Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Jaotava kauplemise strateegia ja taktika (1)

1 HALB
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Jaotava kauplemise strateegia ja taktika #1 Jaotava kauplemise strateegia ja taktika #2 Jaotava kauplemise strateegia ja taktika #3 Jaotava kauplemise strateegia ja taktika #4 Jaotava kauplemise strateegia ja taktika #5 Jaotava kauplemise strateegia ja taktika #6 Jaotava kauplemise strateegia ja taktika #7 Jaotava kauplemise strateegia ja taktika #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-02-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 57 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor theak Õppematerjali autor
Üks võimalusi läbirääkimiste pidamiseks...(lühikokkuvõte)

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
pdf

Kaasused

(Trompenaars, Woolliams 2005) Läbirääkimisjuhtum II kultuurisisene Mõni aeg tagasi otsustas Larry osta omale uue maja. Mõni aeg hiljem pakutigi müüa maja 145 000€ eest, mis oli aga 10 000 € kõrgem Larry loodetud hinnast, aga 5000€ madalam maksimumsummast, mida ta oli nõus maksma. Larry pakkus hinnaks 133 000€, kuid müüja polnud sellega nõus. Tema sooviks oli 140 000€. Analüüs Selles näites on ostjal valida nelja põhilise strateegia vahel, et saavutada tehingu maksimaalne väärtus.. Esimeseks on kokkuleppe taotlemine, mis oleks lähedal müüja hinna miinimum lävele, loovutades sellega suurema osa kokkuleppepiirkonnast. Ostja võib üritada mõjutada müüja arvamust võimalikest kokkulepetest, tehes äärmuslikke pakkumisi ja väga väikseid mööndusi. Teiseks võib panna müüjat muutma oma vastupanupunkti, üritades muuta müüja arvamust maja väärtusest. Ostja võib proovida müüjat veenda, et müüja hinna

Kategoriseerimata
thumbnail
44
doc

Läbirääkimiste psühholoogia

Koostöö Loobumine Kompromiss Ressursside analüüs Pakkumine ja vastupakkumine Avapakkumine Viimase hetke pakkumine Möönduse tegemine Ootus Rahuldav tulemus Talutavuse piir Varjatud kavatsused Muljeloomine Oma huvide kuulutamine ja kaitse Vastase huvide arvestamine Vastase huvide eiramine Vastase positsiooni väljapeilimine Vastase vaateviisi mõjustamine Kavatsuste varjamine Lubaduste andmine Valvsuse uinutamine Kõvakäeline taktika I PEATÜKK. DIALOOGI ANATOOMIA Mis on suhtlusakt? Dobrovits teeb ettepaneku seda vaadelda kui käitumisakti üksikjuhtumit. Ameerika psühholoog George Mead on välja pakkunud käitumisakti struktuuri skeemi. I faas ­ ajend, tõuge tegutsemiseks II faas ­ tegevusliku situatsiooni täpsustamine indiviidi poolt III faas ­ tegevus ise IV faas ­ tegevuse lõpule viimine, otste sõlmimine Juhul kui ajend tegevuseks pole veel kadunud ning tegevust lõpetada on vara, pöördub

Läbirääkimised
thumbnail
96
rtf

Psühholoogia arvestus

distants) 11. Petmise tunnused 12. Sotsiaalsete suhtumiste ring 13. Transaktsionaalne analüüs (ego-tasandid ja transaktsioonid) 14. Sõltuvussüsteemid (Boulding) 15. Enesekehtestamise olemus. Suhtlemisviisid (3) 16. Enesekehtestamise võtted (vähemalt 5) 17. Peegeldav kuulamine (Robert Bolton Igapäevaoskused lk 76) 18. Konflikti kulgemise protsess 19. Suhtlemisel põhinev konfliktide lahendamine 20. Läbirääkimised.Jaotava kauplemise strateegia. 21. Läbirääkimised. Liitvate läbirääkimiste strateegia. 22. Armastuse stiilid (Lee) 23. Armastuse liigid (Sternberg) 24. Kiindumusmudelid (Bartholomew) 25. Suhete lagunemise mudel (Duck) 26. Investeerimismudel (Rusbult) 27. Mulje kujundamine töövestlustel 28. Mulje kujundamise strateegiad (vähemalt 5) 29. Kultuuriśoki staadiumid (4) 30. Suhtlemistõkked (vähemalt 7) (Robert Bolton Igapäevaoskused.) 1) Enesehinnang Enesesse suhtumine. Enesehinnang

Psühholoogia
thumbnail
8
doc

Suhtlemisoskused kordamisküsimused

või ettepanekute sisu, nende tähendust selle inimese jaoks ja tema tundeid nende mõtetega seoses. 3) sõnastage oma vaated, vajadused ja tunded - Sõnastage oma seisukohti lühidalt, Vältige laetud sõnu, öelge, mida mõtlete, ja mõelge, mida ütlete. Sageli hoiavad inimesed pingelisel ajal olulist informatsiooni enda teada. Või räägivad ühest asjast, ehkki nende tegelik mure on seotud hoopis teise asjaga. 23. Läbirääkimised.Jaotava kauplemise strateegia. Jaotavat kauplemist nimetatakse ka distributiivseks või võistlevaks kauplemiseks, samuti võidu- kaotuse kauplemiseks. Jaotava kauplemise puhul on ühe osapoole eesmärgid tavaliselt põhimõtteliselt ja otseselt vastuolus teise poole eesmärkidega. Ressursid on paigas ja piiratud, kumbki osapool tahab saada endale ressurssidest võimalikult suure osa. Selle tulemusena kasutab kumbki osapool strateegiaid, mis annaksid talle tulemuseks võimalikult suure osa 24

Sotsiaaltöö
thumbnail
8
pdf

Läbirääkimised ja põhi etappid

Läbirääkimised Sisu Mõisted ehk sissejuhatus ................................................................................. 1 Läbirääkimiste planeerimine ............................................................................ 2 Läbirääkimiste ajal ........................................................................................... 5 Läbirääkimiste lõpetamine ............................................................................... 7 Mõisted ehk sissejuhatus Läbirääkimiste põhiolemust peaks kirjeldama tema definitsioon. See on siiski küllaltki raske. Nimelt eesti keelne sõna läbirääkimised viitab mõjutamisele, põhjalikkusele (e.k. ­ läbi = läbiv, läbinisti põhjalik, ammendav + sisse rääkima, välja rääkima, üle rääkima mõjutuspüüd). Inglise keeles kasutatav sõna läbirääkimiste kohta omab veidi teistsugust tähendust (negotiating, bargaining n

Ainetöö
thumbnail
17
docx

Konflikt, probleem, läbirääkimine, lahend

üldisi huve; · parandavad, või vähemalt ei kahjusta pooltevahelisi suhteid (Fisher, Ury 1992:12). 1.3.3 Läbirääkimiste strateegiad Konflikti suhtumine määrab edukuse läbirääkimistel. Me võime näha konfliktis võimalust midagi muuta ja panna muutuse enda kasuks tööle. Kuidas käituda teise osapoolega - kas peaks olema leebe ja võitma sõpru või olema kõigutamatu ja koguma vaenlasi? Ingliskeelses erialakirjanduses mõeldakse strateegia all üldist hoiakut teise osapoole suhtes. Pehme strateegia e leebe hoiaku eesmärk on iga hinna eest kokkuleppe saavutamine. Alistutakse survele ja tehakse järeleandmisi sõpruse arendamise nimel, kusjuures enda eesmärke ei saavutata. Teist osapoolt usaldatakse ja nähakse sõbrana. Loodetakse, et partner saab sellest "ohvritoomisest" aru ja edaspidi arvestab temaga. Kuna loobuti enda vajaduste selgest esitamisest, siis ei saa ka partner teise soovidest aru ega oska nendega

Kombed
thumbnail
10
docx

Ärisuhtlus- ja läbirääkimised

KUUEASTMELINE LÄHENEMINE 1. Ettevalmistus · Eesmärkide seadmine o Peaeesmärk o Püstitatud eesmärk o Madalam eesmärk · Teise osapoole juhtumi hindamine · Osapoole(te) huvide väljaselgitamine · Oma tugevuste ja nõrkuste hindamine · Kultuurilise situatsiooni teadvustamine 2. Strateegia loomine · Min-max strateegia o Min tulemus, mida võin aktsepteerida o Max tulemus, mida võin saavutada o Minu huvide seisukohalt max järeleandmine o Min pakkumine, mille võin partnerile teha · Milline läbirääkimiste stiil omaks võtta? · Kus läbi rääkida ? · Millal läbi rääkida? · Kuidas korraldada esimene pakkumine ja kohtumine? · Kuidas suhelda teisest kultuurist partneriga?

Ärisuhtlus- ja läbirääkimised
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

2. Mida müüakse ja kes on kliendid? 3. Mis on organisatsiooni kutsumuseks? 4. Millist ühiskondlikku vajadust rahuldatakse ja kuidas vastutatakse ühiskonna ees? Visioon ­ ambitsioonikas tulevikusoov, kuid mitte ainult unistus! Visioon on inimesi ligitõmbav organisatsiooni tulevikuideaal, mis on raskesti , kuid reaalselt saavutatav ja millesse organisatsiooni liikmed usuvad. Kõrgel asuv eesmärk ja tee selleni jõudmiseks. Missiooni ja visiooni realiseerimine eeldavad strateegia väljatöötamist. Strateegias kui organisatsiooni üldises tegevusplaanis käsitletakse ressursside jaotamist ja teisi põhitegevusi, mis seonduvad keskkonnaga ja aitavad organisatsioonil lõppeesmärki saavutada. 6. Juhi rollid H. Minzbergi järgi. Suhtlemisega seotud rollid : Tseremoniaalne, Juhtija-eestvedaja, Sidepidaja Informatsiooniga seotud rollid: Vastuvõtja, Jagaja, Kõneleja Otsustamisega seotud rollid: Uuendaja, Ressursside jagaja, Arusaamatuste lahendaja,

Juhtimine




Kommentaarid (1)

jurru profiilipilt
Jörgen Malts: ei olnud päris see mis arvasin
22:23 18-01-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun