Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on kuningas klienditeeninduses?
  • Kes on kuningas 2011 klienditeeninduses?
  • Kuid kes ise pole kuulus?
  • Kellele on siis ikkagi tooteproovid mõeldud?
Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses #1 Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses #2 Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses #3 Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 15 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Good29 Õppematerjali autor
Kuningas on reeglina otsustaja ja juht, kelle peamiseks ülesandeks on kõiki protsesse ise juhtida. Klient samas just reeglina ei tea päris täpselt, mida või millist toodet tal on vaja ning seetõttu vajab pidevalt suunamist, juhendamist, nõustamist ja otsuste toetamist.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
docx

Essee: Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses?

Jaana Johanson Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses? Igapäevaga areneb tänapäeval klienditeenindus ning järjest rohkem pannakse rõhku headele kliendisuhetele nii teenindajate kui ka klientide vahel. Seda kõike tehakse aga selleks, et tagada ettevõtte klientidele suurepärane klienditeenindus. Suurepärane teenindus on vajalik, et võita olemasolevate ja uute klientide rahulolu, kuna me kõik teame, kui tähtis on tänapäeval inimestele rahulolu. Hea teenindus on kasulik ka seepärast, et sellega saavutatakse

Klienditeenindus
thumbnail
8
docx

Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja.

Seega usun, et see võiks aidata kaasa, kui nad oleksid veidikenegi positiivsemad oma töötajate suhtes. 3) Teenindajal peab olema alati naeratus näol ning käituma klientidega viisakalt. 4) Kliendile tuleb alati asju soovitada ja pakkuda. 5) Kliendi lahkudes tuleb talle lausuda häid sõnu. Piisab ka lihtsalt ,,Kõike head" sõnadest. Ei saa ju lihtsalt anda kliendile kätte toode, võtta vastu raha ning tuimalt vaatama jääda. Kokkuvõte Teeninduskeel on klienditeeninduse kõige tähtsam osa. Ilma korrektse ja viisaka suhtumise ja suhtlemiseta ei saa olla head teeninduskeelt. Teeninduskeelest oleneb iga ettevõtte maine. Selle järgi saavad kliendid aru, missuguse ettevõttega on tegemist ja kas nad tahavad selle ettevõtte tooteid/teenuseid üldse. Kahjuks piisab ainult ühest teenindajast terves organisatsioonis, et muuta organisatsiooni maine kõlbmatuks. Seega kõik klienditeenindajad peaksid olema ühtselt hea teeninduskeelega. Viidatud allikad 1) Tooman, H

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
2
docx

Kes on hea klienditeenindaja?

suhtlusest siis suhtlusviis ongi kõige tipp. Suhtluses näitab teenindaja välja viisakust, oskust, abivalmidust, täpsust, teadmisi jne. Seega üks põhipunkt heas klienditeenindajas ongi meeldiv suhtlusviis. Ning natuke lähemalt siis mitmetest hea klienditeenindaja omadustest. Esiteks peaks hea klienditeenindaja olema viisakas. Sest ebaviisaka klienditeenindajaga ei taha keegi kontakti luua. Teenindaja peab klienti viisakalt suhtuma. Kuna klient on kuningas, siis ei tohi muutuda üleolevaks, kui kliendi puhul hakkab miski teda häirima. Teenindaja peab suutma end kontrollida ning üritama lahendada vestlus siiski inimlikes piirides. Loomulikult ei tohiks teenindajad ka kergesti ärrituda, kuna kliente on väga ettearvamatuid, siis võib neile ette sattuda väga tormakas ja tige klient, kellel on halb päev ja on pahur ning kellel on hea mõne teenindaja peale end välja elada. See tähendab ka seda, et klienditeenindaja peaks hästi taluma

Klienditeenindus
thumbnail
4
doc

Teeninduskeel kui teeninduskultuuri edasikandja

Ka käskiv kõneviis ei ole hea suhtlemise aluseks. Klienti ei saa mitte kunagi käskida, sest klient ei pea viibima seal organisatsioonis, kus teda käsitakse, kamandatakse, õpetatakse, süüdistatakse või ähvar- datakse, või kus teenindaja peab ennast kliendist tähtsamaks. On kliendi suhtes ükskõikne, pessimistlik. Aga kõige suurem viga, mida teenindaja teha saab on ka see, et hindab kliendi rahakoti suurust. Välimuse järgi klienti. Klient on klient, klient on kuningas, kliendil on õigus. Kuid kõige enam levinud viga, mida teenindajad teevad on vahelesegamine. Kui kliendid omavahel suhtlevad, ei tohi neid segada, nad peavad ise leidma hetke, mil jutt hetkeks peatada, et kuulda, mis teenindajal öelda on. Ka kliendi jutu pealt kuulamine ei ole viisakas tegu teenindaja poolt. Muidugi vahepeal tahest tahatmata teenindaja kuuleb seda, kuid tal ei 1

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
10
docx

MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Nimi EP MCDONALDS'I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS uurimus Juhendaja: lektor Tiina Viin Pärnu 2014 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. MCDonalds'i teeninduskultuuri analüüs.......................................................................4 1.1. Esimene külastuskord.............................................................................................4 1.2. Teine külastuskord..................................................................................................5 1.3. Kolmas külastuskord..............................................................................................6 2. McDonald'si kodulehekülje analüüs.............................

Turundus
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

7 sarnasel viisil. Hoiak võib olla näiteks ülbe ja üleolev või sõbralik ja soe või kartlik ja ebakindel. Igal inimesel on omad hoiakud. Hoiakud tulenevad uskumusest. USKUMUS  TUNNE  KÄITUMINE Kuna tundeid on raske muuta, siis tuleb vajadusel muuta negatiivset käitumist põhjustanud uskumuse. 4. Klienditeeninduse seos üldise kultuuri ja inimese elukvaliteediga Samaaegselt infotehnoloogia võidukäiguga hakati tõsiselt rääkima ka liikumisest teenindusühiskonda. Selle üheks kõige mõistetavamaks näitajaks on teeninduses töötavate inimeste osakaal tööhõives. Kogumikus „Eesti 21. sajandil“ märgitakse, et ELi juhtivate riikide tasemele jõudmiseks peaks teenindava sektori osakaal Eestis kasvama 70%ni. Eestis on

Klienditeenindus
thumbnail
14
docx

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused

Seminaritöö Juhendaja: dotsent Heli Tooman Pärnu 2015 SISSEJUHATUS Teenindus on väga lai valdkond, kus enamik inimesi tänapäeval töötavad. Tähtsal kohal on klienditeenindus ning kliendid. Igaüks meist on mingil määral klienditeenindaja. Seminaritöö eesmärk on välja tuua sisekliendi viisid ja võimalused teeninduseks ning analüüsida enda kogemust seoses teenindamisega. Uurimisülesanded:  selgitada välja klienditeeninduse viisid ja võimalused;  leida seoseid seoses õpituga ja reaalse eluga;  analüüsida klienditeenindust;  anda ülevaade enda kogemusest seoses teenindusega. Uurimisülesannete lahendamiseks töötasin läbi kolm teenindus raamatut .Materjali otsitakse nii internetist, kui raamatutest. 2 Pole midagi laiahaardelisemat, ennastsalgavamat ja samas kontratside rohkemat kui teenindus

Teenindus
thumbnail
15
docx

Värviring

reklaamides. Toon-toonis harmoonia näide reklaamis ,,Lõhnav" reklaam Maitsvad reklaamid INETU värvikooslus Värviparandus Hoolimata sellest, et reklaamitava toote on üritatud värviliselt välja tuua, kaob minu jaoks ikkagi ära ning tähelepanu püüab hoopis tundud näitleja. Usun, et pilt oleks kirkam ja sõbralikum värvilisena. Üheks ideeks reklaami paremaks tegemisel oleks näiteks tausta udutamine või tumendamine. Kui oma silm on kuningas ja klient on kuningas, kas siis oma silm on klient? Kindlasti on valdav enamus kunagi kuulnud rahvasuus levinuid väljendeid, et nii oma silm kui ka klient on kuningas. Mõlemad küll erinevas kontekstis. Öeldakse, et oma silm on kuningas. Lihtsustatult öeldes tähendab see seda, et kui oled ise näinud, siis võid asjas kindel olla. Tõsi, mõnes mõttes lihtne ja loogiline, kuid kas on alati põhjust teistes kahelda vaid enda rinnale koputamise nimel?

Reklaam ja imagoloogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun