Oskar Lutsu Palamuse Gümnaasium Margit Orma 11. klass SOTSIAALMEEDIAS POSTITUSTE LEVIMINE JA SELLE MÕJU Uurimistöö Juhendaja: Marjo Toomik Palamuse 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Minu teemaks on sotsiaalmeedias postituste levimine ja selle mõju. Teema valimisel mängisid suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise
siis nüüd on üks kiiresti arenevaid trende see, et paljud inimesed vaatavad internetilehekülgi ja e- kirju läbi mobiiltelefoni, mis tõstatab organisatsioonide jaoks olulise teemana oma lehekülgede 8 ja uudiskirjade optimeerimise selliseks, et soovitud sõnumid jõuaksid kasutajani sõltumata sellest, kas ta vaatab kodulehte või uudiskirja läbi arvuti või mobiiltelefoni. Lisaks toon ära sotsiaalmeedia definitsiooni, kuna see on e-turunduse üks viimasel ajal kiiremini kasvavaid valdkondi. ―Lihtsalt ja lühidalt: sotsiaalne meedia on kasutajate poolt loodav sisu ja selle jagamist võimaldavad keskkonnad ning lahendused. Sotsiaalne meedia põhineb inimeste suhtlus- ja väljendusvajadusel. Tuntuimad sotsiaalmeedia keskkonnad: Facebook, Twitter, Youtube, Orkut, Flickr, Digg, Linkedin jt. Samuti foorumid, blogid, kommentaariumid jms. Sotsiaalne meedia ja
MAINORI KÕRGKOOL Infotehnoloogia Instituut Veebitehnoloogia eriala Mariliis Palu INTERNET TÄNA MAAILMAS Ainetöö Koolipoolne juhendaja: Kalev Avi, MSc Internet täna maailmas Pärnu 2010 2 Internet täna maailmas SISUKORD KASUTATUD KIRJANDUS..............................................................................................20 3 Internet täna maailmas SISSEJUHATUS Töö teemaks sai valitud Internet täna maailmas, kuna paljud eri vanuses inimeste suhtlus käib läbi interneti, mis toobki meid lasteni kuna nad kergesti mõjutatavad ja altimad internetis varitsetavate
Kodulehe mudeli (prototüübi) ehitamine. Miks seda tehakse? Millised meetodid on võimalikud? Kodulehe prototüüp on nagu maja projekt. Kodulehe ehitamine ilma modelleerimata on nagu maja ehitamine ilma projektita. Kodulehe mudel = prototüüp Prototüüp on keskkonna mudel, tööjoonis, mille eesmärk on kõigile osapooltele (klient, disainer jt) seletada, milline koduleht ehitatakse. Teostus: varieeruv, vastavalt vajadusele, joonisest funktsionaalse keskkonnani. 18. Vabade domeenide mõju globaalse brändinime leidmisele. Brändinimi peab olema leitav ja kättesaadav kindlale sihtrühmale. Domeen mängib siin olulist rolli, sest kui sihtrühmaks on näiteks hiinlased ja hiina domeen pole brändi nimel vaba, siis on ka brändi raskem üles leida. Mida lähemal sihtrühmale on domeen, seda kergemini leitav ta on. Kui sihtrühma kuuluvad mitmed maailma paigad võiks ka domeene olla mitu (com, org, co.uk + de, it,ru jms) 19. Conversion rate
Preestrid kasutasid psühhoaktiivseid aineid religioosete tseremooniate läbiviimisel , meditsiinis kasutasid ravitsejad oopiumi, elanikkond tarbis kofeiini, tubakst, melaniini. Idamaades suitsetati hasishid (kanep). Indiaanlastel oli kombeks ,,rahupiiup" suitsetada aga samuti viia oma vigvamis läbi erinevaid puhastustseremooniaid uimastavate aurude keskel. Etioopia preestrid näiteks küpsetasid ja keetsid kohviube, et püsida ärkvel ja palvetada. Nad avastasid kohvi erilise mõju inimese organismile. Tee ja teelehtedega erinevate preparaatide keetmine oli Hiinas juba 3. sajandil populaarne. Seega võime eeldada, et teati, tunti ja kasutati erinevaid meelemürke kas meditsiinilistel või usulistel eesmärkidel juba ammustel aegadel. Alkoholisõltuvus Alkoholisõltuvus on üks laialdasemaid sõltuvusliike maailmas. Sõltuvus tekib tavaliselt mingi teatud aine meeldivate omaduste mõjul, mis muutub lõpuks selle tunde siduvaks vajaduseks
........... 30 3.1.3 Konstruktivistlik õppimine läbi keskkonna ............................................................. 31 3.1.4 Humanistlik õppimine läbi keskkonna .................................................................... 31 3.2 Kriminaalse käitumise suurmõjutajad elukeskkonnas .................................................... 32 3.2.1 Majanduslik keskkond kui kriminaalse käitumise eeskuju ..................................... 32 3.2.2 Inimsuhete mõju kriminaalse käitumise .................................................................. 33 3.2.3 Erinevad kommunikatsioonivahendid kui kriminaalse käitumise mõjutajad .......... 36 3.2.4 Erinevate joovet tekitavate keemiliste ainete mõju kriminaalsele käitumisele ....... 44 3.2.5 Isiku individuaalsed tegurid ning kogemused kui kriminaalse käitumise põhjustajad ............................................................................................................
TCSEC (Trusted Computer System Evaluation Criteria) turvaklassid · TCSEC -- USA kaitseministeeriumi vanem turvanormistik ("vikerkaarevärvilised raamatud") · D -- minimaalne kaitse (sisuliselt turbeta süsteem) - pisikesed ühe kasutaja süsteemid; seade on ühe inimese käes ja teisele ei anna või seade paikneb ühes kindlas ruumis · C1 -- kaitstud OS, diskretsionaarne pääsupoliitika - erinevatel andmeobjektidel on omanikud, kes määravad ligipääsud teistele kasutajatele (tavaline UNIX, Windows, jne) · C2 -- C1 + peenem granulaarsus + pidev auditeerimine (24h või 48h, mille jooksul keegi peab lugema logisid) - vanemad UNIXid, süsteeme oli vähe, kuna nõudis organiseerimist · B1 -- C2 + mandatoorne pääsupoliitika - nt kasutaja ei saa teha faili teistele kättesaadavaks, kui fail on peidetud · B2 -- B1 + formaalne mudel + hierarhilised turvatasemed · B3 -- B2 + topeltauditeerimine + vigade puudumine disainis - turvamudel on formaalselt
Vaatlus on uuringu praktiline vorm, mille puhul uuritakse erinevate tarbijate ostukäitumist supermarketites ja kaubamajades. Uurija teab, mida tarbija teeb, kuid ei tea, miks. Ainult tarbijaküsitluste kaudu saab välja tuua motiivid. Teine võimalus primaarsete andmete kogumiseks on eksperiment. Näiteks, muutes kaupade väljapanekut või hinnataset mõnes kaupluses ja teistes jätta samaks, võib mingi aja pärast hinnata selle mõju käibele. See on turunduse testimise vorm. Viimane, kõige paremini tuntud turu-uuringu vorm on küsitlusuuring. Küsitlusuuringu puhul püütakse koguda informatsiooni süstemaatiliselt, küsitledes inimesi või ettevõtteid. Läbi otseste küsimuste püüavad turu-uurijad välja selgitada kellegi arvamusi, motiive, hoiakuid, harjumusi ja teisi käitumise aspekte. Küsitlusuuringu võib läbi viia kirjalikult, telefoni teel või suuliselt.
Kõik kommentaarid