Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Organisatsioonid ja erinevad kultuurid (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida tähendab üldse organisatsioon?
  • Mida nimetatakse kultuuriks?

Lõik failist

Organisatsioonid ja erinevad kultuurid #1 Organisatsioonid ja erinevad kultuurid #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-12-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Milka Õppematerjali autor
Essee

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
doc

Personalijuhtimine

ning edasiminekuks vajalike analüüside tegemisel. Oluliseks peetaksegi inimesekeskset suhtumist - väärtustatakse ettevõttes töötavat inimest ning tema oskusi ja teadmisi. Suhtlemiseks kasutatakse lisaks telefonile enamasti internetti ­ see on enamuse inimeste jaoks tavaline ja normaalne. Edukas ettevõtte loob, arendab ning hoiab suhteid töötajate, klientide ja koostööpartneritega. 9 Kasutatud kirjandus: Üksvärav, R. Organisatsioon ja juhtimine. Teine, parandatud ja täiendatud trükk . TTÜ kirjastus, Tallinn, 2003. Alas, R Juhtimise alused. Neljas, täiendatud ja parandatud trükk. Külim, Tallinn, 2004. Alas, R Personalijuhtimine. Neljas, täiendatud ja parandatud trükk. Külim, Tallinn, 2005. Eesti Personalitöö Arendamise Ühing. Personalijuhtimise käsiraamat. PARE ja kirjastus Pegasus, Tallinn, 2007.

Juhtimine
thumbnail
23
docx

Klassikalised, neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria

12. Mida positiivset tõid juhtimisteooria arengusse klassikalised juhtimisteooriad? Neoklassikalised juhtimisteooriad Neoklassikaliste ehk uusklassikaliste juhtimisteooriate tekkimine on loogiliseks jätkuks klassikaliste juhtimisteooriate arenemisele. Neoklassikalist käsitlusviisi nimetatakse ka käitumuslikuks käsitlusviisiks. Kui klassikalise käsitluse juhtimisteoreetikute peamiseks huviobjektiks oli ametlik e. formaalne organisatsioon koos oma ülesehituse ja koostisosadega ning põhiliselt tegeleti töökorralduse ja töö lihtsustamisega, siis neoklassikalise koolkonna keskseks uurimisobjektiks on inimene. Neoklassikaline käsitlusviis e. inimeste juhtimine arenes osalt tänu praktiseerivate juhtide tähelepanekutele, et juhtimise klassikalise käsitluse seisukohtadega ei saavutata alati täielikku efektiivsust ja harmooniat töökohal. Juhid puutusid kokku probleemidega,

Juhtimise alused
thumbnail
15
docx

Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus

korraldab Swedbank ka erinevaid koolitusi ja üritusi. Nende jooksul tutvuvad praktikandid erinevate panga osakondade tööülesannetega. 2. Organisatsiooni tegevuse ülevaade 2.1. Organisatsiooni tegevuse eesmärk. Organisatsiooni koht avalikus või erasektoris Swedbank Eesti eesmärgiks on ,,Aidata kaasa sellele, et inimeste ja ettevõtete rahaasjad oleksid pikaajaliselt korras". Swedbank jagab oma kliente kaheks rühmaks: era- ja äriklientideks. Organisatsioon püüab tööd korraldada olles kasulikuks nii tavainimestele, kui ka ettevõttele. Peale selle on Swedbankil kindlad väärtused. Ettevõtte peamiseks väärtuseks on olla lihtne, avatud ja hooliv. See omalt poolt tähendab, et Swedbank töötab pidevalt selleks, et tagada oma klientidele parimat teenindust. Nad teevad keerulisi pangatoiminguid lihtsamaks, olles ausad ja avatud uutele ideedele ja soovides rajada pikaajalisi kliendisuhteid.

Juhtimine
thumbnail
11
docx

Ettevõtluse alused: ETTEVÕTE. ETTEVÕTLUS. ETTEVÕTJA.

ise vähesega. 6) Raha teeb raha. 7) Ettevõtja edu määrab suuresti õnn ­ ta oli kogemata õigel ajal õiges kohas. Teadmised ja oskused on seejuures vähe olulised. 8) Ettevõtja peamine motivaator on raha, ta tahab teenida suurt kasumit, et saaks seda kulutada. 9) Ettevõtja on tegutseja, mitte mõtleja. Ettevõtja võtab suuri riske. 10) Ettevõtte rajamise järel saab oma ärist kohe ära elada. Erinevad ettevõtluse (ja ettevõtja) käsitlused Lähenemisviis Tunnused ,,Suure isiksuse" Ettevõtjal on intuitiivne võime, kuues meel ja vajalikud kaasasündinud isikuomadused. koolkond Psühholoogiliste Ettevõtja tõukejõuks on ainulaadsed väärtused, suhtumised ja vajadused. tunnusjoonte koolkond Klassikaline koolkond Innovatsioon on ettevõtja tegevuse keskne tunnusjoon. Ettevõtja on loov ja leiab uusi võimalusi.

Ettevõtlus alused
thumbnail
19
doc

Kaasaegsedjuhtimisteooria d: Juhtimine Jaapani moodi, Z teooria

osaliselt süstematiseerimise raskustest tulenevalt, on küsitletav ka teooriate vastavus tegelikkusele, pidades siinkohal silmas praegusel ajal tudengitele õpetatavaid arusaamasid, mis on üldjuhul tsentreeritud industriaalühiskonna ettevõtlusele. Tänapäeval on käsitlusel palju erinevaid kaasaegseid juhtimisteooriaid, mis kõik keskenduvad mingile kindlale eesmärgile ja orienteeritusele. Erinevates kultuurilistes keskkondades on hinnangud teooriate sobilikkuse kohta kohati üsnagi erinevad. Vaatamata sellele on üldise globaliseerumise, rahvuste segunemise tulemusena vaated teataval määral üle maailma ühtsustunud. Kindlate ideede ja vaadetega ettevõtjad rajavad uusi või laiendavad juba olemasolevaid ettevõtteid uutes ühiskondades, nt riikide tasandil, rikastavad kohalikku kultuuri ja toovad endaga kaasa uusi tõekspidamisi ning juhtimiseteooriaid. Kuna iga ettevõte on üldjuhul rajatud siiski kasumi saamise eesmärgil, siis ollakse selle saavutamiseks üpriski paindlikud

Juhtimise alused
thumbnail
12
doc

Juhtimis alused. Z teooria

Iga ettevõte on üldjuhul rajatud siiski kasumi saamise eesmärgil. Erinevate juhtimisteooriate kasulikkuse ja sobivuse hindamine on olnud väga pikka aega ühiskonnas äärmiselt aktuaalne teema. Väga paljud teadlased maailma eri paikadest on käsitlenud juba olemasolevaid teooriaid ja kaasajastanud ning kohaldanud neid vastavalt hetkelisele ühiskonna seisundile ning enese tõekspidamistele. Erinevates kultuurilistes keskkondades on hinnangud teooriate sobilikkuse kohta kohati üsnagi erinevad. Jaapanit USA-ga võrreldes on üks parimaid näiteid erinevate teooriate sobilikkusest, millest põhjalikumat ülevaadet annab William Ouch oma uuringute tulemustes. Ühe teooria puhul ebaõnnestudes ollakse üsnagi aldid katsetama teisi meetodeid või neid enda vaadetega kohaldama. Nii kujunevad välja uued teooriad, mille üheks väga heaks näiteks saab tuua Z teooria. 3

Ärijuhtimine
thumbnail
20
docx

Juhtimise teine kontrolltöö

väärtuste ja ettevõtte kui organisatsiooni väärtuste tasakaalustamise. Väärtushinnangutele tuginedes ja neid võimalikult palju arvestades formuleeritakse ettevõtte strateegia, kujundatakse struktuur ja juhtimissüsteemid, mis tagavad strateegia elluviimise, otsitakse sobivate oskuste ja väärtushinnangutega töötajad ning rakendatakse sellele kogumile sobivat juhtimisstiili. Kui S-id on kokku sobivad ja üksteist toetavad, siis toimib organisatsioon eesmärgipäraselt. Kui S-id hakkavad omavahel konflikte tekitama, siis on see märk sellest, et organisatsiooni toimimises on midagi valesti. Samas, organisatsiooni, kus need seitse S-i on kooskõlas, on tunduvalt raskem muuta kui organisatsiooni, kus need pole kooskõlas. 8. Millised on edukate liidrite peamised isiksuseomadused? Eestvedamisteooriate analüüsija Gary Yukl on välja toonud edukate liidrite omadused ja oskused:

Juhtimine
thumbnail
22
doc

TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS

vajaduste struktuuris. Käesoleva referaadi esimeses osas käsitletakse töötajaid gruppide kaupa ja sealt lähtuvat motivatsiooni. Teises osas on võetud vaatluse alla kogu kaadripoliitika väikeettevõtluses. 1. Organisatsiooni neli töötaja gruppi 3 Töötajate hindamine ja motiveerimine väikefirmas 4 Mõistmaks, kuidas toimib organisatsioon, kus enamik töötajad on ülipädevad isiksused, kes tegelevad keerukate probleemidega, tasub tingimata mõtiskleda selle üle, missugused jõud organisatsiooni mõjutavad, millised jõud suunavad ja millistega peab juhtkond suutma hakkama saada. Seesuguseid jõudusid leidub igas organisatsioonis, kus töötab oma erialal ülipädevaid inimesi. Need on seda suuremad, mida puhtama ettevõttena organisatsioon toimib

Töö- ja palgakorraldus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun