Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Reklaamiteooria (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida reklaam mõjutab?
  • Mis mul on või seekes ma olen?

Lõik failist

reklaamiteooria
Reklaam turunduses ,“ Neeme Roose
tänases maailmas ei saa me lootmajääda et äki õitseb ilma hea reklaamita. nt on kaks seepi . müüb seep , millest kuuldakse rohkem. kõige suurem patt on teha halvale kaubale head reklaami ning heale kaubale üldse mitte mingit reklaami.
hea kaup(ilma reklaamita) kaob konkurentsis reklaamitavate kaupadega .
reklaamioskus on meie ajastu kirjaoskus
kui reklaamsuudab meie meelt ühel või teisel moel lahutada siis annab tarbija talle enamjaolt kõik andeks. 
reklaam kui turunduskommunikatsioonivahend. loob margiteadvust, aktiviseerib müüki
mida reklaam mõjutab?
  • Majanduslik roll. aitab kaupa müüa ja teenib omanikule kasumit. elavdab majandust, võib tekitada ebavõrdsust ja pingeid.
  • kommunikatiivne roll – spetsiifiline massikommunikatsiooni liik. eesmärgikskokku viia müüa ja ostja. Kaubakommunikatsioon
  • sotsiaalne roll – informeerib, õpetab eelistama,kasutama, mõjutab esteetilisi eelistusi.mõjutab väärtushinnanguid, hoiakuid. seob või vastandab tarbijarühmi nt elustiili tunnuste alusel..
  • kultuuriline roll.reklaam on üks kultuuri väljundeid,kuulub ühiskonna juurde, väljendab seda, kuidas ühiskond end üles ehitab ja end kommunikeerib. on kultuuri osa ja kultuur ise. on hästi tihedalt seotud. on tarbimiskultuuri mootor ja kunstiline väljund
    kumb on tähtsam,kas see, mis mul on või see,kes ma olen? ma näitan, kes ma olen läbi selle,mis mul on.“
    REKLAAM KUI KOMMUNIKATSIOON
    mõiste tekkis 19. sajandil.silmas peeti sõnumite või signaalide transporti mingite vahemaade taha.
    Keskne idee: sõnumite transport vahemaa taha eesmärgiga kontrollida.
    see eeldab, et sõnumeid luuakse tsentraalselt,kõige olulisem osapool on saaja: raadiouudised,töömäärused, ajalehereklaam jm
    Olulisemad kommunikatsiooni määratlused:
  • sõnumite siirdamine a’lt b’le.
  • tähenduste loomine ja tähendus.
  • sümboline protsess(kasutatakse märke, a la keel, mis loob, peab üleval ja muudab ühist.. a la uskumusi, väärtuseid
  • kommunikatsioon on sotsiaalne protsess.
    KONSUMERISM – eneseväljenduslik, sümbolilise väärtusega kaupade-teenuste tarbimine.
    Reklaam on üks nn konsumerismi toitja.
    brändidega saab end vormistada kellekski kes ta tegelikult ei
  • Vasakule Paremale
    Reklaamiteooria #1 Reklaamiteooria #2 Reklaamiteooria #3 Reklaamiteooria #4 Reklaamiteooria #5 Reklaamiteooria #6 Reklaamiteooria #7 Reklaamiteooria #8
    Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
    Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-06-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kristiina.tammik Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    71
    docx

    Reklaaamipsühholoogia konspekt

    täidetust.Terviklikkust iseloomustab süsteemi jaoks ühtne funktsioon, eesmärk, otstarve jne, mis võimaldab süsteemi vaadelda ka jagamatu tervikuna ja samas ümbrusest eristuvana. Süsteemi põhiomadusteks on struktuuri- ja käitumisomadused. Süsteemid võivad olla füüsikalised, bioloogilised, sotsiaalsed, mõttelised, abstraktsed, algoritmilised jne. http://www.dcc.ttu.ee/automaatika/LAS/SILTERM.html#s Kommunikatsioon on sotsiaalsüsteemi üks algelementidest. MIS ON REKLAAM? ... on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bovee, W. Arens (1989). Contemporary Advertising ... On tarbijale suunatud kaupade v teenuste tasuline avalikustamine D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria ..

    Reklaamipsühholoogia
    thumbnail
    20
    docx

    Reklaamipsühholoogia konspekt

    MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. (C.Bovee, W. Arens. (1989). Contemporary Advertising) • Reklaam on tarbijale suunatud kaupade või teenuste tasuline avalikustamine. (D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria) • Reklaam on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. (L. Priimägi. (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara) • Reklaam on teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse

    Reklaamipsühholoogia
    thumbnail
    24
    docx

    Reklaamiteooria konspekt

    edastatakse mingis meediakanalis. On levitaja kasumile orienteeritud infoedastus, mis sisaldab probleemi ja selle lahendust. Reklaamobjektid: subjektid, äriobjektid, isikud/ühendused, tegevused/väärtused. Reklaami rollid:  majanduslik/turunduskil roll-Eesti elanikud on muutunud reklaami suhtes kriitilisemaks, kuid peavad seda enesestmõistetavaks ja normaalseks nähtuseks, millel on majandust soodustav mõju. Reklaam on ühiskonnale vajalik, sest reklaami kaudu saavad ettevõtted tutvustada oma tooteid ning soodustada seeläbi majanduse arengut. Samuti saab reklaamis edastada ühiskonna seisukohalt vajalikke üksikisikut harivaid ja teavitavaid sõnumeid, näiteks suitsetamisvastaseid kampaaniaid või heategevusprojektide reklaame. Küsitletute jaoks on reklaam informatsiooni allikas ning samapaljud ootavad, et reklaam looks hea

    Reklaam
    thumbnail
    64
    docx

    Positsioneerimine

    inimese poolt kujutletud tulevikulisele või ideaalsele minapildile, mis võib olla seotud nt kellegi jäljendamisega. (tahan olla sarnane või kuuluda sarnasesse maailma) Enamus reklaamist apelleerib positiivsele minapildile. 20 sajandi esimeses pooles oli aktuaalseks reklaami toime mudeliks 3 taotuslikku protsessi: - Kognitiive (mõtlemist esilekutsuv) - Afektiivne (emotsioone esilekutsuv) - Konatiivne (reaktsioone esilekutsuv) Mis on reklaam?  Teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil Reklaam on mitteisiklik. See võib näida isiklik. Tegelikult ei ole, kuna reklaam on massikommunikatsiooni osa. Reklaam on kellegi huvides, ta ei ole vaba looming. Reklaamis töötab sõna! Bränd ei pruugigi olla nii oluline.

    Reklaamipsühholoogia
    thumbnail
    15
    docx

    ckospekt

    Võimalus konkureerida: Analüüsida liidri tugevusi ­ mitte kopeerida!Selest ei ole abi. see nõuab nii palju ressursse, liiga palju lausa, + tarbija ei armastaks seda, kuna ta saaks ar, et toimub ebavõrne võitlus. Ründaja jääks igaveseks wannabe'ks. Analüüsida liidri nõrkusi ­ neid peab ründama! Mida ma teen paremini? Nt aspiriin. valitses USAS turgu ning siis tuli turule uus toode Tylenol. Kuidas sa võidad tarbija südame? Reklaam, mida tehti, sisaldas oma 60 sõna aspiriini kohta... Mis tõid välja kõik aspiriini halvad omadused. Lõpus oli vaid üks lihtlabane lause, et õnneks on olemas Tylenol. Tõsteti teksti ühest kontekstist teise konteksti. Wise-Pringles. Pringles pööras väga palju tähelepanu enda pakendile...mis ka töötas. NUMBER KAHE STRATEEGIA Kui number 1 positsioon on hõivatud, võib olla ka ,,teine parim". See annab võimaluse

    Reklaamipsühholoogia
    thumbnail
    3
    docx

    REKLAAM

    selle lahendus (L. Priimägi(2007). Reklaam& imagoloogia, mõistevara) REKLAAMI ROLL 1. Majanduslik/turunduslik roll. Raha leiab üles raha ­ kus on, sinna antakse juurde. Reklaam loob margiteadvust ( tekib küsimus meie peas, kas me tahame või ei taha), aktiviseerib müüki, on üks ,,turuvõitluse" relvist. Lapsed kui vanemate survegrupp turul. ( Delma, juustupakkide sees kleepsud) TULEVIKU TURG ON PRAEGUSED LAPSED. 2. Kommunikatiivne roll - Reklaam toetab müüja ja ostja vahelist suhtlust. Tootjalt tootjale, tootjalt tarbijale. 3. Sotsiaalne roll ­ infoedastus, eelistused, käitumine, esteetika, elustiil, kuvand, väärtushinnangud, ühiskonna eelistused, peeegeldab ühiskonda, milles me elame, võibolla veidi paremat, kuid mitte ebarealistlikku ühiskonda.(mitte ideaalühiskonda) KOMSUMERISM- eneseväljenduslik, sümboolilise väärtusega kaupade-teenuste tarbimine

    Kommunikatsioon
    thumbnail
    1
    doc

    Reklaamiteooria

    1. Nimetade reklaami rolle ühiskonnas(4) koos väikese selgitusega. · Majanduslik roll / turunduslik roll Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada, kuidas suhtuvad Eesti elanikud reklaami kui nähtusesse ning kas ja millist kasutegurit nähakse selles üksikisikule ja millist ühiskonnale · Kommunikatiivne roll - Eesmärgiks on kokku viia müüja ja ostja, ostja ja kaup. · Sotsiaalne roll - Reklaam informeerib, õpetab eelistama, kasutama, mõjutab esteetilisi eelistusi. · Reklaami kultuuriline roll - Reklaam mitte ei ole kultuuri mõjutav nähtus vaid ta on On tarbimiskultuuri mootor ja kunstiline väljendus. Rakendab ja arendab uusi väljendusvõimalusi ning ­viise tänapäevase infotehnoloogia baasilt ning samas ei unusta ka juba iidsetena tunduvaid meediume. 2. Nimetage lähtudes C.s

    Reklaam
    thumbnail
    6
    docx

    BRÄND

    BRÄND Tooted on need, mida ettevõte valmistab, brändid on ned, mida tarbija ostab. Väidetavalt luuakse maailmas iga päev 10 000 brändi. Bränd on nime, sõna, pildi ja disaini ühendus, mis identsifeerib kauba ja eristab seda konkureeritavatsest kaupadest. Tähistab ka nn MARGITOODET. Omadused: Kaubal on objektiivsed omadused(kauba- disaini ja pakendikesksed, pmst need, mida saame mõõta, hinnata, katsuda) ning subjektiivsed omadused(psüühilises reaaluses ­ imidz, kujutlused, maine) Bränd on hea mitte emotsionaalsete ja mittematerjaalsete omaduste poolest. Koos moodustavad beed BRÄNDI kui margitoote omadused. Tunnused Brändi materiaalsed omadused: toode, selle pakend, hind Brändi mittemateriaalsed omadused: logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus. St, jah, okei, sa saad kopeerida toodet, nt iga nutitelefoniga saab helistada, kuid selle imidz jms mittemateriaalsed omadused on just need, mida kopeerida ei saa. Bränd võib olla kui kollektiivne vahendatud kogemus. Re

    Reklaam




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun