Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Kvalitatiivsete meetodite üldkursus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida tean kvalitatiivsetest meetoditest?
  • Miks uurida ühiskonda teaduslikult?
  • Millel puudub tähendus?
  • MIDA VEEL ABDUKTSIOONI KOHTA?
  • Miks põhjuslikkus Mil määral?
  • Mis ulatuses Mis?
  • Missugune Kuidas?
  • Kes konstrueerib sotsiaalseid probleeme?
  • Mida teha saavutatud teadmisega?
  • Mida teksti lõik analüüsi ühik ütleb?
  • Millest on jutt?
  • Missugust kategooriat eeldabmoodustab antud ühik?
  • Missugustes tingimustes toimuvad sündmused mida sisaldavad kategooriad?
  • Missugused strateegiad ja taktikad võivad olla määratletud?
  • Mis on sündmuste tagajärjed?
  • Mis on uuritava ala kõige silmatorkavam iseärasus?
  • Mis on käsitletu kõige suurem probleem?
  • Mis on loo kõige olulisem teema?
  • Mis fenomen kerkib üles andmetest jälle ja jälle?
  • Mis alusel oli valim selekteeritud?
  • Missugused põhikategooriad on nähtavale ilmunud?
  • Mis olid need sündmused tegusid jooned mis iseloomustavad põhikategooriaid?
  • Mis kategooriate alusel on teoreetilised näited tekkinud?
  • Missugused on hüpoteetilised suhted kategooriate vahel?
  • Mis on siis kui hüpotees ei leia kinnitust andmetes?
  • Kuidas ja miks oli tuumkategooria eraldatud?
  • Mis alusel olid viimased analüütilised otsused tehtud?
  • Millisel määral?
  • Mis vahendid on kasutusel?
  • Kuidas on tekst kirjutatud?
  • Kes on autor Mis on tema sotsiaalne jm sugu rass etnos amet jne positsioon?
  • Kes on lugeja Kelle on tekst suunatud?
  • Missuguse eesmärgiga on tekst loodud?
  • Missugused efektid on tekstis?
  • Mis on kirjutatud?
  • Mis on tekstis enesestmõistetav?
  • Mis on lugejale enesestmõistetav?
  • Mida peaks lugeja teadma et mõista teksti?
  • Mida tohib mida ei tohi avaldada?
  • Kuidas avaldada informatsiooni nii et infoallikas jääks varju?
  • Mida võib ja mida ei tohi "müüa"?
  • Kuidas teemat uuritakse?
  • Miks just need meetodid on valitud?
  • Kelle abilkaudu objekti uuritakse?
  • Miks just need inimesed või tekstid?
  • Keskkond ja sotsiaalne kontekst kus tegevus aset leiab?
  • Miks on oluline keskkonna kirjeldamine?
  • Millal võibtasub kasutada fookusgrupi intervjuud?
  • Mille poolest teksti loomine erineb üldse teistest lingvistilistest tegevustest?
  • Mis on uurimisobjekt?
  • Kuidas kuidas need asetsevad?
  • Kus asetseb ühiskond iseenesest?
  • Mis on hea uurimus?
  • Kuidas ja miks just niimoodi toimus andmekogumine?
  • Missugused andmetöötlusmeetodid olid kasutatud?
  • Kuidas analüüs toimus?
  • Mis kaalutlustel olid valitud lõplikud uurijapoolsed tõlgendused?
Vasakule Paremale
Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #1 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #2 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #3 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #4 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #5 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #6 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #7 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #8 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #9 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #10 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #11 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #12 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #13 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #14 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #15 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #16 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #17 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #18 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #19 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #20 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #21 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #22 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #23 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #24 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #25 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #26 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #27 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #28 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #29 Kvalitatiivsete meetodite üldkursus #30
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 91 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 219929 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
docx

Kvalitatiivsete meetodite üldkursus

♥ Teaduslikuks teooriaks nimetatakse empiirilistes teadustes seletus- ja ennustusjõuga väidete ja argumentide süsteemi, mis hõlmab väiteid mittevaadeldavate objektide kohta. ♥ Teaduslike mõistete, väidete, mõtteliste eksperimentide ja tõestuste terviklik süsteem, mis kirjeldab ja seletab mingit tegelikkuse valdkonda; mis tahes mõtlemistulemuste terviklik loogiline süsteem, õpetus. MEETOD (kr.k.) – uurimise tee, tundmaõppimise viis) 1 Teadlik ja järjepidev eesmärgi saavutamise viis Looduse ja ühiskonna nähtuste tundmaõppimise ja uurimise viis eesmärgiga luua põhjendatud teadmiste süsteemi Uurimismeetodid sotsiaalteadustes Sotsiaalteadusliku teadmise loomise ja põhjendamise viis Andmekogumise, töötlemise ja analüüsimise operatsioonid, konkreetsed järjestikused tegevused Metoodika - Teatud tegevuse eesmärgipäraseks täitmiseks kasutatud meetodite, viiside kogum

Sotsioloogia
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma

Üldpsühholoogia
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2013 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande teine eelväljaanne. NB! Antud teose väljaandes ei ole avaldatud ajas rändamise tehnilist lahendust ega ka ülitsivilisatsiooniteoorias oleva elektromagnetlaineteooria edasiarendust. Kõik õigused kaitstud. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info

Teadus
thumbnail
477
pdf

Maailmataju

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2012 Esimese väljaande eelväljaanne. Kõik õigused kaitstud. 2 ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997. 3 Maailmataju olemus, struktuur ja uurimismeetodid ,,Inimesel on olemas kõikvõimas tehnoloogia, mille abil on võimalik mõista ja luua kõike, mida ainult kujutlusvõime kannatab. See tehnoloogia pole midagi muud kui Tema enda mõistus." Maailmataju Maailmataju ( alternatiivne nimi on sellel ,,Univisioon", mis tuleb sõnadest ,,uni" ehk

Karjäärinõustamine
thumbnail
83
doc

Õiguse sotsioloogia

Loengukonspekt + seminarid 2009 SISSEJUHATUS Sotsioloogia tegeleb inimeste sotsiaalsete koosluste ja ühiskonna teadusliku uurimisega. Ühiskonna kohta on palju seisukohti: K.Marx: Ühiskond on inimeste kooslus ja nende kogum M. Weber : ühiskond on mõtleva inimese tegutsemise resultaat Sotsioloogia kui teadus lähtub põhimõttest, et kõik nähtused, mis sotsiaalses ruumis eksisteerivad on omavahel seotud, nad on üksteisest tingitud ja nad on mõõdetavad, kusjuures kõiki nähtusi saab mõõta nii kvalitatiivselt kui kvantitatiivselt. Kvantitatiivset mõõtmist nii nimetatud vahendatud mõõtmine, kus sotsioloog e uurija ja uuritava e respondendi vahel on

Õiguse sotsioloogia
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1

Juhtimine
thumbnail
544
pdf

Mitmekeelne oskussuhtlus

ARVI TAVAST MARJU TAUKAR Mitmekeelne oskussuhtlus Tallinn 2013 Raamatu valmimist on finantseeritud riikliku programmi „Eesti keel ja kultuurimälu 2010” projektist EKKM09-134 „Eesti kirjakeel üld- ja erialasuhtluses” ja Euroopa Liidu Sotsiaalfondist. Kaane kujundanud Kersti Tormis Kõik õigused kaitstud Autoriõigus: Arvi Tavast, Marju Taukar, 2013 Trükitud raamatu ISBN 978-9985-68-287-6 E-raamatu ISBN 978-9949-33-510-7 (pdf) URL: tavast.ee/opik Trükitud trükikojas Pakett

Inimeseõpetus



Lisainfo

Kvalitatiivsete meetodite loengukursuse konspekt, kursuse raames koostatud nn õpimapp.

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun