Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Lähenemissuuna poolest on sotsiokognitiivne terminoloogia ikkagi wüsterlikult onomasioloogiline ning eristab end selgelt leksikograafiast – nii üld- kui ka oskusleksikograafia on selle teooria kohaselt sema- sioloogiline. Siin teeb Temmerman täpsustuse, mille Cabré tegemata jättis, vaadeldes lahus onomasioloogilist ja semasioloogilist tööd oskussõnavara kirjeldamisel ning piirates oma käsitlusala esimesega neist. Sotsiokognitiivse terminoloogiateooria põhimõtted on järgmised.
Lähenemistele on iseloomulikud neli ühist joont: omandatavate teadmiste j oskuste vaatlemine võrkudena; rõhuasetus teadmiste sotsiaalsel päritolul ja mõjustatavusel; õppimise korraldamine situatiivsete ja autentsete õppeülesannete lahendamisena; õpitegevuse paindlik suunamine ja toetamine, et kujundada õpilastel iseseisev õppimis- ning eneseregulatsioonioskus.
Lähenemisviis on analüüsida info hankimise ja töötamisega liituvaid raskusi ning otsida võimalikke abivahendeid. Teine võimalus on suhtuda tähelepanupuudulikkusse tegevusjuhiste ja/või sisekõne häirena. Kolmandaks võib käitumisraskusi pidada kontrolliprobleemiks, st ümbritsevatelt saadava tagasiside omandamine on mingil põhjusel raske (Aro jt. 2001, 150).
Lähenemisviisidest on enam levinud subjekt-objektiline lähenemisviis (vt punkt 1.2 joonis 1.4). Juhtimist kui protsessi on defineeritud mitmeti, mistõttu käesolevas konspektis toon ära vaid mõned neist: • Juhtimine on eesmärgipärane protsess, kus juhtimisorgan mõjutab juhtimisobjekti.
Lähenemisviis – integratsiooni all mõistame juhtimissubjektide koostöö süvendamist ja väärtustele vastava juhuslike arvude intervalli; *genereerime juhuslike arvude rea või 5. Laovarude juhtimine, mudelid ja arvutused.
Lähenemisnurk teemale on Pärnu tingimustes uus, sest varem pole uuritud, kuidas Pärnu eestlaste seas taas atraktiivseks muuta ja millised on võimalused säilitada kuurorditraditsiooni kaasaegses kohalikke elanikke kaasavas võtmes.
Lähenemisel on oluline õpetuslik otstarve: kuna argumenteerimine toimub valdavalt loomulikus keeles või loomulikule keelele rajatud erialakeeles, siis peaks ka argumenteerimise õpetus toimuma sama(de)s keel(t)es.
Lähenemisega – Saudi Araabia, Kuveit ja ülejäänud Lähis-Ida riigid on kasutanud magestamist juba enam kui pool sajandit ja näiteks hetkel katab vee magestamine ligi 70% Saudi Araabia joogivee nõudlusest.
Lähenemisviis on olla teadlik takistustest ja viivitustest ja selle asemel, et oodata aspekti möödumist nagu poolkvadraadi puhul, tegutseda siin meelekindlalt edasi soovitud tulemuse nimel.
Lähenemise põhiteema on kogemustest õppimine, Uurimine ehk noorukiiga-14 - 24 a.Erinevate lähtuvalt pos või neg tajutud sündmustest tegevuste proovimine ja elukutsevalik.
Lähenemisel on omad eelised ja puudused: • Kliendikeskne lähenemine iseloomustab paremini loodusturismi sügavamat olemust ning sihtgruppi – st, loodusturisti.
Lähenemis - ja vältimismotivatsiooni hierarhiline mudel Hiljuti on esitatud motivatsioonikäsitlus, mis hõlmab endasse ka kaks äsja vaadeldud lähenemist.
Lähenemisviisi – nopitakse rahvustervikust välja mingid erinevused ja osutatakse sellele, et eesti on erinevate rahvuste, mõjude, identiteetide ristumispunkt.
Lähenemisviisi rajaja on Joseph H.Greenberg teoses käsitletakse eelkõige universaalide uurimise metodoloogiat ning fonoloogia , morfoloogia ja süntaksi universaale.
Lähenemise aluseks on normaaljaotusseadus ( vaata joonis 15), kus mõlemale poole keskmist väärtust jääb kolm standardhälvet (üldtuntud „3s reegel“).
Lähenemisega on võimalik tajuda, kuidas kõik (looduse) elemendid on omavahel seotud, hästi väljendab seda külades palju kasutatav Gaia teooria.
Lähenemiskriteeriumid e. Maastrichti Nõukogu koosneb riikide keskpankade juhtidest ja EKP kriteeriumid (kellele, milleks, millised?) juhatuse liikmetest.
Lähenemiskatsed viljatud - Berliin polnud huvitatud *balansseerumine-õnnestus 39aastani, kuid pärast IIMS puhkemist muutus Eesti Moskvale kergeks saagiks.
Lähenemise – rindekoledusi omal nahal tundmata, neid isiklikult läbi elamata poleks ta suutnud niisugusel tasemel sõjaromaani kirjutama.
Lähenemisel var - Samal ajal on nende läbimiseks vaja ka puht sõidutehnilisi jatud kurvile lülitas ta eelnevalt sisse madalama käigu.
Lähenemise põhijooned on need, et tema järgi sünnib inimene valge lehena ja kõik kultuurilised käitumisviisid on kultuuriliselt tekkinud.
Lähenemisviis - juhid tunnevad huvi; Ettenägematute asjaolude arvestamine- erinevates olukordades effekt erinev käit.
Lähenemised eestvedamisele – koolkonnad (liidri isiksuseomaduste teooria, käitumisteooria, situatsiooniline teooria)
Lähenemiskriteeriumid e. Maastrichti kriteeriumid (kellele, milleks, millised?) Kriteeriumid on liikmesriikidele.
Lähenemisviisi rajaja on Joseph H. Greenberg, kelle sõnajärge käsitlev artikkel on keeletüpoloogia klassika.
Lähenemisviis on oluline mõistete defineerimisel, käsitlusviis juhtimisteaduse arengu selgitamisel.
Lähenemisviisiks on Tunnetuslik viis ehk keskendudes inimese ümbritseva maailma mõtetele ja ootustele.
Lähenemist on tunda eriti tema soololauludes ja klaveripalades, aga ka mõnedes koorilauludes.
Lähenemise on üldistatud versioon sellest, kuhu liberalism ja vabamajandus viia võivad.
Lähenemise mõju on väiksem kui rohkem vahenditel põhineval lähenemisel edu käsitlemisele.
Lähenemise juures on oluline, et gruppi või ühiskonda hoiab koos harmoonia või tasakaal.
Lähenemisviisi kohaselt on algseks süntaksi viisiks, selle bioloogiliseks analoogiks, sümbioos.
Lähenemisel on tavaline, et tehakse ületunde ja töötatakse ka nädalavahetustel.
Lähenemisel on vaja vaadata ohutustehnikat, tuleb läheneda hobust ette hoiatades.
Lähenemisviisidest on kõige enam levinud subjekt-objektiline lähenemine juhtimisele.
Lähenemisviis on suhteliselt konservatiivne, s.o tekkiv viga on tagavara kasuks.
Lähenemisviis on seotud jõustamisega, kaitsmisega ja teadlikkuse tõstmisega.
Lähenemise tulemuseks on vaenulikkus ning tahtlikult saavutatud väiksemad tulemused.
Lähenemised isiksusele on seotud eelkõige isiksuse omaduste pärilikkuse uurimisega.
Lähenemisviisi aluseks on nägemus loovast ja vaimsele kasvule pürgivast inimesest.
Lähenemisviisi tõttu on Kivikat sageli tituleeritud Eesti uusrealismi loojaks.
Lähenemist nimetatakse ka sotsiaalseks rehabilitatsiooniks.
Lähenemisviis on kooskõlas KMH põhimõtetega KSH põhimõte
Lähenemisviis on olnud küllaltki kõikuva hinnangu osaline.
Lähenemisviis - Objekti juhtimisviise ei saa ette määrata.
Lähenemiste aeg on läbi. Viib erandlike kultuurinähtusteni.
Lähenemismotivatsioon on seisund, mis on nii-öelda järjekindel.
Lähenemisviis – juhtimine on orienteeritud tarbijale.
Lähenemiskatseid fantine on tagasi lükanud, viskab ta välja.
Lähenemisviis on pigem mõistuspärane



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun