Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #1 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #2 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #3 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #4 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #5 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #6 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #7 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #8 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #9 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #10 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #11 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #12 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #13 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #14 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #15 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #16 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #17 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #18 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #19 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #20 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #21 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #22 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK-JA-Maxima Eesti OÜ #23
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-06-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 44 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristlin.kallas Õppematerjali autor
Praktikaaruanne

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Käty Kivirand TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI ÕPPERESTORAN JA TARTU KAUBAMAJA AS Praktikaaruanne Juhendaja: Vetka Vaike Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ ülesannete lühikirjeldus

Klienditeenindus
thumbnail
24
docx

Toidukaupluse praktika aruanne

Tartu Kutsehariduskeskus Ärinduse ja kaubanduse osakond nimi TOIDUKAUPLUSE PRAKTIKA Praktika aruanne Juhendaja nimi Tartu 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS...........................................................................................................2 2.1Kaupade väljapanek kaupluse erinevates osakondades................................................4 2.2Kauba vastuvõtt............................................................................................................5 2.3Töötamine kassas.............................................................

Kaubandus
thumbnail
25
doc

Praktika aruanne müügieriala

Tartu Kutsehariduskeskus Kaubanduse ­ja ärinduse osakond NIMI PRAKTIKAARUANNE Kursusetöö Juhendaja: Nimi Tartu 2010 Sisukord Sisukord............................................................................................................................2 Sissejuhatus......................................................................................................................3 1 Kaupluse üldine iseloomustus......................................................................................4 1.1 Kaubandusettevõtte organisatsiooniline ülesehitus .....................................

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
26
docx

Praktika aruanne 3-kursus Veeriku Selver

Tartu kutsehariduskeskus Ärindus ja kaubandus AS SELVER Praktikaaruanne Juhendaja: Vaike Vetka Tartu 2016 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................... 3 Kaupluse iseloomustus................................................................................... 4 Kaupluse töö korraldamine.............................................................................6 Eneseanalüüs................................................................................................. 9 Kokkuvõte........................

Majandus
thumbnail
27
doc

Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

ETK lk 4-7 Põlva Tarbjate Ühistu lk 8-10 Selver lk 11-14 Comarket lk 15 Rimi ja säästumarket lk 16 Prisma Peremarket lk 17-20 Maxima lk 21-22 Ektoni hulgikaubandus lk 23 Õiglase kaubanduse ajalugu lk 24 Kokkuvõtte lk 25 Kasutatud kirjandus lk 26 2 Kuigi Eesti majanduskasv on viimase 5-6 aasta jooksul olnud väga kiire, on Eesti Lääne-Euroopaga võrreldes siiski umbes poole vaesem. Eesti elanike sissetulek on umbes pool Lääne-Euroopa keskmisest, kuigi majanduskasv viimastel aastatel on olnud väga kiire ja erinevused ruttu vähenenud. Kuigi väga tormiline majandusreformide aeg on praeguseks möödas, on Eestis toimuvad muutused ka praegu oluliselt suuremad kui arenenud maades. Eestis on erastamine lõppenud ja

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
18
docx

Praktika aruanne: SAMURAI SUSHI OÜ

Olin teinud oma praktikat kohviku administraatorina. Praktikal olin seal 22/06/15 kuni 01/08/15 ning tegin 172 tundi. Kuna ennem ei olnud administraatori kohal, enne praktika algust püstitasin endale päris palju eesmärke. Esiteks ma tahtsin saada aru ettevõtte sisestruktuuri, töökorraldusi; ka tööohutuse- ja hügieeninõuded teha endale selgeks. Väga oluline minu jaoks on ka sortimendi tundmine: pidin ära õppida menüüd, et teadma, mida kohvik pakub klientidele, osata soovitama ja selgeks teha tarbijale, millise toiduga on tegemist ja mida see sisaldab või ei sisalda. Pidin ka selgeks endale teha kassat ning süsteemi, mis kohvikus on kasutusel, kuna kassaga tööd administraator peab igapäevaselt teha. Põhilised teenindaja tegevused kaubaga oli vaja ka selgeks endale teha: kus ja kuidas tellida kaupa; kuidas õigesti võtma selle vastu ja vigadeta kontrollida saatelehti; kuidas käib kauba

Praktika
thumbnail
22
doc

Nimetu

.............................................................................................. 9 2.3 Ostlemisprotokoll................................................................................................ 10 3. SAADUD TULEMUSED........................................................................................... 11 3.1. Diagrammid....................................................................................................... 11 4. JÄRELDUSED TEENINDUSKVALITEEDI KOHTA MAXIMA KAUPLUSES...15 VIIDATUD ALLIKAD...................................................................................................18 Lisa 1. Külastusprotokoll.................................................................................................19 2 3 SISSEJUHATUS Töö eesmärgiks on hinnata ühe teenindusettevõtte teeninduskvaliteeti SERVQUAL ja Mystery Shoppingu alusel

Kategoriseerimata
thumbnail
46
doc

Praktika aruanne - Sõpruse Rimi Hüpermarket

................................................................................... 44 KOKKUVÕTE..........................................................................................................................45 2 Sören Sakkeus Sõpruse Rimi Hüpermarket SISSEJUHATUS Olin praktikal EMA Kopli kohvikus ja Sõpruse Rimi Hüpermarketis.Praktikaaruandes kirjutan Sõpruse Rimi Hüpermarketist, kus olin kuupäevadel 31.01.2011-27.02.2011. Praktikaaruandes annan ülevaate praktika ajal omandatud teadmistest, Sõpruse Rimi Hüpermarketi kaubagruppidest, kaupluses müüdavatest toodetest, kaupluses kasutatavatest seadmetest jne. 3

Müügitöö alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun