Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klienditeenindus teenuse või kauba müügil (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Klienditeenindus teenuse või kauba müügil
Teenused
Kaubad
Mitte käega katsutavad Mittemateriaalne
Tegevused
klient osaleb tootmis protsessis
tekib teenindamisel
saab kogeda teenindamist
Käega katsutavad kaubad
Materiaalsed
Esemed
Tarbija ei osale tootmisprotsessis
Saab ladustada ja hoida
Saab muuta omandiks
Teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid
Usaldusväärsus
Kogetud viisakas teenindus, kvaliteene kaup jne
Kiire teenindamine
Kompetentsus
Teenindaja teadmised ja oskused
Kättesaadavus
Telefoni teel, hea asukoht, lahtiolekuajad,
Kommunikatsioon
Keelte valdamine
Probleemide lahendamine
Usutavus
Agressiivne müük(hinnad)
Klientide huvide igakülgne arvestamine
Turvalisus
Valeinfo
Füüsiline turvalisus
Konfidentsiaalsus e isikuandmete lekkimine
Kliendi tundmine
Väljanägemine
Firma ja klient
Esmamulje - 40 – 60 % üldiselt muutub
Esmamulje võib luua kuuldud jutt, nimi, reklaam
Asukoht- viidad kesklinn äärelinn parklad ühistranspordilähedus
Hoone välimus kaasaegsus
sisenemisel interjöör
teenindaja
suhtlemise tehnikad
verbaalne suhtlemine
mitteverbaalne – kehakeel
otsaesine ja kulmud
silmside
käed risti, kinnine asend
käed kõrval lahtine asend
käed puusas võimukas olek.
Töös
___________________________________________________________________________
Telefonisuhtlus
Plussid
Miinused
Säästab aega ja raha.
Saab leida inimese igalt poolt ja igal ajal.
Saab jätta firmast hea mulje ka siis kui ruumid on tagasihoidlikud.
Helistaja tunneb ennast julgemalt.
Rikub tervist.
Kommunikatsiooni häired.
Ei saa kasutada kehakeelt
Ei saa luua silmsidets
Kergem tähelepanu kõrvale juhtida
Räägitu võib kergemini ununeda.
Telefoniga suhtlemine
Tuleks lasta 2-3 korda helisedab
1 Asutus
2 Nimi-amet
3 Tere
Ei ole soovitavad kõrvalhelid.infot edastades ei tohiks helistajale kuulda olla.
Võimalikult lihtsad seletused .
Kui vastust ei ole kohe küsida helistaja telefoninumber ja helistada tagasi.
küsimus
olemus
Alternatiivküsimus
kas?
suletud küsimuse liik
kas maksate sulas või kaardiga
kontrolliv
nii avatud kui suletud küsimus
pehmendav küsimus
kas?
suletud
ehk (kas) soovite
Kuulamine
Head kuulajat iseloomustab
Ei sega vahele
Silmside
Kehakeel
Noogutab kaasa
Käitumine
käitumisstiil
Iseloomustus
mitteverbaalne
agressiivne
Nähvab
Räägib kurjalt
Suhtleb teist mahasuruvalt
Üleolev
Äkilised liigutused
Ei vaata silma
Käed puusas
Alistuv
Tagasihoidlikkus
Ebakindel
arglikhääletoon
Ei loo silmsidet
Hädine
Kehtestav
Kindlameelne
Täiskasvanulik
Kasutab sõna palun ole kena jne
Loob silmsideme
Väärikas kehahoiak
Neli eluhoiakut kaks maailmavaadet
Mina- tasandid
Täiskasvanud inimesed suhtlevad aegajalt kolmel erineval tasandil
Täiskasvanu, vanem ja laps
Tasand
Verbaalne
Mitteverbaalne
Vanem
Õpetab targutab
Hoolitsev
Kiidab
Mina sinu asemel...
Alati, õige vale tubli
Käed puusas
Viibutab sõrme
Patsutab õlale
kallistab
Laps
Kapriisne energiline
Miks
Ma tahan...
Ma ei tea
Ei oska
Aita mind
Vehib kätega
Ei vaata silma
Mossitamine
Naermine itsitamine
Õlgade kehitamine
Nutmine
Täiskasvanu
Viisakas
Vaoshoitud
Omab oma arvamust
Mõistab saab aru
Arvestab
Silmside
Kaks maailmavaadet neli eluhoiakut
I’m ok
I’m not ok
You’re ok
You’re not ok
Im ok

1 4
Youre not ok Youre ok
2 3
Im not ok
1 egoistid
2 väga negatiivse eluhoiakuga inimesed
3 puudub eneseusaldus tunnevad end ebavõrdsetena mängivad sageli abituid
4. usaldusväärsed positiivse mõtlemisega, vastutusvõimelised
Käitumine mõjutab käitumist
Klienditeeninduse etapid
1 etapp- ostja vastuvõtmine
Tervitamine - vastavalt olukorrale
Luua silmside mis annab märku et teenindaja on valmis teenindama
Kehahoiak- avatud
2. etapp- soovi väljaselgitamine
Küsimuste kaudu
Pakkuda esmalt keskmise hinnaklassi tooteid
Lisamüük
Kaasneva kauba pakkumine
Lähtuvalt situatsioonist
Sünnipäevalauale magusat lisaks jooki
Kas te soovite midagi veel?
On see kõik
Ei kasuta väljendeid
On see kõik
Ega te rohkem midagi ei soovi?
3etapp: arveldamine kliendiga
Esitada küsimus kaardimakse või sularaha kohta
4 etapp
Tänada ostu eest
rääkimispuudega inimene
paluda näidata ja vajadusel kirjutada
topeltpuue olenevalt puddest käituda vastavalt eelnevale
vaimne puue
lihtsad sõnad lühikesed laused selgitada rahulikult
eakad inimesed
rahulik teenindus
küsimustele vastata ka vajadusel ka mitmendat korda
vajadusel arvestada tema võimalike puuetega
lapsed
ümber sõnastamine
1. lihtne ümbersõnastamine
kokkuvõtlik
osaline(suunatud ühele või mõnele objektile )
2. tunnete ümber sõnastamine kasutatakse teeninduses konfliktide ennetamiseks
3.välja ütlemata tunnete ümbersõnastamine
eelkõige inimeste puhul keda tunnete
Vasakule Paremale
Klienditeenindus teenuse või kauba müügil #1 Klienditeenindus teenuse või kauba müügil #2 Klienditeenindus teenuse või kauba müügil #3 Klienditeenindus teenuse või kauba müügil #4 Klienditeenindus teenuse või kauba müügil #5 Klienditeenindus teenuse või kauba müügil #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-12-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor tanella Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
pdf

Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) Klienditeenindus ja tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) teeninduskultuur klienditeenindaja j poolt. p · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses

Klienditeenindus
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool ­ kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused · Teeninduslik hoiak Teenindaja isiksuseomadused ja hoiakud (positiivne või negatiivne suhtumine millessegi). 4 Teeninduslik hoiak · Väärtused, moraal - Kas ma peaksin hästi teenindama? · Motivatsioon - Kas ma tahan hästi teenindada? · Kompetentsus - Kas ma suudan, oskan hästi teenindada? 5 Defitsiidimajanduse "värvilised" turud ·Roosa turg ·Valge turg ·Hall turg ·Must turg Mõjutavad siiani teenindajate hoiakuid

Suhtlemisõpetus
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool ­ kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused · Teeninduslik hoiak Teenindaja isiksuseomadused ja hoiakud (positiivne või negatiivne suhtumine millessegi). 4 Teeninduslik hoiak · Väärtused, moraal - Kas ma peaksin hästi teenindama? · Motivatsioon - Kas ma tahan hästi teenindada? · Kompetentsus - Kas ma suudan, oskan hästi teenindada? 5 Defitsiidimajanduse "värvilised" turud ·Roosa turg ·Valge turg ·Hall turg ·Must turg Mõjutavad siiani teenindajate hoiakuid

Klienditeenindus
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

teie siin neemel teete?" Selga sirutades vaatas koristaja presidendile otsa ning vastas, hääles uhkus ja väärikus: ,,Härra, ma teen seda, mida kõik teisedki. Töötan siin selleks, et inimene saaks Kuule minna. Just seda ma siin teen." Judith DeLozier Materjali kirjeldus Õppematerjal, mida sa just vaatad või käes hoiad, kujutab endast konspekti, kuhu on kokku pandud nii kaasaegse teeninduse kui suhtlemise põhimõtted. Materjal on jagatud osadeks ja vormistatud nii, et sul oleks võimalikult mugav selles liikuda ­ edasi ja tagasi, järkjärgult ja hüpetega. Uuri hoolega, sest just sellele materjalile toetub selle kursuse edasine tegevus. Peale materjali selgeks saamist (otsi seoseid, siis jääb meelde) on sul võimalus oma teadmisi proovile panna kontrolltöö abil. Sisukord Põhimõisted

Teenindus
thumbnail
133
pdf

Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1

..............132 Sirje Pree Suhtlemispsühholoogia 4 Sissejuhatus SISSEJUHATUS "Ma suhtlen täitsa vabalt" - on väljend, mida küll vist igaüks on kuulnud. Sageli märkate suhtlemise käigus, et just sellel nö. vabalt suhtlejal on terve rida tunnuseid, mis teevad temaga suhtlemise kas ebamugavaks, ebameeldivaks või katkestavad selle üldse. Suhtlemisoskus kuulub sotsiaalsete oskuste alla ja nii nagu iga oskus nõuab ka suhtlemisoskus õppimist. Inimene õpib kogu elu. Suhtlemise õppimine algab sünnimomendist (ehk varemgi) ja arvatavasti lõpeb surmaga. Lugedes tööpakkumise kuulutusi pange tähele kui sageli esinevad sõnad hea /väga hea suhtlemisoskus nende omaduste loetelus, mida kandidaadilt oodatakse. Kuidas siis saada tõeliselt heaks suhtlejaks

Suhtlemis psühholoogia
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

AJALEHT Tööjuhend Teil on aega 20 minutit, et vastata järgnevatele küsimustele ja täita ülesanded: 1. Mis on odavaim kuulutuse hind selles ajalehes? 2. Mitmes klassis õpetaja sellel veerandil õpetab? 3. Mitu tööpakkumist on selles ajalehes projektijuhtidele? 4. Täitke ajalehe ristsõna. 5. Kui mitmest kohast on võimalik osta selle ajalehe põhjal arvutit? 6. Mis kell väljub esimene buss Pärnust Tallinna? 7. Kui palju oopereid, operette või muusikale on ajalehes reklaamitud? 8. Millisel astroloogilisel tähtkujul on tänaseks päevaks kõige optimistlikum horoskoop? 9. Kui palju on ajalehes piltidel mehi? Kui palju naisi? 10. Arvutage ajalehe lehekülgede kogupindala. 11. Kui suur on klassiruumi ruumala? 12. Pange puzzle kokku. EBASELGE JA SELGE EESMÄRK Vaatlusleht Merlecons ja Ko OÜ 5

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

Olles lugenud au, kust leiate ka täpsed juhtnöörid, kuidas „Käitumist klassiruumis“ (mis ilmus küll eelmisel aastal, kuid levis mõnda aega vaid erialaste sündmuste kutsuda teda töötuba või koolitust läbi viima. raames), näen ma õpetajaid – ning omaenda juhtimis- ja vanemaoskusi – nii eredalt, nagu oleksin ette pannud oma esimese paari prille. Selline ongi käesoleva raamatu mõju: see annab õpetajatele jõudu ja energiat ning see on kohustuslik igale osakonnale ja koolile.“ Professor Tim Brighouse / Birminghami Haridusameti juht Times Educational Supplement, 19. aprill 2002

Psühholoogia
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise asemele. Järjest suurenev uute toodete ja teenuste hulk ­ programmererimine, meelelahutusteenused jne. Tekkinud on ulatuslik nn ,,peidetud teenindussektor". Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest rohkem omavahel seotud. 2. Kliendikeskne teenindus Teeninduses lähtutakse kliendist, mitte oma tootest/teenusest. Uuritakse välja kliendi soovid ja arvestatakse nendega oma toote teenuse välja töötamisel ning müümisel. Klient osaleb tootmisprotessis juba arendusest alates. Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul 3. Arukas teenindusajastu inimene Arukas teenindusajastu inimene ootab rohkem, tahab kvaliteeti. Muutused töömaailmas on seadnud keskseks aruka inimese arendamise, kes suudaks uutes tingimustes, uut suhtumist ning uusi teadmisi ja oskusi vajava elu ning

Turismiettevõtlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun