Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Organiseerimine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis ülesanded peavad olema täidetud?
  • Kuidas saab neid ülesandeid jagada inimeste ja masinate sealhulgas arvutite vahel?
  • Kuidas ülesandeid rühmitada et moodustuksid ametikohad?
Organiseerimine #1 Organiseerimine #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-06-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kairipp Õppematerjali autor
Organiseerimine ettevõttes, ametikohtade kavandamine.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
pdf

Juhtimise aluste kordamine eksamiks

Ühe osapoole mõju teisele Tulemuste eesmärgivastavuse kontroll c. Juhtide ülesanded Tööde planeerimine ja teostamine, töö efektiivsuse tõstmise kavade väljatöötamine Alluvate allüksuste jooksva töö täitmise kontrollimine ja hindamine Kontaktide pidamine, info vahetamine Tööde organiseerimine, alluvate tegevuse kooskõlastamine, nõupidamiste läbiviimine Arvestus või selle kontrollimine, vajalike materjalide, toorme ja info tellimine Otsuste tegemine Alluvatega tootmis- ja muude probleemide arutamine ja analüüsimine Alluvatele ülesannete andmine ja vormistamine Alluvate stimuleerimise vormide kindlaksmääramine, tulu jaotamine jne d

Juhtimise alused
thumbnail
15
doc

Juhtimine

loeng) Liina Puusepp Arusaadavalt eelistab iga omanik, et tulemusteni jõutaks ressursse kõige otstarbekamalt kasutades. Ressursid on tööjõud, raha, tehnoloogiavahendid ja oskusteave. Juhtimise ülesannetena on kõige sagedamini välja toodud neli tegevust: · planeerimine (eesmärkide püstitamine ja nende saavutamise teede kindlaks- määramine); · organiseerimine (kohustuste, õiguste ja vastutuse kindlaksmääramine); · eestvedamine (inimeste motiveerimine organisatsioonile vajalike tööde tegemiseks); · kontrollimine (saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega). Juhtide liigid, rollid ja oskused Juhtimistasandite järgi jagunevad juhid kolme kategooriasse: · tippjuhid (juhatus, juhatuse esimees, tegevdirektorid ja asetäitjad); · keskastme juhid; · esmatasandi juhid.

Juhtimine
thumbnail
17
doc

Valmistumine eksamiks

o Juhtimisteadus analüüsib ja üldistab juhtimise praktilist kogemust ja töötab selle põhjal välja praktilised soovitused juhtimise kõikide vormide ja tahkude täiustamiseks ja juhtimise efektiivsemaks muutmiseks. Juhtimisfunktsioonid: 1. Planeerimine 2. Korraldamine 3. Juhendamine 4. Hindamine ja kontrollimine 5. Eesmärkide püstitamine ja nende teoks tegemine Korraldamine jaguneb: o Organiseerimine o Mehitamine o Siirmine (deleg-ne) o Kooskõlastamine o Suhtlemine o Otsustamine Juhtimisprotsesside iseärasused: o Katkendlikkus, sooritatavate funktsioonide suhtelist omavahelist sõltumatust o Vajadus juhtimistoimingut ette valmistada o Vajadus arvestada, et peale juhtimistoimingu sooritamist käitub objekt teatud aja jooksul iseseisvalt o Juht teeb juhtimistöö kõrval ka teatud määral mittejuhtimistööd

Juhtimise alused
thumbnail
14
docx

Kordamisküsimused eksamiks-2021

TMO0300 Töökorraldus ja tasustamine Kordamine eksamiks 2021 1. Töökorralduse mõiste ja sisu. Mis on töökorraldus? tööjõu otstarbeka paigutamise ja töötootlikkuse suurendamise meetmete süsteem, mis hõlmab tööjaotuse, töökohtade korralduse, töötingimuste loomise, tööprotsessi optimeerimise ning töö normimise ja tasustamise. Mis on töökorralduse elementideks? • Struktuuriüksused • Ametikohad • Tööülesanded • Tegevused • Tööoperatsioonid 2. Mis on põhiprotsess? Põhiprotsess on tegevuste ahel, millele organisatsioon seab oma fookuse. Kõikide tegevuste keskne osa, milles luuakse lisaväärtus. 3. Mis on tugiprotsess? Tugiprotsessid on tegevuste valdkonnad, mis toetavad põhiprotsessi toimimist (personal, raamatupidamine, asjaajamine jne. 4. Kirjelda töökorralduse kujundamise protsessi Juhtkonna poolt antud strateegil-ised suunad (missioon, visioon, ee

Keskkonnaökonoomika
thumbnail
7
doc

Juhtimine kontrolltÖÖ küsimused

Protsessi keskmes on efektiivsuse ja säästlikkuse tasakaal organisatsiooni käsutuses olevate piiratud ressursside kasutamisel (Kreitner 1998: 5). · Arusaadavalt eelistab iga omanik, et tulemusteni jõutaks ressursse kõige otstarbekamalt kasutades. Ressursid on tööjõud, raha, tehnoloogiavahendid ja oskusteave. 2) Nimeta neli sagedamini välja toodud juhtimise ülesannet. · planeerimine (eesmärkide püstitamine ja nende saavutamise teede kindlaks-määramine); · organiseerimine (kohustuste, õiguste ja vastutuse kindlaksmääramine); · eestvedamine (inimeste motiveerimine organisatsioonile vajalike tööde tegemiseks); · kontrollimine (saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega). 3) Kirjelda H. Mintzbergi juhi rolle kirjeldavat mudelit. Henry Mintzberg avaldas 1973. aastal juhi rollide kirjelduse, mis on muutunud populaarseks mudeliks, selgitamaks, mida juht peaks tegema. Mintzberg eristab kolme suurt rollide gruppi

Juhtimine
thumbnail
16
doc

Juhtimise alused

6. Juht - Juht on amet, millega kaasneb õigus, kohustus ja vastutus tagada organisatsiooni ettenähtud toimimine. 7. Juhtimine ­ Juhtimine on teadus. Juhtimise eesmärk on kindlustada inimeste koostegevuse koordineeritus. Juhtimine on ka kunst. Optimaalne otsustamine. 8. Planeerimine ­ Planeerimine on keskkonna määramatusega toimetuleku protsess, mille käigus määratakse kindlaks organisatsiooni tegevussuunad ja eesmärgid tulevikus. 9. Organiseerimine ­ Organiseerimise käigus määratakse planeerimisel fikseeritud eesmärkide saavutamise teed. Strateegia pannakse paika, mida teha, organiseerimine määrab, kuidas teha. 10. Kontrollimine ­ kontrollimine on saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega. 11. Mehitamine ­ Mehitamine on mingite funktsioonide jaoks inimtöötajate rakendamine. Organisatsioonile vajalike inimeste värbamine ja koolitamine. 12

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
20
docx

Organisatsioonikäitumine - eksamiküsimuste vastused

Juhist teevad liidri aga tema isiksuseomadused ja oskused:  osavõtlikkus, inimlikkus ja usaldusväärsus  oskus kaastöötajaid hinnata, motiveerida ja edendada  meeskonna- ja koostöö oskused  suhtlemise, sh kuulamisoskus  oma mõtete ja ideede edasiandmise veenvus  otsustus- ja vastutusvõime  tasakaalukus kriitilises olukorras ja perspektiivitunne TEEMA: Organiseerimine 1) Millised olulised küsimused peab juht läbi mõtlema ametikohtade kavandamisel? Organisatsiooni loomisel või uue ametikoha sisseviimisel on tegemist töökohtade kavandamisega. Küsimused, mida ametikohtade kavandamisel tuleb esitada, on järgmised:  Mis ülesanded peavad olema täidetud?  Kuidas saab neid ülesandeid jagada inimeste ja masinate, sealhulgas arvutite vahel?  Kuidas ülesandeid rühmitada, et moodustuksid ametikohad?

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
23
docx

Organisatsiooni Juhtimine - Kontrolltöö I kordamisküsimused

Kogu fakte tegemaks kindlaks, kas eesmärgid on saavutatud, mittevastavuse korral selgitage välja põhjused. Korrigeeri (Act) ­ (kompleksne sisehindamine, parendustegevuste kavandamine) analüüside põhjal võta ette tegevused protsesside toimimise parendamiseks takistamaks probleemide ja nende põhjustajate uut ilmnemist. 33. Mida nimetatakse organiseerimiseks kui juhtimistegevuseks? Juhtimisfunktsioonid on: planeerimine, organiseerimine, eestvedamine ja kontrollimine. Organiseerimine ­ töömahu väljaselgitamine, selle jaotamine üksikisikute vahel, ametikohtade moodustamine ja allüksusteks koondamine, alluvusvahekordade määratlemine. = ehk organisatsiooni kujundamine ehk struktuur. 34. Kuidas on planeerimine ja organiseerimine omavahel seotud? Planeerimine on protsess, mis hõlmab organisatsiooni eesmärkide püstitamist, strateegia väljatöötamist ja tegevuskavade väljatöötamist. 35

Organisatsiooni juhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun