Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TURUNDUS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida millal kus peab tegema?
  • MISSIOON Mission milline on meie äri What business are we in?
  • Milline on kõige ohtlikum konkurent?
  • Milline on kõige nõrgem konkurent?
  • Milline on kõige vähem eristuv millegi poolest silmapaistev konkurent?
  • Millist konkurenti on kõige raskem rünnata hea hinna-kvaliteedi suhtega?
  • Kuidas oleks võimalik töökodade konkurentsipositsiooni parandada?
  • Kuidas saab ettevõte mikrokeskkonda mõjutada?
  • Kuidas saab ettevõte makrokeskkonda mõjutada?
  • Milliste valdkonna ettevõtetele see sündmus kindlasti või tõenäoliselt avaldab mõju?
  • Milles see mõju võib seisneda ja keda mõjutab?
  • Kui turul on müük stabiliseerunud või isegi kasvab?
  • Milline on TÕ tootegrupi 1 käesoleva aasta suhteline turuosa küsimärk tabelis 2?
  • Milline on TÕ tootegrupi 1 suhteline turuosa ülejärgmisel aastal?
  • Milline on tootegrupi 1 käesoleva aasta turu maht?
  • Milline on tootegrupi 1 turu maht ülejärgmisel aastal?
  • Milline on TÕ tootegrupi 1 absoluutne turuosa ülejärgmisel aastal?
  • Missugusesse grupipaari tasuks TÕ-l teie arvates investeerida?
  • Mida te soovitate Maril edaspidi teha?

Lõik failist

Vasakule Paremale
TURUNDUS #1 TURUNDUS #2 TURUNDUS #3 TURUNDUS #4 TURUNDUS #5 TURUNDUS #6 TURUNDUS #7 TURUNDUS #8 TURUNDUS #9 TURUNDUS #10 TURUNDUS #11 TURUNDUS #12 TURUNDUS #13 TURUNDUS #14 TURUNDUS #15 TURUNDUS #16 TURUNDUS #17 TURUNDUS #18 TURUNDUS #19 TURUNDUS #20 TURUNDUS #21 TURUNDUS #22 TURUNDUS #23 TURUNDUS #24 TURUNDUS #25 TURUNDUS #26 TURUNDUS #27 TURUNDUS #28 TURUNDUS #29 TURUNDUS #30 TURUNDUS #31 TURUNDUS #32 TURUNDUS #33 TURUNDUS #34 TURUNDUS #35 TURUNDUS #36 TURUNDUS #37 TURUNDUS #38 TURUNDUS #39 TURUNDUS #40 TURUNDUS #41 TURUNDUS #42 TURUNDUS #43 TURUNDUS #44 TURUNDUS #45 TURUNDUS #46 TURUNDUS #47 TURUNDUS #48 TURUNDUS #49 TURUNDUS #50 TURUNDUS #51 TURUNDUS #52 TURUNDUS #53 TURUNDUS #54 TURUNDUS #55 TURUNDUS #56 TURUNDUS #57 TURUNDUS #58 TURUNDUS #59 TURUNDUS #60 TURUNDUS #61 TURUNDUS #62 TURUNDUS #63 TURUNDUS #64 TURUNDUS #65 TURUNDUS #66 TURUNDUS #67 TURUNDUS #68 TURUNDUS #69
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 69 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 91 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mmaiste Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
39
doc

Turunduse alused

1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 Turunduse määratlused Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärke realiseerida. Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P. Kotler). Marketing ehk turundus tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Vajadusest tuleb nõudlus. Vahend vajaduse rahuldamiseks on kaup. Kaup ­ vahend, mille abil saab rahuldada vajadust. Kaup ja teenus turunduse seisukohalt on võrdsed. Kaup = teenus. Kaup on pakitud teenus. Vajadus kaup Marketing vahetus peavad turul kokku saama. Kui inimene rahuldab oma vajadust teatud kindlaks määratud viisil, mida nimetatakse

Turundus
thumbnail
9
doc

Turunduse eksami küsimuste vastused

Turg Praegune turg Uus turg ;praegune toode sügavam hõivamine turu arendamine; uus toode toote arendamine diversifikatsioon 7.Turukeskkond. Makrokeskkond: majanduslik, demograafiline, sotsiaal-kultuuriline, poliitilis-õiguslik, tehnoloogiline ja konkurentsi keskkond. Turundusekeskkond- aktiivsete subjektide ja jõudude kooslus, mis tegutsevad firmast väljaspool ja mõjutavad turundusjuhtide võimalusi sihttarbijatega suhete loomiseks ja sättimiseks. Seega on turundus mõjurite kooslus. Majanduslik: see mõjutab nii tootjat kui tarbijat (majanduslikud arengutendentsid: tööhõive, majanduse integreeritus, maj.arengufaas, brutosissetulek, reaaltulu) *toodete ja teenuste pakkumises suureneb teenuste osakaal *vahendustegevuse tähtsus *väikeettevõtlus *kiireneb innovatsiooniprotsess *kiire teaduse ja tehnika areng *tarbijate jõukus kasvab. Demograafiline: *rahvastiku arengutendents (vananemine) * Perekond (suhtume

Turundus
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus

Turundus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS......................................................................................................................60 10. SOTSIAALNE TURUNDUS.........................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:

Turunduse alused
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

2. II etapp ­ hetkeolukorra analüüs c. Turundusaudit d. SWOT-analüüs e. Eeldused 3. III etapp ­ Strateegia formuleerimine f. Oodatavad tulemused g. Turunduseesmärgid ja strateegiad h. Alternatiivsed strateegiad 4. IV etapp ­ Ressursside planeerimine ja kontroll MÕÕTMINE JA ANALÜÜS i. Eelarve j. Elluviimise analüüs Esiteks ettevõte missioon Turundus strateegiate mõju turundusmarginaalile: Mida pikem on strateegia, seda suurem mõju. TURUNDUSMARGINAAL= [Turumaht * turuosa * (käive ­ muutuvkulu kliendi kohta)] ­ turunduskulu 1. Strateegia turumahu suurendamiseks 2. Strateegia turuosa suurendamiseks 3. Strateegia suurendamaks tulu tarbija kohta 4. Strateegia muutuvkulude alandamiseks 5. Strateegia turunduskulude vähendamiseks 2. Turg ja turupotentsiaal. Turunõudlus ja turuosa arengupuu.

Majandus
thumbnail
3
doc

Turunduse alused

efektiivselt ostja vajaduste ja soovidega, mille selgitamiseks selle strateegilist kavandamist niisugusel viisil, et tagada uute viiakse läbi turu-uuringuid. Kogu turundustegevust analüüsitakse ja toodete toetamiseks vajalik pidev rahavoog, õigel ajal kõrvaldada Mikrokeskkond ­ moodustavad detailsed moodulid ­ nt ettevõtet vananenud kaupu ning:valida sobiv turundus strateegia igale tootele. vahetult ümbritsevad ja tema ärisuhteid mõjutavad. ­ hankijad, Igale positsioonile on antud maatriksis sümboolne nimetus: täht, vahendajad, tarbijad, konkurendid, sisemised ja välised rahalehm, koer ja küsimärk. Järgnevalt iseloomustame neid huvigrupid. sümboleid vastavalt maatriksi positsioonile. Sisene keskkond:

Turunduse alused
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

·tarnijaid ­ teevad ettevõttele kättesaadavaks ressursid tarbijatele vajalike toodete ning teenuste osutamiseks; ·tarbijaid; ·konkurente; ·konkurentsisituatsiooni; ·huvigruppe ­ rühmitusi, kes tunnevad vahetult või kaudselt huvi ettevõtte tegevuse vastu ja võivad seda märkimisväärselt mõjutada. Huvigrupp on ühiskonna kõige laialdasemaid kihte hõlmav mikrokeskkonna element. 9. Milles seisneb turunduse tähtsus? Turundus on info, toodete ja teenuste kontseptsiooni, hinna, toetuse ja turustuse planeerimine ning teostamine, realiseerimaks individuaalseid ja organisatsioonilisi eesmärke. Turundus on tähtis kuna turundus stimuleerib nõudlust; turunduskuludel on suur määr müügihinnale; turunduses on hõivatud suur osa töötajatest; turundus on kasutatav kõik võimalikes organisatsioonides; turundus toetab: tootmist, vahendamist ja tarbimist; turundus

Turundus
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

1. TURUNDUSE MÕISTE, OLEMUS, KONTSEPTSIOONID Olemus: Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab: turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Mõiste: Turundus tähendab mõista kliendi soove ja vajadusi paremini, kui ta ise. Turundus on klientide vajaduste kindlaks tegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Turundus ühendab mitmeid erinevaid valdkondi: reklaam, bränding, internet/multimeedia, toote/teenus, uuringud, turundusmeetmestik. Turunduse funktsioonid: koha, aja, koguse, valiku, info, väärtuse, omandiõiguse vahetamise mugavus. Turundus kui süsteem: Turunduse eesmärk: tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine.

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun