Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äri planeerimise intervjueerimise juhend (0)

1 Hindamata
Punktid
Äri planeerimise intervjueerimise juhend #1 Äri planeerimise intervjueerimise juhend #2 Äri planeerimise intervjueerimise juhend #3
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor lotatimmu Õppematerjali autor
Äri planeerimise intervjueerimise juhend

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
docx

Klientide ja konkurentide uuring

Tekib tihedalt uusi sarnaseid ettevõtteid, kuid samuti on palju tegevuse lõpetajaid. Kliente on pigem suuremate asulate läheduses ning peamiseks sihtgrupiks on pered, kus mõlemad vanemad käivad tööl. Sihtturu suurus Eestis elab hetkel umbes 76 451 last, kes on vahemikus 1,5-6 eluaastat ( Eesti statistikaamet). Ettevõtte potentsiaalne turuosa Lapsed, kes elavad Harjumaal (35 554 last, kes vanusevahemikus 1,5-6 eluaastat) Intervjuu juhend Intervjuu juhend on Lisas 1. Klientidelt saadud info koos turukeskkonna analüüsiga Intervjuu annab aluse ankeedi koostamiseks, et küsitleda laiemat ringi potentsiaalseid kliente Meie küsitlusele reageerisid kõige enam alla 30-aastased naised, kellel ei ole veel lapsi või kellel on 1 laps. Samas on nende leibkonnas 2 töötavat täiskasvanut. Sihtgrupi elukohaks oli valdavalt Harjumaa, Lääne-Virumaa või Ida-Virumaa.

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
17
docx

KÜSITLUS

näevad välja kogumis; - väärtusanalüüs ­ hinnangute andmine, ümberhindamine. Selleks, et õigemini tulevikku prognoosida, peaks põhjalikult minevikku vaatama. Lisaks minevikuseisundite analüüsile on oluline teada, mis on mõjutanud ja mis tõenäoliselt ka tulevikus ettevõtte tegevusele mõju võib avaldada. 22 Analüüsi käigus liigub uurija konkreetselt abstraktsele, keeruliselt üheselt lihtsa ja liigendatuse poole. Näiteks kui uuritakse tööviljakuse perspektiivse planeerimise protsessi, siis jaotatakse see protsess etappideks : möödanik, käesolev ja tulevane etapp. Järgnevalt tuuakse välja, kuidas ning millises suunas ja mahus see protsess toimus (toimub või hakkab toimuma), eristatakse mõttes tegurid, mis kas vahetult või kaudselt on mõjunud (mõjutavad või hakkavad mõjutama) tööviljakuse tasemele (tehnilised, sotsiaalsed, organisatsioonilised, regionaalsed jne). Ainult nii on võimalik tunnetada tõde

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
16
doc

Turundusuuring.Referaat

MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse instituut Turundusuuring. Põhimõisted. Turundusuuringu etapid ja vajalikkus. Andmete kogumise meetodid. Referaat Tallinn 2009 Turundusuuring 2 Turundusuuring 1. SISSEJUHATUS Turundajate mõttemalli järgi koosneb turunduse juhtimisprotsess viiest etapist, millest esimeseks on turu-uuring. Edukas turundus saab alguse turu-uuringust. See toob esile eri vajadustega tarbijad ehk eri segmendid. Ilma turu-uuringuta astuks firma turule pimedana. Uuringu alusel saab firma koostada kindlal strateegial põhineva finantseelarve. Näide P.Kotleri raamatust ,,Kotleri turundus.Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid": Hong-Kongi jalatsivalmistaja mõtles, et ühel kaugel vaikse ookeani saarel võiks olla tema jalatsitele turgu.

Turunduse alused
thumbnail
28
doc

Turu-uuringud

Mõdriku 2008 1. TURU-UURING 1.1. Turu-uuringu olemus Turunduses peab otsuste tegemisel arvestama firma positsiooniga turul, firma eesmärkidega ja alternatiivsete strateegiatega, et saavutada firma eesmärki. Informatsiooni vastamine tegelikkusele mõjutab nii firma hetke- kui ka tulevikupositsiooni. Seega on oluline, et firmas kasutatav informatsioon oleks võimalikult täpne ja kajastaks olukorda adekvaatselt. Turu-uuring on tihedas seoses firma turunduse planeerimise ja kontrollimisega (Pride). Turu-uuring tegeleb info kogumise, töötlemise ja analüüsimisega, mille käigus uuritakse inimeste hoiakuid, tundeid, intuitsioone ja käitumist antud toote või teenuse suhtes (Chakrapani). Nagu eelnevalt juba mainitud on oluline, et firmas oleks võimalik kasutada tõepärast informatsiooni otsuste langetamisel igas tänapäevases firmas peaks olema loodud informatsiooni vajaduse kiireks vajaduseks turunduseinfosüsteem (TIS)

Ettevõtlus
thumbnail
11
docx

Telefoniintervjuu

1. Millised on telefoniintervjuu eelised? + Odavam; kõrge vastuseprotsent; ajalisi piiranguid ei ole, säilivad vahetu intervjuu eelised; Võimalik kasutada arvuti tuge (- küsimuste tasakaalustatud järjekord); Saab erinevates piirkondades elavaid inimesi intervjueerida; vastajate hulk on suur; saab infot inimestelt, kellel pole aega kokku saada; allub supervisioonile. Isiklikud intervjuud: + võimalus korrigeerida vääriti mõistmist; võimalik kontrollida küsimuste järjekorda; võimalikud visuaalsed abivahendid; andmete kvaliteet. ­ hind, intervjueerija mõjud; 2. Millised on telefoniintervjuu puudused? -kerge on toru ära visata; vastuseid on keeruline kirja panna intervjuu käigus; vastajad on ettevaatlikud; raske on suhelda inimesega telefoni teel võrreldes näost näkku; kõigil ei ole telefoni numbreid; ei teata tegelikult kellele helistatakse; intervjuu mõjud piirduvad esmase kontaktiga.( võimalikud vead valimis, telefoniomanike v

Infoedastusseadmed
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Tegevusalade liidud Riiklikud asutused Äriinfofirmad 4. ESMASTE ANDMETE KOGUMISE MEETODID Esmaste andmete kogumiseks kasutatakse kolme põhimeetodit:  küsitlus (survey)  vaatlus (observation)  eksperiment (experiment). Küsitlus on soovitud andmete kogumine inimeste intervjueerimise teel spetsiaalsete küsimuste abil, kas siis otse, telefonitsi, posti teel või arvuti abil. Eeliseks on , et info saadakse otse inimeselt. Küsitlusel on järgmised piirangud:  vea võimalused küsimustiku koostamisel ja intervjueerimisel;  küsitlus võib olla kulukas ja aeganõudev;  raske leida soovitud vastajaid. Vaatlus kujutab endast andmete kogumist inimese tegevuse vaatlemise teel (mitteotsene kontakt). Andmed kogutakse:  isikliku vaatluse teel;

Turundus
thumbnail
31
pdf

Äriuuringute alused

· struktureeritud intervjuu - ankeetküsitluse suuline vorm; vastusevariandid on ette antud · poolstruktureeritud intervjuu - määratletud on küsimuste üldine temaatika ning küsimused; küsimused võivad erinevate intervjueeritavate korral varieeruda · struktureerimata / süvaintervjuu - olemas on ettekujutus teemast, mida tahetakse uurida; konkreetsed küsimused arenevad intervjuu käigus; uurija peab valdkonda väga hästi tundma ning omama intervjueerimise kogemust Avatud küsimused annavad võimaluse kirjeldada sündmusi ja tegevusi. Partneri avamiseks võib kasutada ka osaliselt suunavaid küsimusi. Kokkuvõtvad küsimused abistavad intervjueeritaval oma seisukohti täpsustada ning interpreteerivad küsimused omavad täpsustavat eesmärki, kui midagi jäi arusaamatuks. Intervjueerimine: · Usalduse loomine · Vaikimine kuld, rääkimine hõbe · Ehita järgnevad küsimused ülesse intervjueeritava poolt öeldule

Majandus
thumbnail
84
doc

Uurimustöö alused

programmi kaasa, milline on kogemus programmis osaledes ja millised on muutused osalejates programmi lõppedes. 3) Segatud vorm: Eksperimentaalne kavandamine, kvalitatiivne andmete kogumine ja sisu analüüsimine. Eksperimentaalse kavandamise korral jällegi jagatakse noored kahte gruppi ­ katsegrupiks ja kontrollgrupiks. Enne programmi käivitumist toimuvad sügavuti intervjueerimised mõlema grupi liikmetega. Intervjueerimise keskmes on samad küsimused, millised olid ka puhta kvalitatiivse hindamise korral. Samuti viiakse 26 intervjuud läbi mõlema grupi liikmetega ka programmi lõppedes. Analüüsimisel uuritakse eraldi andmeid katsegrupi ja kontrollgrupi puhul ning võrreldaks neid omavahel. 4) Segatud vorm: Eksperimentaalne kavandamine, kvalitatiivsed andmed ja statistiline analüüs.

Uurimistöö alused ja metoodika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun