Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Jeesuse imeteod XXI sajandil. Kas tulemus oleks sama? (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Jeesuse imeteod XXI sajandil-Kas tulemus oleks sama #1 Jeesuse imeteod XXI sajandil-Kas tulemus oleks sama #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-04-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Vaimuhaigla Õppematerjali autor
Jeesuse imeteod XXI sajandil. Kas tulemus oleks sama?
Arutlus.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
doc

KOLGATA-PIETA-NOLI-ME-TAN GERE

1. CENA ­ VIIMNE ÕHTUSÖÖMAAEG Leonardo da Vinci. Cena. Santa Maria delle Grazie klooster. Milano. Vanadel roomlastel tähendas cena [loe: tseena] peamist söögikorda. Kunstis kannavad sellist pealkirja taiesed, mis kujutavad Jeesust viimast korda õhtustamas koos oma kaheteistkümne jüngriga. Paasapüha, juutide suurim püha, on kevadel ja see on alati pühapäeval. Paasapüha aegu käidi Jeruusalemmas pidustustel ja ka Jeesus käis nii lapsena kui ka hiljem kevaditi Jeruusalemmas. Elu viimastel aastatel tavatses ta peatuda Betaania külas, mis paiknes linna lähedal Õlimäe jalamil, kus teda võõrustas kas pidalitõbine Siimon või hea sõber Laatsarus. Sel kevadel saabus Jeesus Betaaniasse laupäeval. Järgmisel päeval, niisiis pühapäeval, sisenes ta Jeruusalemma. Paljud Jeesuse kodukandi inimesed olid juba mõni päev varem kohale tulnud ja nad

Piibli-teadus
thumbnail
67
pdf

M-K-Baxter "Jumalik ilmutus põrgust"

Mary K. Baxter JUMALIK ILMUTUS PÕRGUST Aeg on lõppemas! Vaimulik kirjavara 1999 Originaali tiitel: Mary K. Baxter A Divine Revelation of Hell Tõlkinud: Olav Maran SISSEJUHATUS Tunnistan, et ei seda ega ühtegi teist sealpoolsust esitavat raamatut poleks olnud võimalik kirjutada ilma Jeesuse Kristuse üleloomuliku jõuta. Jeesuse käes üksi on põrgu võtmed ja Ta on maksnud hinna, et võime siseneda taevasse. Selle raamatu kirjutamine oli pikk ja nõudlik protsess, mille jooksul tundsin end kõigist eraldatuna. Möödus mitmeid aastaid, enne kui see raamat sai ilmuda. Issanda ilmutused, millest siin on juttu, algasid 1976.a. Kulus kaheksa kuud, et panna see paberile. Käsikirja lõplik valmimine nõudis mitmeid aastaid. Nüüd mõistan, et Issand valmistas mind selle raamatu kirjutamiseks juba lapsepõlvest peale,

Usuõpetus
thumbnail
10
doc

KOLGATA, PIETA, NOLI ME TANGERE

1. CENA ­ VIIMNE ÕHTUSÖÖMAAEG Leonardo da Vinci. Cena. Santa Maria delle Grazie klooster. Milano. Vanadel roomlastel tähendas cena [loe: tseena] peamist söögikorda. Kunstis kannavad sellist pealkirja taiesed, mis kujutavad Jeesust viimast korda õhtustamas koos oma kaheteistkümne jüngriga. Paasapüha, juutide suurim püha, on kevadel ja see on alati pühapäeval. Paasapüha aegu käidi Jeruusalemmas pidustustel ja ka Jeesus käis nii lapsena kui ka hiljem kevaditi Jeruusalemmas. Elu viimastel aastatel tavatses ta peatuda Betaania külas, mis paiknes linna lähedal Õlimäe jalamil, kus teda võõrustas kas pidalitõbine Siimon või hea sõber Laatsarus. Sel kevadel saabus Jeesus Betaaniasse laupäeval. Järgmisel päeval, niisiis pühapäeval, sisenes ta Jeruusalemma. Paljud Jeesuse kodukandi inimesed olid juba mõni päev varem kohale tulnud ja nad läksid õpetajale linnaväravasse vastu,

Ajalugu
thumbnail
76
docx

Religioon õhtumaises kultuuris

ole rekord (rekordiks on Wiki and-metel £ 182 500) ● Stephen Bury on kollektsiooni kommenteerides öel-nud: tegu on üheltpoolt kunstituru paroodia ning teisalt tarbimisühiskonna ja selle poolt tekitatavate jäätmete kriitikaga ● Toomiku projekti juures polnud uus niisiis mitte sitt purgis, vaid pigem sõnum ♦ ● Kunstiteadlane Hanno Soans kirjutab: Toomiku projekti võib näha “ajamasinana”, mis esitab kunst-niku nappi päevamenüüd koos sama päeva ajalehtedele seatud sitapurkidega. See viib meid talongiaja lõpu Kopli liinidele kanalisatsioonita ateljeekorteris (siit siis purgid). Sel perioodil loobus Toomik varasemast mütopoeetilisest maali-keelest, pöördudes pigem kontranihilistlike žestide poole. Trikk sitapurkidega oli ses kontekstis reaktsiooniks kunsti-kultuuri kahepalgelisele estetismile, milles kunstniku elevan- diluutorni tajuti vabaduse viimse kantsina ühiskonna halas-tamatus

Religioon õhtumaises kultuuris
thumbnail
14
doc

Jeesus ja Naised

1. JEESUSE EMA MAARJA JA EMAPOOLNE VANAEMA ANNA Otseses tõlkes oleks itaaliakeelne sõna MADONNA eesti keeles `mu emand', mis oligi endine daami kõnetussõna Itaalias. Prantsuse keeles on selle sõna vaste madame ja inglise keeles my lady. Kuid madonna on itaallastele samas ka Jumalaema, nii nagu prantslastele Notre-Dame ja inglastele Our Lady. Eestlased eelistavad sõnale Jumalaema nime Maarja. Maarja kultus on palju noorem kui ristiusk ehk kristlus. Neljas evangeeliumis kohtame Maarjat Jeesuse kõrval harva

Usuõpetus
thumbnail
16
doc

Aristotelese-järgne filosoofia: hea elu otsimine

Elu, mida Antisthenes pärast aristokraatlikust elust tagasitõmbumist elas, nägi välja järgmine: ta käis läbi lihtsate tööinimestega, riietudes nagu nemad. Ta pidas oma jutlusi vabas õhus ning sellises stiilis, mida mõistsid ka lihtsad, harimatud inimesed. Kogu rafineeritud filosoofiat nimetas ta väärtusetuks; kõike, mida võidakse teada, võib teada ning mõista ka lihtne inimene. Ta laiendas oma ,,tagasipöördumist loodusesse" seisukohta väga kaugele: tema kujutluses ei oleks pidanud eksisteerima ei mingit valitsust, ei mingit eraomandit, abielu ega etableerunud religiooni. Tema järgijad läksid isegi niikaugele, et mõistsid hukka orjandusliku korra! Ta põlgas ja halvustas luksust ning igasugust meeltele mõeldud kunstlikke naudinguid. Antisthenese suhtelise kuulsuse ületas tema järgija nimega Diogenes (ca 412-323 e. Kr.), kes oli halva kuulsusega ning pettuse tõttu vanglasse sattunud rahavahetaja poeg. Diogenes otsustas oma isa

Filosoofia
thumbnail
24
docx

Inimese Poja küsimus

Juhendaja Jaan Lahe Tallinn 2015 „Inimese Poja“ küsimus „Inimese Poeg“ on väljend, mida leidub nii Uues kui Vanas Testamendis. Vanas Testamendis tähistatakse sellega kas inimest, inimkonda või Iisraeli rahvast. Suure diskussiooni on põhjustanud Inimese Poja nimetus Uues Testamendis, täpsemalt neljas evangeeliumis ning nimelt selles osas, kuidas see seostub Jeesuse isikuga. Kokku esineb nimetus „Inimese Poeg“ Uues Testamendis 81 korral. Enamikel juhtudel näib, nagu kasutaks Jeesus kõneldes seda väljendit osutamaks iseendale, ning see ongi diskussiooni tuum. Miks räägib Jeesus endast kolmandas isikus, mida see väljend tähendab, kas see oligi viis, kuidas Jeesus end väljendas? Küsimusle vastamist raskendavad keelelised probleemid, mis tulevad sellest, et Jeesus rääkis

Usuõpetus
thumbnail
19
docx

Üldine usundilugu

Religiooni objektiks on üleloomulik (supranaturaalne) ja kogemuseväline (transtsendentaalne) vägi. Religiooni subjektiks on inimpsüühika. RELIGIOONI ÜLESANDED: Nähtusi seletav funktsioon Ühiskonda kindlustav funktsioon Inimest psühholoogiliselt toetav funktsioon Traditsiooni loov ja nõnda sotsiaalset mälu edasikandev funktsioon Émile Durkheim: Pole ühtki religiooni, mis oleks vale. Buddha: Tuhat munka ­ tuhat usundit. Tolerantsus ­ sallivus teistsuguse suhtes. Pluralism ­ kultuuride, rahvaste ja religioonide mitmekesisus. Sekulariseerumine ­ religioossete institutsioonide tähtsuse ja mõju vähenemine ühiskonnas. KUIDAS DEFINEERIDA RELIGIOONI ja MÕNINGAD RELIGIOONIKÄSITLUSED 1. Funktsiooni ehk religiooni ülesande kaudu? Põhjenduse andmine Nt religiooni algus on inimlikus hirmus (Plutarchos), või religioon on psühholoogiline, ühiskondlik jne

Kultuur




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun