL KASVATUSTEADUSTE INSTITUUT MATERJALE ÜLIÕPILASTE KASVATUSTEADUSLIKE TÖÖDE KOOSTAMISEKS, VORMISTAMISEKS JA KAITSMISEKS TPÜ KIRJASTUS TALLINN 2004 SISUKORD SAATEKS......................................................................................................................4 I. TÖÖ KAVANDAMINE.............................................................................................5 1. Eesmärgid...............................................................................................................5 2. Kasvatusteaduslike tööde iseloomustus................................................................. 6 3. Kasvatusteaduslike tööde liigid..............................................................................8 3.1. Kasvatusteaduslikud uurimused..................

Tööde vormistamine
thumbnail
55
doc

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes

Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus Soovitusi ja näiteid loovtööde läbiviimiseks põhikooli III kooliastmes Tallinn 2011 SISUKORD SAATEKS ........................................................................................ 3 SOOVITUSI JA NÄITEID LOOVTÖÖDE LÄBIVIIMISEST PÕHIKOOLI III KOOLIASTMES ­ Anne Ermast, Gled-Airiin Saarso, Kristi Teder Loovtöö korraldamine koolis ..............................................................4 Loovtöö teema valimine ....................................................................5 Loovtöö liigid ................................................................................5 Loovtöö juhendamine .......................................................................8 Loovtöö esitlemine ...........................................................................9 Loovtöö hindamine ...............................................................

Eesti keel
thumbnail
109
doc

Rehabilitatsiooni portfoolio kokkuvõte

TALLINNA ÜLIKOOL Rakvere Kolledz Rakenduslik sotsiaaltöö Anna-Margarita Nukk REHABILITATSIOONI TEOORIAD, MEETODID JA KORRALDUS Portfoolio Juhendaja: Karin Hanga Rakvere 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS 1. REHABILITATSIOONI TEOORIAD, MEETODID JA KORRALDUS LOENGU MATERJAL ....................................................................................... 4 2. MÄRKSÕNAD 2.1. Rehabilitatsioon ............................................................................................ ....... 68 2.2. Rehabilitatsiooni teoreetilised lähtekohad ning seos praktikaga ........................ 69 2.3. Erivajadusega

Rehabilitatsiooni teooriad, meetodid ja korraldus
thumbnail
103
pdf

Lastekaitse seaduse hindamine

Uuring viidi läbi Riigikantselei tellimusel tarkade otsuste fondi ja Euroopa Sotsiaalfondi toel. Projekti algataja ja koostööpartner on Sotsiaalministeerium. Uuringu koostas Tartu Ülikooli sotsiaalteaduslike rakendusuuringute keskus RAKE. Uuringu autorid: Kerly Espenberg (projektijuht ja analüütik, intervjuude läbiviimine ja delfi meetodil andmete kogumine, raporti koostamine) Kadri Lees (analüütik, intervjuude läbiviimine ja delfi meetodil andmete kogumine, raporti koostamine) Kati Valma (ekspert-konsultant) Katrin Laur (ekspert-konsultant) Kiira Nauts (ekspert-konsultant) Merle Linno (analüütik, fookusgrupi intervjuude läbiviimine, raporti koostamine) Judit Strömpl (analüütik, fookusgrupi intervjuude läbiviimine) Uuringumeeskond tänab kõiki eksp

Sotsiaalse analüüsi alused
thumbnail
92
pdf

EESTI KALANDUSE STRATEEGIA 2014 – 2020

Olemasolev püügivõimsus madal efektiivsus 3.Väljakujunenud tarneahel (logistika) 2.Vananev tööjõud 4.Ühistegevus 3.Hooajalisus 5.Efektiivne järelevalve 4.Eesti nõrk positsioon Euroopa 6.Pidev varude seire Liidus 7.Toimiv toetusskeem sektoris 5.Järelevalve koormus sektorile 6.Suur sõltuvus toetustest Võimalused Ohud 1. Kalavaru suurenemine 1.Püügivõimaluste vähenemise 2.Tasakaal püügivõimsuse ja püügivõimaluse järsk dünaamika vahel 2.Keskkonna saastatus 3.Stabiilne tooraine hind ja suur eksportnõudlus 3.Ootamatud muudatused 4.Infrastruktuuri arenemine seadusandluses (aktsiisid, 5

Loomakasvatus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun