Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tarbijate hinnatundlikkus (0)

1 Hindamata
Punktid
Tarbijate hinnatundlikkus #1 Tarbijate hinnatundlikkus #2 Tarbijate hinnatundlikkus #3 Tarbijate hinnatundlikkus #4
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 20 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor riisikas Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

Vajaduse tunnetamiseks on mälu, motiiv, reklaam, võrdlusrühm jm. Tarbija vajadus võib olla rahuldatud ja ka rahuldamata. Rahuldmata vajaduse korral peab olema objekt, mis on motiivi aluseks. Vajadused jagatakse teadvustatud ja teadvustamata vajadusteks. Vajaduste tajumine ­ hetkeseisundi kvaliteedi halvenemine. Toode sai tarbitud, ost ei vasta vajadusele, ostuga kaasnevad uued vajadused. 5. Tarbijate vajadused ja turusegmenteerimine. Demograafilised tegurid. Jälgides eelistusi autode suhtes on võimalik märgata mõningaid üldisi erinevusi tarbijatel, kes käivad alles ülikoolis ja tarbijail, kes on ülikooli lõpetanud ja töötavad juhtimiskonsultandina. Elustiili mõjud. Huvid, hoiakud ja väärtused, mida võib elustiili mõjuritena käsitleda, mõjutavad samuti tarbijate eelistusi. Kasutuskäitumine. Toode kasutamine, eesmärk, ajastus ja hulk.

Majandus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

  ● Vahetushind, barterhind (barter price)  Hinna all mõeldakse enamasti selle rahalist tähendust. Vahetuskaupa ehk barterit nõutakse  mingi toote vastu. Sel juhul on hind esitatud mitterahalises väljenduses ehk teiste kaupade  või teenuste kaudu.    Tehingu hind võib koosneda nii rahast kui tootest (nt mõne kestvuskauba müümisel tehakse  hinnasoodustus vana toote tagastamisel).    ● Hinnatundlikkus, nõudluse hinnaelastsus (price elasticity)  Tarbija hinnatundlikkus on seotud hinnateadlikkuse, hinnale orienteerumise ja hinnast  sõltumatu ostuhoiakuga.    Tarbijad suhtuvad erinevate kaupade hinna muutustesse erinevalt. Tarbija reageerimise  tundlikkust hinna muutustele nimetatakse nõudluse hinnaelastsuseks.    Nõudluse hinnaelastus (E) = Nõutava kauba koguse suhteline muutus (%) / Kauba hinna  suhteline muutus (%)   

Turundus
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

müügikohti müügikohtad müügikohtad e arv e arv Uuringud Teadlikkus, Positsioonimi Uus Hinnaelastsu ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode

Turundus
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Turustus Piiratud Rohkem müügikohti Suurim müügikohtade Kahanev müügikohtade arv arv Uuringud Teadlikkus, Positsioonimine, Uus segmentimine, Hinnaelastsus ostuharjumused, proovi- ümberpositsioonimine, ümberpositsioonimine, ja korduvostud, turustruktuur, tarbijate eluviis, turundusmiks, suhtumine turundusmiks turundusmiks reklaami, ettepanekud toote täiustamiseks Turustus ehk jaotus ehk distributsioon on tegevus, mille kaudu toimetatakse kaup ostjatele kätte. Turustuskanal on isikute ja organisatsioonide süsteem, mis tagab toodete liikumise tootjatelt tarbijateni. Peamised vahendajad on hulgi- ja jaemüüjad.

Turundus
thumbnail
21
doc

Turundus

konkreetse tarbija vajadused on veidi teisejärgulised-loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. 3. MÜÜGIKONTSEPTSIOON Lähtealus on firma, fookus on tooted, vahendid on müügi- ja reklaamivõtted ning eesmärgiks kasum käibe kasvult. Firma eesmärgiks on kõiki müüki toetavate abinõudega müüa juba toodetut, seejuures jääb vähem aega ja raha uurida, mida tarbija tegelikult soovib. 4. TURUNDUSKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on turg, fookuseks tarbijate vajadused ja soovid, vahendiks turundus (kasutatakse sageli 4P mudelit) ning eesmärgiks kasum tarbijate rahulolult. Firma üritab võimalikult põhjalikult uurida tarbija vajadusi ja soove ning nende järgi talitada. 5. SOTSIAALSE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on ühiskond, fookuseks tarbija, st ühiskonna liikme vajadused, vahendiks 4P mudel ja ühiskondlik vastutus ning eesmärgiks kasum ühiskonnaliikme rahulolult ja eelistustelt. Selle

Turundus
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

konkreetse tarbija vajadused on veidi teisejärgulised-loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. 3. MÜÜGIKONTSEPTSIOON Lähtealus on firma, fookus on tooted, vahendid on müügi- ja reklaamivõtted ning eesmärgiks kasum käibe kasvult. Firma eesmärgiks on kõiki müüki toetavate abinõudega müüa juba toodetut, seejuures jääb vähem aega ja raha uurida, mida tarbija tegelikult soovib. 4. TURUNDUSKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on turg, fookuseks tarbijate vajadused ja soovid, vahendiks turundus (kasutatakse sageli 4P mudelit) ning eesmärgiks kasum tarbijate rahulolult. Firma üritab võimalikult põhjalikult uurida tarbija vajadusi ja soove ning nende järgi talitada. 5. SOTSIAALSE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on ühiskond, fookuseks tarbija, st ühiskonna liikme vajadused, vahendiks 4P mudel ja ühiskondlik vastutus ning eesmärgiks kasum ühiskonnaliikme rahulolult ja eelistustelt. Selle

Majandusõpetus
thumbnail
17
docx

Hinnakujunduse võimalused turunduses

­reklaam. (Vihalem, A. 2008) Liiga madalad hinnad viivad ettevõtte lühikese ajaga raskustesse, liiga kõrged hinnad peatavad aga müügi ja taas on ettevõte raskustes. Seepärast peavadki hinnad olema optimaalsel tasemel. Hinnastrateegiad kujundatakse vastavalt sellele, mida soovitakse saavutada ­ on selleks siis turuosa, imago, kasum vms. Hinnastrateegia valik sõltub eelkõige turusituatsioonist, toote kvaliteedist, toote elutsükli faasist jms. (Turundusekonspekt) 1.1 OSTJATE HINNATUNDLIKKUS Kõigile on teada, et ostja hinnatundlikkust mõjutab tavaliselt eelkõige toote hind, peale selle on veel ligi kümmekond tegurit. Kõik need tegurid mõjutavad mingil viisil, kui suur tähtsus on hinnal ostuotsuse langetamisel. Siinjuures on sageli vaja eristada turunõudlust ja tootenõudlust. Asendajate olemasolu on kõige sagedamini sundinud arvestama toote hinnatundlikkust. Kuigi toote esmane hinnatundlikkus võib olla väga madal, võib hinnatundlikkus olla

Turunduse alused
thumbnail
15
doc

Hinna kujundamise etapid, hinnakujundusmeetodid

kuidas mõjutab konkurentide nõudlus. (Vihalemm 2008) 2 TOOTE HINNA KUJUNEMINE Hinda kui turundusmeetmestiku osa ei saa alahinnata. Turunduses on õige hind pärast õiget toodet kõige olulisem, sest vaid tänu õigele hinnale ostavad tarbijad toodet ning ettevõte saab kasumit. (Vihalemm 2008) Aga milline on õige hind? Võibki öelda, et õige ja optimaalne hind on selline, mis rahuldab nii ettevõtjat kui tarbijat. Hinnakujunduse peamised elemendid on: · Tootmiskulud · Tarbijate väärtustaju · Konkurentide hinnad Hinna kujundamisel arvestatakse hinna alampiiriga, mille määravad tootja kulud, ja ülempiiriga, mis on seatud tarbijate väärtustajuga. Nende vahele jääb ettevõtte mänguruum, mille ulatuses saab ajada iseseisvat poliitikat.(Vihalemm 2008) Toote hind ei tohi olla ülearu madal ega üleliia kõrge. Hinnakujundaja valib hinna kuludest tuleneva alampiiri ja tarbijate hinnatajust kohtuva ülempiiri vahelt, arvestades konkurentide

Turunduse alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun