Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Konfliktijuhtimine kodutöö (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Lõik failist

1 Situatsiooniülesanne
Konflikti võib defineerida kui inimestevahelistes suhetes esinevat vastuolu, mis takistab konflikti osapooltel oma vajaduste ja huvide rahuldamist, tekitades nende vahel emotsionaalselt traumeeriva olukorra. Niisuguseid olukordi tunnetavad konfliktis osalejad arusaamatustena, millega võib kaasneda ebamugavustunne. Tavategevuses ei ole probleemiks mitte konflikt ise, vaid selle käsitamise viis.
Konflikt iseenesest ei ole hea ega halb ning võib viia nii negatiivsete kui ka positiivsete tagajärgedeni. Siit tulenevalt on peamiseks, millele tähelepanu pöörata, konflikti lahendamine (mitte selle vältimine või allasurumine). Konfliktsituatsioonidest tulenevat stressi ja halbu tulemusi on võimalik vältida, jälgides ja juhtides oma käitumist. Mõningatel juhtudel on isegi kasulik konflikti stimuleerida leidmaks uusi ja paremaid viise edasiminekuks. Sa pead panema konflikti enda kasuks tööle.
Konflikt tekkis muudatustes töös ( töökonflikt ) – tasustamissüsteemi

Konfliktijuhtimine kodutöö #1 Konfliktijuhtimine kodutöö #2 Konfliktijuhtimine kodutöö #3
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 49 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Triipz Õppematerjali autor
Situatsioonülesanne ja konflikt elust ensest

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
23
doc

Kursusetöö: KONFLIKT SEKRETÄRITÖÖS JA ORGANISATSIOONIS

ORGANISATSIOONIS Kursusetöö Juhendaja : Anne Muusik Tallinn 2011 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS....................................................................................................................... 3 1. Konflikt................................................................................................................................... 4 1.1 Konflikti liigid...................................................................................................................5 1.2 Mis põhjustel konflikt tekib.............................................................................................. 6 1.3 Mis on konfliktis head ? .............................................................

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
17
docx

KONFLIKTIDEGA TOIMETULEK

KONFLIKTID JA NENDEGA TOIMETULEK Referaat Sissejuhatus Elus tekib inimestel vahel konflikte, kuid ei osata neid õigesti lahendada. Selleks on vaja teada konflikti lahendamise põhimõtteid. Inimesed peavad teadma, millal ja kuidas kuidagi käituda. Tavaliselt peetakse konflikti negatiivseks nähtuseks, mida iga hinna eest vältida üritatakse. Tegelikult aga võib konflikt viia uute paremate lahenduste juurde. Konflikti vältimine, enda tunnete pidev allasurumine- tavaliselt mingit lahendust kaasa ei too ja võib hoopiski põhjustada suuremaid vihapurskeid. Seetõttu tuleks meelespidada, et ka konfliktis on kaks poolt- hea ja halb. Kuna konfliktid on paratamatud, siis tuleks meil õppida nendega võimalikult hästi toime tulema. Mis on konflikt? Tänapäeva närvilises ja stressirohkes ühiskonnas kohtame kõikjal pidevalt erinevaid

Suhtlemispsühholoogia
thumbnail
19
doc

Sekretäri ja juhi koostöö

Veenduge, et sinu juht ei saaks sind üllatada, hoia juht informeerituna sinu tegemistes, ära kunagi tegutse üle bossi pea, ära vaidle bossiga avalikult, ära ütle kunagi midagi negatiivset bossi kohta, uuri juhi prioriteete, taotle konflikti lahendamist.konflikti lahendus on olukord, kus lahendus rahuldab mõlemaid osapooli ja konflikti põhjused on kõrvaldatud. Silmas tuleb pidada nii ülesannetega kui ka suhetega seotud konflikte. Juhi abi ja juhi vaheline konflikt on komplitseeritud just juhi abile. Lahenduse otsimisse ei pea alati kaasama kõikki osapooli vaid on võimalik kasutada ka lahenduskeskset lahenemist. Tegemist on meetodiga, mida kasutatakse psühholoogilises nõustamises selleks, et selgitada välja inimese enda ressursid ja valikuvõimalused olukorraga toimetulekuks. Juhul kui olukord juba üsna keeruliseks on muutunud tasub uurida lähemalt asjaolusid, mis konflikti põhjustasid. Järgmine samm on probleemi sõnastamine. Juhul kui

Sekretäritöö
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Konfliktid organisatsioonis ESSEE Tallinn 2021 1. MIS ON KONFLIKT?.....................................................................................................................4 2. KONFLIKTIDE KLASSIFIKATSIOON........................................................................................5 3. ORGANISATSIOONIKONFLIKTIDE PÕHJUSED......................................................................7 4. KONFLIKTIDE TAGAJÄRJED.....................................................................................................8 5

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Konfliktid organisatsioonis ESSEE Tallinn 2021 1. MIS ON KONFLIKT?.....................................................................................................................4 2. KONFLIKTIDE KLASSIFIKATSIOON........................................................................................5 3. ORGANISATSIOONIKONFLIKTIDE PÕHJUSED......................................................................7 4. KONFLIKTIDE TAGAJÄRJED.....................................................................................................8 5

Kategoriseerimata
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Konfliktid organisatsioonis ESSEE Tallinn 2021 1. MIS ON KONFLIKT?.....................................................................................................................4 2. KONFLIKTIDE KLASSIFIKATSIOON........................................................................................5 3. ORGANISATSIOONIKONFLIKTIDE PÕHJUSED......................................................................7 4. KONFLIKTIDE TAGAJÄRJED.....................................................................................................8 5

Kategoriseerimata
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Konfliktid organisatsioonis ESSEE Tallinn 2021 1. MIS ON KONFLIKT?.....................................................................................................................4 2. KONFLIKTIDE KLASSIFIKATSIOON........................................................................................5 3. ORGANISATSIOONIKONFLIKTIDE PÕHJUSED......................................................................7 4. KONFLIKTIDE TAGAJÄRJED.....................................................................................................8 5

Kategoriseerimata
thumbnail
50
docx

Konfliktid ja nende lahendamine

SISUKOR Igapäeva elus tuleb meil kokku puutuda paljude erinevate inimestega ning oleks naiivne arvata, et meie suhted on alati pilvitud. Mõned konfliktid võivad olla piisavalt tõsised ohustamaks suhte püsimist vähemalt seni kuni neid pole lahendatud. Kahjuks ei ole mingeid võlunippe, mis probleemid olematuks muudaks. Küll on aga meil endil hea tahte puhul võimalik konfliktid tulemusrikkalt lahendada. Käesoleva õpimapi eesmärgiks on välja selgitada mis on täpsemalt konflikt ja millised on konfliktide peamised tekkimispõhjused. Millised on need kõige levinumad lahenduse stiilid, viisid ja reeglid. Millised on konflikti lahendamise ohud. Lõpetuseks annan täpsema ülevaate, et kuidas konflikt on lahendatud ja omapoolse hinnangu. Samuti lisasin õpimappi mõned artiklid, mis minu meelest on väga head ja haakuvad hästi teemaga..........................................................3 1.1 Mis põhjustel konflikt tekib ?..........................................

Sotsiaalpsühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun