Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Premia Foods AS kasvuaudit (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Tallinna Tehnikaülikooli Majandusteaduskond
Tõnis Teinemaa , TABB51
Premia Foods AS
Kasvuaudit õppeaines Ettevõtlus
Juhendaja : dotsent Juhan Teder
Tallinn 2013


SISUKORD


  • Ettevõttest lühidalt

  • Ettevõtte valik


    Kasvuauditiks ettevõtte valimisel otsustasin, et kuivõrd huvi on vastata siiski enamikele etteantud küsimustele, siis peab valima ettevõtte, mida esmalt ka tegelikult olen varasemalt jälginud ja millega kohta võiksin kohe peast piisavalt huvitavat informatsiooni teda ning teiseks ettevõttel peab olema ka huvi kasvada. Seetõttu jäi valikkusse alles umbes 7 Tallinna börsil kauplevat ettevõtet, mida sõltuvalt ettevõttest olen omanud ja seetõttu ka iseseisvalt analüüsinud 2-4 aastat ning mu vanemate väike kahe inimese OÜ. Kuna vanemate OÜ ei oma mitte mingisugust huvi kasvada, kuna nad on oma olukorraga rahul, siis otsustasin kasvuauditis käsitleda mõnda börsiettevõtet.
    Börsiettevõtete vahel valikut tehes otsustasin jällegi, et ettevõtte tegevus peaks olema võimalikult Eesti keskne , ettevõttel peaks olema võimalikult avalikud aruanded ning võimalusel võiks ettevõtte tegevusvaldkond olla seotud millegi tootmisega. Kasvuauditis otsustasin tegeleda Premia Foods AS-iga. Kuivõrd börsiettevõtetel on erinevalt tavalistest ettevõtetest märksa mahukam aruandluskohustus, siis
  • Vasakule Paremale
    Premia Foods AS kasvuaudit #1 Premia Foods AS kasvuaudit #2 Premia Foods AS kasvuaudit #3 Premia Foods AS kasvuaudit #4 Premia Foods AS kasvuaudit #5 Premia Foods AS kasvuaudit #6 Premia Foods AS kasvuaudit #7 Premia Foods AS kasvuaudit #8 Premia Foods AS kasvuaudit #9 Premia Foods AS kasvuaudit #10 Premia Foods AS kasvuaudit #11 Premia Foods AS kasvuaudit #12
    Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-01-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 19 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor tonis9999 Õppematerjali autor
    Tegemist on ettevõtluse kursusel tehtud kasvuauditiga AS Premia Foodile. Fail on siin selleks, et teile inspiratsiooni pakkuda ja ehk ka näidiseks olla, mitte otse õppejõule esitamiseks. Võiks üsna huvitav lugemine olla, jagan tasuta. Sain maksimumpunktid.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    26
    docx

    Kaubarühma analüüs

    sool,kergitusaine: E500, lõhna- ja maitseaine); suhkur, vadaku- ja lõssipulber, või; emulgaator E471, stabilisaatorid: E412, E410, E407; lõhna- ja maitseaine (vanilliin). 100 g toote keskmine toitainete ja energiasisaldus: energiat 1133 kJ/ 271 kcal valke 4,5 g süsivesikuid 34 g rasvu 13 g Lisainfo Kaal 200 ml / 100 g Säilivusaeg 12 kuud Tükke kastis 21 Kaubamärk: Ettevõttest Premia FoodsAS Premia Foods on dünaamiline ja mitmekülgne toiduettevõtete grupp, mis tegeleb jäätise tootmise ja turustamisega, kala kasvatamise, tootmise ja turustamisega ning sügavkülmutatud toodete 9 turustamisega Baltikumis, Skandinaavias ja Loode- Venemaal. Meie grupi ettevõtete vundament rajaneb nii selle asutajate kui tänaste omanike kümnendite pikkusel pühendumisel ja tööl, sealjuures mõned meie

    Kaubandus
    thumbnail
    17
    rtf

    10 EESTI KAUBAMÄRKI

    ................................................. 7.1 Ettevõte............................................................................................................................. 7.2 Tere kaubamärk................................................................................................................. 7.3 Tooted............................................................................................................................... 8 PREMIA.................................................................................................................................. 8.1 Ettevõte............................................................................................................................. 8.2 Ajalugu............................................................................................................................. 8.3 Kaubamärgid.............................................

    Toidukaubandus
    thumbnail
    6
    docx

    Huvitav ettevõte. Referaat.

    müügi ja transpordiga. Kasutuselt võeti ka uus liin, mis võimaldas paremat ning kvaliteetsemat jäätisetekstuuri. 1988. aastal alustati eksportimist, algselt eksporditi jäätiseid Ukrainasse ja Lätti. Järgmise 6 aasta jooksul ehk aastaks 2004 oli AS Balbiino käive suurenenud kahekordselt. Kahe aastapärast oli Balbiinost saanud Eestis jäätiseturu liider, rahvas armastas just kõige rohkem Balbiino jäätiseid. Aastate jooksul on Balbiino võistelnud pidevalt AS Premia Foodsiga, kes samuti pakub jäätiseid ning erinevaid sügavkülmutatud tooteid. Konkurents on olnud läbi aastate tugev. Just need kaks ettevõtet on Eestis jäätiseturu liidrid. Kuni tänaseni pole kindlat liidrit selgunud vaid vaheldumisi võistlevad esikoha pärast nii AS Balbiino kui ka AS Premia Foods. 2009. Aastal tuli ettevõtte välja kuue täiesti uue jäätisesordiga, mis leidis rahva heakskiidu. Tänapäev

    Majandus
    thumbnail
    15
    doc

    Eesti kaubamärgid

    ..........3 3. Wõro ......................................................................................................................................................4 4. Leibur.....................................................................................................................................................5 5. Kalev .....................................................................................................................................................6 6. Premia ................................................................................................................................................... 8 7. Felix .......................................................................................................................................................9 8. Eesti Pagar ...........................................................................................................................................10 9. Tere .......................

    Kaubandus ökonoomika
    thumbnail
    21
    docx

    Silvano Fashion Group aktsia kronoloogiline analüüs 2013

    TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Rahanduse ja majandusteooria instituut Rahanduse ja panganduse õppetool Tõnis Teinemaa Silvano Fashion Group aktsia kronoloogiline analüüs Kodutöö õppeaines finantsturud ja -institutsioonid Õppejõud: vanemteadur Tõnn Talpsepp Tallinn 2013 SISUKORD SISSEJUHATUS Kronoloogilise kodutöö uurimisobjektiks valitud Silvano FG ajalugu on küllaltki pikk ulatudes Eestis tagasi juba Nõukogude Liidu aegadesse. Iseseisvas Eestis jõudis ettevõte börsile 1997. aastal. Kuna ettevõtte pikemal ajalool pole erilist seost täna börsil toimuvaga, siis otsustasin uuritavaks ajavahemikuks valida kolm aastat, perioodi 24.03.2010 kuni 24.03.2013. Teatud varasem tutvustus ettevõte tegevusest on antud ka rubriigis oluline teada ning esimeses täpsemas selgituses kronoloogilise anal

    Majandus
    thumbnail
    14
    pdf

    Brändi juhtimine eksam konspekt

    Brändi juhtimine Konspekt 2012 1) Bränd on kontseptsioon, lubadusmärk, kujutlus, mis sisaldab funktsionaalseid lubadusi ja kasusid, mida tarbijad piisavalt väärtustavad, kulutamaks selle peale oma raha. Bränd on eristav nimi ja/või sümbol, mille eesmärgiks on identifitseerida tootja või müüja kaupu või teenuseid konkurentide oma(de)st. (Aaker) Bränd on toote materiaalsete ja sümboolsete omaduste kombinatsioon, mis identifitseerib toote ja eristab selle konkureerivatest toodetest. Tugevatel brändidel on omadus siduda end kliendiga, tagades sellega koostöö ka tulevikus. Brändid aitavad inimestel teha valikuid, luues konkurentsieelise ning saavutades ajutise hinnaalanduspakkumise teiselt tootelt. Brändid on suunatud edule ja konkurentsile. Strateegiliselt saab end väljendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne. Kõige olulisem brändil on lahti mõtestada see,

    Brändi juhtimine
    thumbnail
    33
    docx

    Rahanduse aluste kontrolltöö vastused

    79. Nimetage rahanduse erikursusi. Rahandus kui õppeaine on väga mitmetahuline ja koosneb mitmest erikursusest: ettevõtte rahandus, pangandus, investeeringud, finantsturud, rahateooria, kinnisvara rahndus jms. 80. Millega tegeletakse finantsjuhtimises? Finantsjuhtimises on omavahel põimunud finantsarvestus, mikro- ja makroökonoomika, statistika ning matemaatika. Järjest rohkem on hakatud rõhutama ka õiguslikke aspekte. Seetõttu võib finantsjuhtimist nimetada ka interdisplinaarseks õppeaineks, mis eeldab häid eelteadmisi teistest majandusainetest ja loogilist mõtlemist. 81. Mis on investeerimisotsused ja mis finantseerimisotsused? Tooge ka nende seos bilansiga. Ettevõtte rahandustöö on tihedalt seotud bilansi juhtimisega. Bilansiga seotud otsused võib jagada üldjuhul kaheks: investeerimisotsused ja finantseerimisotsused. Investeerimisotsused on ressursside paigutamisega seotud otsused (ettevõtte varade portfelli koostamine ning finantseerimisotsused on s

    Rahanduse alused
    thumbnail
    28
    docx

    Kaubamärkide referaat

    Rootsis Procordia Food AB-ga. 1996 aastal seati eesmärgiks valmistoidu ning võileivakurgi tootmine Rootsi ja Soome turule, et keskenduda enam jaekaubanduse arendamisele. 2000 aastal ostis AS Felix Formeer majoneesitootmise Tallinnas ning sellest ajast valmistatakse suurem osa eesti majoneesist Põltsamaal. 2004 aastal said Felixi aktsiate 100% omanikuks Procordia Food. 2006 aastal võttis Felix kasutusele uue mahlapakendamisliini käivitamise. 2007 aastal osteti Nordic Foods varad ning rajati valmistoidutehas Põltsamaale. Suuremahulise kõrvitsatootmise algus ekspordiks Soome turule. AS Felixi väärtused on olla sihikindlad, pühendunud ja täpsed. Felixi missioon on teha tervislikku ja maitsvat toitu, valmistades sellega inimestele rõõmu iga päev. Felix on suurim tööandja Jõgevamaal. Tegutsetakse selle nimel, et vähendada oma tegevusega negatiivset mõju keskonnale ning pakuda oma töötajatele sõbralikku, puhast ja turvalist töökeskkonda. 7

    Toidukaubandus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun