Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Õpetaja õpilase mina-pildi kujundajana (0)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline ma olen inimese enesekohast suhtumist Ma suhtun endasse hästi Mina-konts on hoiak ja väljendub in suhtumises endasse kui tervikusse hinnang võib olla pos või neg Kognitiivne - ratsionaalne Mille suhtes?
  • Kuidas ma seoses endaga end tunnen?
  • Mitu enesehinnangut?
  • Kuidas eneseh tekib?
  • Miks on enesehinnang tähtis?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Õpetaja õpilase mina-pildi kujundajana #1 Õpetaja õpilase mina-pildi kujundajana #2 Õpetaja õpilase mina-pildi kujundajana #3 Õpetaja õpilase mina-pildi kujundajana #4
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-02-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Hrl1505 Õppematerjali autor
Kuidas mina-konts kujuneb?
1. sotsiaalne võrdlemine
2. oma käitumise vaatlemine
3. mõtted ja tunded (need in ke soma mina kirjeldamise kasut ka seda, et väljendavad oma minaga seotud mõtteid ja tundeid hindavad positiivsemalt mina konts üldse. Need kes kirjeldavad käitumisega, need neg.)
4. teiste reaktsioonid (lapeeast sisse harjunud)

C.Rogers Tingimusteta positiivne suhtumine Rogers rõhutas, et peaks olema lapsel ka olema skeegi, kes rõhutab positiivset suhtimist lapse vasdtu, sest siis kujun pos mina-konts. Tingimuslik suhtumine. Hinnangud omaminale langevad kokku sellega kuidas teised mind hindavad.

Teadmiste allikas: Käitumine / Mõtted / Teiste reacts / sots võrdlemine
Ma käin teistega väljas/ tunnen piinlik suheldes/ … / …
Järeldus: Ma olen sõbralik / Tunnen süüdi/ Ma olen sõbralik / Tunnen süüdi

Enesehinnang – pos või neg hinnang enda kohta.
Kuidas ma seoses endaga end tunnen?
Kas nõustud järgmiste väidetega?
Ma tunnen, et olen väärtuslik inimene.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
49
docx

Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses

Produktiive Sotsiaal- personaalne, mis sisaldab persooni- ühiskkond jne (ei tegele) Intra-/interpersonaalne dimensioon. Inimese õpetus tegeleb enesekohase, sotsiaalse pädevusega. Ainevaldkonna kirjeldus inimeseõpetuses: PRÕK vt ainevaldkonna kirjeldust! Üldised eesmärgid on aidata kaasa õpilase sotsiaalses elus vajalike toimtulekuoskuste arengule, mille eeluviimiseks kuju õppides.. Sotsiaalne pädevus- suutlikkus end teostada, toimida teadliku ja vastutustundliku kodanikuna ning toetada ühiskonna demokraatlikku arengut; teada ning järgida ühiskonnas kehtivaid väärtusi ja norme ning erinevate keskkondade reegleid; teha koostööd teiste inimestega erinevates situatsioonides; aktsepteerida inimeste erinevusi ning arvestada neid suhtlemisel. Erinevad mõisted?

Inimeseõpetus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun