Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Turundusplaani koostamine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millal turundusplaan on koostatud?
  • Kes on koostaja?
  • Millist ajaperioodi hõlmab analüüsiosa?
  • Milliste toodete ja milliste sihtturgude jaoks antud turundusplaan on koostatud?
  • Milleks plaan on koostatud?
  • Mida soovitakse saavutada?
  • Millised on põhilised turundusstrateegiad?
  • Millist informatsiooni otsiti ja mille kohta andmeid koguti?
  • Millised on sisesed teisese informatsiooni allikad?
  • Millised on välised teisese informatsiooni allikad?
  • Millist esmast ehk primaarset informatsiooni on kogutud ja analüüsitud?
  • Kes olid andmete edastajad?
  • Milliseid esmase info allikaid kasutati?
  • Kes informatsiooni kogus?
  • Kes ja kuidas informatsiooni töötles?
  • Kui kiiresti ja millisel määral turg kasvab või kahaneb?
  • Kui palju võiks olla pakutavale kaubale ostjaid?
  • Millisel määral?
  • Millega seda seletada?
  • Kui palju üldse vastaval sihtturul kulutatakse antud kaubagrupi toodetele teatud ajaperioodi jooksul?
  • Kuidas need ületada kavatsetakse?
  • Millest sõltub õnnestumine ja läbilöömine antud turul?
  • Palju on sihtturul konkurente?
  • Milliste vahendite ja meetoditega on võimalik sihtturuni jõuda?
  • Milliseid marketingistrateegiad antud turul põhiliselt kasutatakse?
  • Kui suur arv potentsiaalseid kliente ostab pakutava toote teilt ja mitte konkurentidelt?
  • Kuidas kavatsetakse laiendada oma ostjaskonda?
  • Kui suur on sihtrühm?
  • Milline on tarbijate ettekujutus ideaalsest tootest?
  • Kui lojaalsed on kliendid?
  • Millest see tuleneb?
  • Mis võib mõjutada toodete valikut?
  • Kus sooritatakse ostud?
  • Kui pika vahemaa on kliendid valmis maha sõitma et osta konkreetset pakutavat toodet?
  • Kes ostab Mida vajatakseostetakse?
  • Millal ostetakse Kus ostetakse?
  • Kuidas ostetakse?
  • Kui palju on otseseid konkurente sihtturul?
  • Palju on kaudseid konkurente?
  • Kes nad on Mida nad pakuvad?
  • Palju on potentsiaalseid turule sisenejaid?
  • Millised on konkurendi tugevad ja nõrgad küljed?
  • Mida teevad konkurendid paremini?
  • Mida teeb teie firma paremini konkurentidest?
  • Mille poolest erinevad tooted?
  • Milliseid tootega seotud otsuseid on vaja vastu võtta?
  • Milline hind tuleks määrata?
  • Kus ja kuidas tuleks turustada?
  • Kuidas tuleks suhelda tarbijatega veenmaks neid pakutavat ostma?
  • Mis see siis ikkagi on mida toodetakse ja pakutakse?
  • Missuguseid probleeme lahendavad?
  • Milline on toote imago?
  • Millisena tarbijad seda näevad?
  • Mis on võtmetegurid?
  • Millistele küsimustele pööratakse kõige rohkem tähelepanu?
  • Kestvus Tingimused?
  • Mis tingimustel?
  • Kes neid teenuseid pakuvad?
  • Missugused on tasumise ja krediiditingimused?
  • Milline on tarbijate ettekujutus õiglasest hinnast?
  • Milline on ülempiir millest rohkem ei maksta?
  • Milline on turul olevate konkureerivate analoogtoodete keskmine hind?
  • Milline võib olla tulevikuhind?
  • Milline on nõudlus?
  • Kuidas toimib firma hinnakujundussüsteem?
  • Kuidas tehakse allahindlusi?
  • Millised on maksetähtajad ja maksetingimused?
  • Millist põhilist hinnakujunduse meetodit kasutatakse?
  • Millistel tingimustel võetakse ette hinnakujundusmeetodite ümbervaatamine?
  • Kuivõrd oluline on konkurentide hinna jälgimine?
  • Kui hinnatundlikud on põhilised tarbijad?
  • Kellele hinnasoodustusi pakutakse?
  • Missuguseid hinnasoodustusi pakutakse?
  • Mis tingimustel?
  • Kellele neid pakutakse?
  • Missugustele kogustele missugused hinnasoodustused kehtivad?
  • Millal kasutatakse hooajalisi hinnasoodustusi?
  • Kui suur on siis hinnasoodustus?
  • Kellele pakutakse?
  • Mille eest pakutakse?
  • Mis tingimustel?
  • Mille alusel hindu diferentseeritakse?
  • Kellele ja milliseid hindu pakutakse?
  • Milliseid turustuskanali süsteeme kasutatakse?
  • Milliseid nõudmisi esitatakse turustuskanali liikmetele?
  • Mille alusel turustuskanali liikmeid valitakse?
  • Millised tingimusi turustuskanali liikmetele esitatakse?
  • Millised piirangud püstitatakse?
  • Millised on iga turusutskanali liikme funktsioonid?
  • Millised on nõuded jaotussüsteemi struktuurile?
  • Kuidas tooted turustussüsteemis liiguvad?
  • Milliseid transpordivahendeid kasutatakse?
  • Kuidas kaupu ladustatakse?
  • Milline on tellimuste käsitlemise süsteem?
  • Milline on klientide teenindamise süsteem?
  • Millised on toetuse eesmärgid?
  • Millisel turul millal ja mida tahetakse saavutada?
  • Kellele toetustöö suunatakse?
  • Millist reageeringut või tagasisidet soovitakse saavutada?
  • Kellele müüakse?
  • Kuidas leitakse potentsiaalseid ostjaid?
  • Kuidas neile lähenetakse?
  • Milliseid isikliku müügi meetodeid kasutatakse?
  • Palju on müügiinimesi?
  • Milline näeb välja müügiprotsess?
  • Milliseid abimaterjale on võimalik kasutada?
  • Kellele müügitoetust soovitakse suunata?
  • Milliseid toetusvahendeid kasutatakse?
  • Milliseid toetusvahendeid kasutatakse?
  • Milliseid toetusvahendeid kasutatakse?
  • Kui suurele hulgale ostjatele ollakse valmis müügitoetust jagama?
  • Mitu inimest võiks konkreetsele müügitoetuskampaaniale reageerida?
  • Kuidas neid kavatsetakse ületada?
  • Millisel ajavahemikul müügitoetust läbi viiakse?
  • Kuidas preemiad välja loositakse?
  • Kuidas võitjaid teavitatakse?
  • Kuidas auhinnad üle antakse?
  • Kellega Millistel alustel?
  • Kes müügitoetuse kampaania läbiviimist koordineerib?
  • Kui palju ollakse valmis müügitoetusele kulutama?
  • Milline on eesmärk?
  • Millist muljet organisatsioonist või tootest jätta?
  • Kellele tegevus suunatakse?
  • Kes avalike suhete organiseerimist koordineerib?
  • Kuidas saab avalike suhete korraldaja informatsiooni?
  • Kuidas ja millist informatsiooni kommunikeeritakse?
  • Milliseid kanaleid kasutatakse?
  • Milliseid meetmeid kasutatakse?
  • Milliseid vahendeid kasutatakse?
  • Millised on reklaami eesmärgid?
  • Millise tegevuse reklaam peaks esile kutsuma?
  • Mida tahetakse öelda?
  • Mida peaks reklaamisõnumis rõhutama?
  • Milliseid omadusi soovitakse esile tõsta?
  • Milline funktsioon peaks reklaamisõnumil olema?
  • Millised on reklaami taotlused?
  • Kellele reklaam on suunatud?
  • Kes on sihtgrupp?
  • Kes töötab välja täpsema reklaamikontseptsiooni?
  • Millise reklaamiagentuuriga tehakse koostööd?
  • Millistel tingimustel ta valitakse?
  • Kes suhtleb reklaamiagentuuriga?
  • Kes töötab välja meediakontseptsiooni?
  • Millise meediaagentuuriga tehakse koostööd?
  • Milles koostöö seisneb?
  • Millise reklaamikanali kaudu sõnum edastatakse?
  • Millised on kindlad nõuded reklaamile mida tuleb ilmtingimata järgida?
  • Kuidas ja kes teeb reklaamile eel- ja järelteste?
  • Millal kulutada Ajaline jaotus?
  • Millele kulutada?
  • Kust üldse tulevad turunduse finantsvahendid?
  • Kui suured nad on?
  • Millest nad on sõltuvuses?
  • Millise organisatsiooniga on tegemist?
  • Milline on firma üldine organisatsiooniline struktuur?
  • Milline on turunduse funktsioon ettevõttes?
  • Milline on toode?
  • Kui suur on firma kogu tooteportfell?
  • Mitmel turul tegutsetakse?
  • Millistel turgudel tegutsetakse?
  • Millise orienteeritusega on turundus-organisatsioon?
  • Kuidas erinevad osakonnad üksteisega suhtlevad?
  • Millisel tasandil suhtlemine toimub?
  • Millisel tasandil võetakse vastu millised turundusotsused?
  • Kui madalale on antud otsustusõigus?
  • Kes määrab põhieesmärgid?
  • Kes teeb igapäevaotsuseid?
  • Kust ja kellelt saadakse informatsiooni otsuste tegemiseks?
  • Kes milliseid ülesandeid täidab?
  • Kes koostab eelarveid?
  • Mille alusel neid koostatakse?
  • Kes planeerib ellu viib kontrollib?
  • Milliseid spetsialiste kasutatakse väljaspool firmat?
  • Milliste firmade teenuseid?
  • Kes kellele allub ja aru annab?
  • Kes kellele infot jagab?
  • Kes seda infot töötleb kes kasutab?
  • Kuidas valitakse turunduspersonali?
  • Kui suur osa peaeesmärgist on võimalik saavutada praeguse organisatsiooni liikmete tööga?
  • Kuhu kui palju ja keda vajatakse juurde et saavutada järele jäänud eesmärgid?
  • Kui palju kulub aega õigete inimeste leidmiseks ja nende maksimaalse produktiivsuse saavutamiseks?
  • Milliste meetoditega kindlustatakse inimeste püsivus ja lojaalsus?
  • Milliste vahenditega kindlustatakse inimeste soov areneda?
  • Milliste vahenditega meelitatakse uusi töötajaid firmasse?
Vasakule Paremale
Turundusplaani koostamine #1 Turundusplaani koostamine #2 Turundusplaani koostamine #3 Turundusplaani koostamine #4 Turundusplaani koostamine #5 Turundusplaani koostamine #6 Turundusplaani koostamine #7 Turundusplaani koostamine #8 Turundusplaani koostamine #9 Turundusplaani koostamine #10 Turundusplaani koostamine #11 Turundusplaani koostamine #12 Turundusplaani koostamine #13 Turundusplaani koostamine #14 Turundusplaani koostamine #15 Turundusplaani koostamine #16 Turundusplaani koostamine #17 Turundusplaani koostamine #18 Turundusplaani koostamine #19 Turundusplaani koostamine #20 Turundusplaani koostamine #21 Turundusplaani koostamine #22 Turundusplaani koostamine #23 Turundusplaani koostamine #24 Turundusplaani koostamine #25 Turundusplaani koostamine #26 Turundusplaani koostamine #27
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 27 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 94 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor nfixt Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

tahaplaanile. Põhjenduseks tuuakse sageli see, et on ju juba koostatud äriplaan ja turundusplaani ei ole seetõttu vaja. Kuid selle väitega võib nõustuda ainult osaliselt. Need kaks ettevõttele väga vajalikku plaani on ainult teatud osades sarnased. Seetõttu on sellel, kes omab korraliku äriplaani tunduvalt kergem alustada turundusplaani koostamisega. Alljärgnev joonis püüab selgitad nende kahe plaani omavahelist seost. Äriplaan ja turundusplaan Nagu jooniselt näha, on turundusest ka äriplaanis juttu, kuid tunduvalt üldisemalt, kui turundusplaanis. Sageli on ettevõtte turundusplaan isegi mahukam, kui äriplaan, kuna sisaldab väga põhjalikku käsitlust selle kohta, kuidas on kavandatud ettevõtte turundustegevus. Korralikult koostatud turundusplaan võib olla ettevõttele mitmeti vajalik: 1

Turundus
thumbnail
19
doc

Äriplaani koostamine

....................5 2.2 Käesolev äri ja tegevus. .......................................................... 5 2.3 Ettevõtte eesmärgid. ............................................................... 5 2.4 Ettevõtte plaanid......................................................................6 2.5 Strateegia.................................................................................. 6 2.6 Ettevõtte juhtkond...................................................................6 3. TURUNDUS....................................................................... 7 3.1 Turundusstrateegia. ................................................................8 3.2 Turg ja kliendid....................................................................... 8 3.3 Turustus....................................................................................9 3.4 Reklaam/Lisandväärtus/Müügiagendid................................ 9 3.5 Hinnakujundus. ............................................

Majanduse alused
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

mikroettevõtted, väikeettevõtted ja keskmised ettevõtted. Lisaks olemasolevate ettevõtete toetamisele on mitmed meetmed suunatud ka alles alustavatele ettevõtetele ning potentsiaalsetele ettevõtjatele, lähtudes vajadusest toetada uute ettevõtete loomist. Turunduse alused 1. Turunduse üldmõiste Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaudu, saavutamaks ettevõtte eesmärke. Turundus on tegevuste kompleks, mis hõlmab keskkonna analüüsi, turundus uuringuid, toote arendamist, hinna kujundamist, turustuskanalite valikut, müügitoetustegevust ja müüki ennast. 2. Turunduse funktsioonid 13 Eristatakse seitset turulõhet, mille ületamise turundus peab tagama: Ruumilõhe- tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud

Majanduse alused
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

Lähtealuseks on tootjafirma, fookuseks selle firma tehniline ja majanduslik suutlikkus, vahenditeks unifitseerimine ja madal hind ning eesmärgiks kasum mastaabiefektist. Kõigest väest püütakse toota madalate kuludega ja see toodang võimalikult paljudele inimeste maha müüa. 2. TOOTEKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on toode, fookuseks toote funktsionaalsed omadused, vahenditeks innovatsioon, tootearendus ja eesmärgiks kasum kvaliteedilt. Firma rõhutab tootearendusse, kuid turundus ja konkreetse tarbija vajadused on veidi teisejärgulised-loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. 3. MÜÜGIKONTSEPTSIOON Lähtealus on firma, fookus on tooted, vahendid on müügi- ja reklaamivõtted ning eesmärgiks kasum käibe kasvult. Firma eesmärgiks on kõiki müüki toetavate abinõudega müüa juba toodetut, seejuures jääb vähem aega ja raha uurida, mida tarbija tegelikult soovib. 4. TURUNDUSKONTSEPTSIOON

Majandusõpetus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 Turunduse määratlused Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärke realiseerida. Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P. Kotler). Marketing ehk turundus tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Vajadusest tuleb nõudlus. Vahend vajaduse rahuldamiseks on kaup. Kaup ­ vahend, mille abil saab rahuldada vajadust. Kaup ja teenus on turunduse seisukohalt võrdsed. Kaup = teenus. Kaup on pakitud teenus. Vajadus kaup turundus vahetus peavad turul kokku saama. Kui inimene rahuldab oma vajadust teatud kindlaks määratud viisil, mida nimetatakse

Turunduse alused
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Logistika kui äritegevuse valdkonna järgi on olemas vajadus põhjusel, et tootmine ja kaubandus ei suudaks transpordi, ladustamise ja varude haldamiseta eksisteerida. Esmatähtsad valdkonnad on tarbijate vajaduste rahuldamine kaupade tootmise ja müügi kaudu. Seega on pri- maarsed turundus ja tootmine ning vastavad eesmärgid. Logistika funktsioon on teenindava vald- konna ülioluline funktsioon. Logistika strateegia, eesmärgid ja ülesanded lähtuvad ettevõtte ja selle turunduse eesmärkidest. Logistika peaks looma eeldused ja võimalused efektiivseks toot- miseks ning turunduseks.

Logistika alused
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

ettevalmistamiseks. Äriplaan on strateegiline dokument, milles näidatakse ära ettevõtte olemus, tegevussuunad ja eesmärgid ning see sisaldab finantsprognoose. Äriplaan on planeerimisvahend, mis asetab organisatsiooni juhtimisotsuseid laiemasse konteksti, näidates ära firma tegevussuunad funktsionaalsetes valdkondades (nt tootmises ja teeninduses, tootearenduses, inimressursside juhtimises, turunduses ja mujal). Turundusplaan on osa äriplaanist või sellega tihedalt seotud dokument, mis kirjeldab organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. EASi eesmärk on toetada uute turismitoodete/-pakettide arendamist ja jagada ettevõtja riske uutele turgudele sisenemisel. Kooskõlas ettevõtte kui terviku äriplaani ja strateegiaga (n-ö korporatiivse tasandi strateegiaga) võib organisatsioon koostada ka projekti äriplaani, mis

Ainetöö



Lisainfo

juhendid turundusplaani koostamiseks

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun