Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Add link

Logo disain - sarnased materjalid

logo, disain, mbol, meeldej, logod, imalik, seep, kaheteistk, hemalt, loetavaks, petuseks, logos, lipul, hjendatud, kvaliteedis, puuleht, identiteedist, omanikku, visiitkaardid, kodulehe, lesanne, kohalolu, julgust, ltida, rged
2
odt

Eesti Disain

...enduse eest. Kõik need antakse välja Eesti Disainiauhindade poolt. Palju on ka veel konkursse, millest osa võtta: 25 kaunimat Eesti raamatut, Eesti Reklaamikonkurss Kuldmuna, Eesti Sisearhitektide Liidu aastapreemia, iF awards, Tallinna Rakenduskunsti Triennaal, Väike Asi, Worldwide logo design annual. Paljud noored moe- ja disainihuvilised lendavad mitmeteks aastateks välismaistesse ülikoolidesse antud ala õppima, kuid ka Eestis on selleks palju võimalusi. Tuntum on kindlasti Eesti Kunstiakadeemia ja Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini osakond. Disaini saab veel õpp...

Kultuur - Keskkool
3 allalaadimist
4
docx

Arhitektuur-disain ja tarbekunst- Kontrolltöö

... alaliigid: tootedisain, mood, sisekujundus, graafiline disain ( trüki-, arvuti-, firma- ja lavagraafika), tarkvara disain jne. c) Disaineri poolt kavandatud toode peab vastama tehnoloogiast tulenevatele nõuetele, otstarbekus, ergonoomilisus, esteetilisus. 8) Mis on logo ja milleks seda vaja on? Mida tuleks logo kujundamisel silmas pidada, et kavandatud logo hea oleks? a) Logo on eseme või poe tunnusmärk, on vajalik esindamaks firmat, objekti, eset b) Logo kujundamisel tuleks silmas pidada, et logomärk ja logokiri oleksid selged ja kergesti ...

Kunst - Keskkool
16 allalaadimist
6
docx

Kunst ja disain

... nõudmistele peab vastama disaineri poolt kavandatud toode? (vt slaidiprogrammi) Disain on probleemi elegantne lahendus. See hõlmab peaaegu kõiki inimese eluvaldkondi. Disaini alaliigid: Tootedisain, sisekujundus, mood, graafiline disain, tarkvara disain… 8. Mis on logo ja milleks seda vaja on? Mida tuleks logo kujundamisel silmas pidada, et kavandatud logo hea oleks? Logo on mingi eseme või poe tunnusmärk. Seda on vaja, et jääks inimestele lihtsalt meelde ning saaks asju eraldada. Logo peaks iseloomustama poodi või asutust. Logo kujundus :pe...

Kunstiajalugu - Keskkool
32 allalaadimist
7
rtf

KUNSTIOLÜMPIAAD

... kunstiliik, mis tekitatakse trükkimise abil tarbekunst kunstiharu, mis tegeleb tarbeliste esemete kunstilise kujundamisega koomiks lühikese tekstiga piltide rida reklaam eset või üritust tutvustav pilt või film logo graafiline element, mis iseloomustab firma tegevust karikatuur pilkepilt rahvakunst rahvapärimusele rajatud looming kunstmälestis kunstilise väärtusega skulptuur stiliseerimine lihtsustamine faktuur pinnakäsitlus ...

Kunst - Keskkool
5 allalaadimist
3
docx

Kunstiarvustus: Reklaam

... mitmes kohas ( Vabaduse väljakul, Liivalaia ristmikul,Foorumi ees jne.) ning valisin Foorumi ees oleva tulba, millest veidi rohkem rääkida. Iga tulp on välisdisainilt ühesugune: must taust, millel olev kollane piklik ristkülik on seest läbipaistev ja võimaldab näha tulba sisse. Ajakirja logo kujutava kollase ristküliku all on samuti kollast värvi informatiivne tekst. Iga tulba sisemus on, aga erineva kaunistusega, nt. Foorumi ees olevas tulbas võib näha aardekasti, Liivalaia ristmikul on selle asemel kaktus. Esmapilgul jäi see reklaam mulle tänaval silma kuna ,,National Geographic" on nimek...

Kunst - Keskkool
7 allalaadimist
3
docx

Kunsti õpetuse tasemetöö

...gamine . Ühe värvi erinevad toonid (nt kollakas-, sinakas-, pruunikasroheline). Perspektiiv. Pöördja kandiliste kehade kujutamine ruumiliselt. VESTLUSED KUNSTIST (Osakaal tasemetööst ca 16%) Kunstiliigid (arhitektuur, skulptuur, maal, graafika, tarbekunst). Koomiks, reklaam, logo, karikatuur. Rahvakunst. Kunsti väljendusvahendid (punkt, joon, pind, värv jne). Kunstimälestised. DISAIN (osakaal tasemetööst ca 16 %) Kombinatoorika geomeetrilistest elementidest ruumis ja tasapinnal. Pinnalaotus pakendi või maketi jaoks. FUNKTSIONAALNE LUGEMISOSKUS (osakaal tasemetööst ca 15...

Kunst - Keskkool
33 allalaadimist
8
docx

Veebidisaini firmad

... tegelikult küll pea kõikides firmades, mis arveldavad dollaritega) keskmiselt umbes 150-500$. Minimaalselt u. 50$ ning maksimaalselt u. 800-900$ pakkumisi. Järgnevalt tulevad paketid, kus pakutakse lisadena juba ka külaliste raamatuid, teadete tahvleid, loomulikult rohkem lehekülgi, logode disaini ning lõpuks ka nn. poekaarte (shopping carts) jms. Kõrgemaid hinnad ulatuvad mitmekümnetesse ja isegi sadadesse tuhandetesse dolaritesse. Loomulikult oleneb hind tihtipeale ka kliendist. Eestis on nende algelisemate lehekülgede hinnad alates 6 eurost ning suuremate lehekülgede eest isegi n...

Arvutitund - Kutsekool
7 allalaadimist
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

...jagada erinevateks arveteks, ning lõpetada maksmisviis (sularaha või kaardimakse) järgi. Kelner viib lauda korrektse arve, mis peab olema kergesti arusaadav, puhas ja loetav. Arvetsekk on kliendile arve kontrollimiseks ning ka ettevõtte visiitkaardiks, kus võivad peal olla ettevõtte logo ja kontaktandmed. 181 Arveldusviise on mitu, kuid põhimõtteliselt on olemas kaks arveldusviisi. 1) sularahaga; 2) ilma sularahata. Sularahaga maksmise korral peab kelneril olema piisavalt vahetusraha. Lubamatu on küsida kliendilt täpset rahasummat. Ilma sularahata arveldused on: 1) maksek...

Turismiettevõtlus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
105 allalaadimist
96
pdf

Tarbimissotsioloogia

... väga erinev kombinatsioon riigist, kultuurilisest kapitalist, sotsiaalsest kapitalist. Kuid riik ei ole kõik, mis kultuuri kontrollib. Kuna tegemist on kommertsialiseeruva maailmaga, siis enamus kultuuriturust on domineeritud siiski 5-6 suurfirma poolt. Need hoolitsevad väga, et nende logod, fotod jms oleks nende kontrolli all ­ ehk turu kontrollimine. Põhipoint: kui maitset kontrollib turg sama palju kui riik, siis kui palju saavad tarbijad tooteid oma eesmärkidel kasutada võrreldes sellega, mida nad saaksid riigi kodanikena? Ehk kumb om kultuuri jaoks parem vahendaja - riik või turg? Monopol/võist...

Tarbimissotsioloogia - Tallinna Ülikool
53 allalaadimist
38
docx

Majanduse mõisted

...ksusega. Brändiks võib olla ka termin. Brändi klassikaline näide on Coca-Cola erikujuline pudel. *Bränd on „nimi, termin, disain, sümbol või mingi funktsioon, mis eristab ühe müüja kauba või teenuse teiste müüjate omast“. Brändil on kolm olulist osa: brändi nimi, logo ja slogan. Brändi nimi peab olema teistest eristuv, kergesti meeldejääv ning kirjeldama toote kuuluvust. Brändi nime toetab logo, mis on nime visuaalne lahendus. Logo pidev näitamine aitab tarbijal brändi ära tunda. Slogan on tunnuslause. 75. Turumajandus Turumajanduseks nimetatakse sellist...

Majandusõpetus - Kutsekool
32 allalaadimist
110
docx

Turunduse alused konspekt

..., kaitsmine;  kvaliteet – toote komponendid (tooraine, materjalid, detailid), valmistusprotsess, vastupidavus, garantii;  unikaalne omadus (annab tootele konkurentsieelise) – disain, pakend, valik, teenindus;  ettevõtte stiil – nimi, logo, kuvand;  tulevik – uued tooted. 3.2. Teenus Teenus on tegevus või tegevuste sari, mis on rohkem või vähem kombatamatu, ja mis võib, kuid ei pruugi aset leida kliendi ja teenindaja vahelises suhtluses ning mida pakutakse kui lahendust kliendi probleemile. (C. Grönroos) Teenuse tu...

Turundus - Kutsekool
32 allalaadimist
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

...aamikampaania järjepidevuse süvateadvustab tarbijale firmanime ja margikuvandit taandub sõnumi sisu konsentreeritud väiteks, mis löövana jääb hästi meelde. Hüüdlause on firmale ja selle tootele omamoodi tõutunnuseks. See peab olema hõlpsasti väljaöeldav ja korratav ning paljutõotav. Logo, logotüüp: 4 Logo on organisatsiooni eriliselt kujundatud nimi, mis reklaamisõnumis on allkirja rollis. Kui logo kui sellise vajalikkus peaks olema kõigile arusaadav ilma pikemate s...

Ökoloogia ja keskkond - Eesti Hotelli ja Turismikõrgkool
38 allalaadimist
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

...väärtusloomesüsteem, mis kätkeb funktsionaalset kasu, lisaväärtust ja lubadust, mida tarbijad väärtustavad piisavalt, kulutamaks selle peale oma raha. Toode on see, mida ettevõtte toodab bränd on see, mida tarbija ostab. Brändil on kolm olulist osa: brändi nimi, logo ja slogan. Brändi nimi peab olema teistest eristuv, kergesti meeldejääv ning kirjeldama toote kuuluvust. Brändi nime toetab logo, mis on nime visuaalne lahendus. Logo pidev näitamine aitab tarbijal brändi ära tunda. Slogan on tunnuslause. Brändi vajadus:  Tarbijale: bränd lihtsust...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
27 allalaadimist
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

...võimalusi: · identifitseerida strateegilised sihtturud vastavalt potentsiaalse kliendi soovidele ja käitumisele; · mõõta turismisihtkoha tuntust ja kuvandit; · luua turismisihtkoha margikujunduse põhimõtted; · panna paika turismisihtkoha positsioon sihtturgudel; · arendada logod, reklaamid, müügiedendus brändi toetuseks ja positsioonimiseks; · panna paika tegevuste ajakava; · määrata kõige efektiivsemad viisid oma toodete ja teenuste kättesaadavaks tege- miseks (Ritchie et al 2000). Sageli ei lähtuta turismisihtkoha turundamisel strateegia ülesehituse teoreetilistest põhi...

Turundus -
48 allalaadimist
69
doc

TURUNDUS

...maette probleemiks oli alguses aga turuletulek, seda eeskätt ettevõtte üldise halva maine tõttu. Kui teie oleksite Ösel Foods' i turundusjuht koos meeskonnaga, siis milliseid soovitusi te annaksite järgmiste tegevuste jaoks: - pakendamine ja etikettimine (tekstid ja logod pakendil) - asukoht müügisaalis (võrreldes teiste kaljadega ja Ösel Foodsi'i külmkappidega) - nimi Pärnu Õlu peamisteks konkurentideks on Saku Õlu Ja A Le Coq. Mida saaksid Pärnu mehed teha, et oma turupositsiooni parandada (Saku ja Tartu turuosad on vast...

Turunduse alused - Lääne-Viru Rakenduskõrgkool
82 allalaadimist
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

...a, raadioreklaamis audiorida. Põhitekst annab sõnumi sisu. Tekst on mõjus, kui ta on lihtne, arusaadav, huvitav ja asjalik. Hüüdlause annab reklaamikampaaniale järjepidevuse, kontsentreerib sõnumi sisu ja jääb löövana hästi meelde. Logo on firma nimi, märk, mis reklaamisõnumis on allkirja rollis. 6. Reklaami efektiivsus Efektiivsusuuringuga hinnatakse ja põhjendatakse kulutusi. Jälgitakse, kui suur on tarbijate hulk, kes pärast kampaaniat on toodet märganud, proovinud, ostnud ja sellega rahule jäänud. Reklaami efektiivsuse...

Turunduse alused -
111 allalaadimist
7
doc

OP-süsteemide logo

Linux'i logo lugu. 1991. aastal lõi Helsingi Ülikooli üliõpilane Linus Torvalds uue operatsioonisüsteemi, seades eesmärgiks, et see mis oleks parem kui Minix (Minix on väike Unixi kloon), aga järgiks samu standardeid. Aastal 1994 valmis Linuxi Kernelist versioon 1.0 ja sellest ajast alustas Linux oma võiduk...

Informaatika - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
29 allalaadimist
226
doc

Portugali põhjalik referaat

... 203 LISA 2 English Portuguese Yes sim No não Thank You obrigado Good Bye adeus or chao Good Morning bom dia Good Afternoon boa tarde Good Night boa noite Welcome bemvindo Excuse Me com licença I'm Sorry desculpe See You Later até logo Can I? posso? How much? quanto? Here aqui There ali Near perto Far longe Hot quente Cold frio New novo Old velho Yesterday ontem Today hoje Tomorrow amanhã I need help. Preciso de ajuda Where's __ Street? Onde é a rua __ Do you know...? Você sabe...? Good bom Bad...

Geograafia - Keskkool
34 allalaadimist
32
doc

Arhitektuuri ajalugu konspekt 2017 eksamiks

...llest kõik turustasid edukalt oma isikupärast käekirja ning maju kui tugeva kujundiga abstraktseid skulptuure. Paremini kui postmodernsus on seda radikaalse arhitektuuri sulandumist ärimaailma ootustega iseloomustanud vaatemängu mõiste, kus sümboolsele panustav arhitektuur (äratuntavate logodena või staararhitekti äratuntava käekirjana) hakkas oma rolli mängima üha enam sümbolitele toetuvas majanduses.[1]Guy Debord, kes kirjeldas vaatemängu mõiste abil 1960. aastate kapitalistliku ühiskonna muutusi, tähistas sellega kaubasuhete valitsemist igapäevaelu üle. Ta ei mõistnud vaatemängu mi...

Arhitektuuri ajalugu - Tallinna Tehnikaülikool
11 allalaadimist
64
docx

Positsioneerimine

...erimise tulemusena sõnastatud ja visualiseeritud konkurentsieelisega. Brändi reklaami ja kogu sellega seotud promotsioonitegevuse peamine eesmärk on tõsta brändi VÄÄRTUST. Brändi materiaalsed tunnused – toode, selle pakend, hind Brändi mittemateriaalsed tunnused – logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus Brändi reklaami ja kogu sellega seotud promotsioonitegevuse peamine eesmärk on tõsta brändi VÄÄRTUST Brändi identiteet  Brändi käsitlus, kontseptsioon, tähendus, brändi tuum Aspektid, mida saame käsitleda  Bränd kui toode ï...

Reklaamipsühholoogia -
16 allalaadimist
69
doc

Turunduse eksam

...eiseva brändi puhul on sel oma nimi ja identiteet, nähtav side katusbrändiga puudub. Vajalik strateegia, kui uus toode olemasolevat brändi (katusbrändi) negatiivselt mõjutab või omab suurt läbikukkumise riski. Näiteks EMT Diil. Visuaalne identiteet (brändi nimi, logo, tunnuslause ) · Brändi nimi ­ peab olema lihtne hääldada ja kirjutada ning tähenduslik, tuttavlik või eriline. · Logo ­ brändi tähenduse iseloomustaja ja illustreerija, tekitab tarbijais just neid assotsiatsioone, mida ettevõte oma brändi juures oluliseks peab. · ...

Turundus - Tartu Ülikool
392 allalaadimist
1072
pdf

Logistika õpik

...i kasutatavamaks kõrge väärtusega kauba kaitsmise viisiks on kauba mähkimine läbipaistmatusse pakkekilesse ja selle kaitsmine turvateibiga. Turvateip on tavaliselt spetsiaalse kirja (irma logo vms) ja tugevdatud nakkevõimega liimiga teip, mida ei ole võimalik veoprotsessi käigus eemal- dada nii, et sellest ei jääks jälge. Saadetise...

Logistika alused - Kutsekool
473 allalaadimist
142
doc

Arvutite riistvara

... suurem, kui kõvaketastel), raja üldpikkus ligikaudu 7 kilomeetrit. Salvestust alustatakse mitte välisservalt nagu tavalisel heliplaadil (LP), vaid seestpoolt. Salvestusjälg on kaetud alumiiniumkelmega. Ketta pinnale kantakse siiditrükis plaadi silt – sisu, valmistaja nimi ja logo jms. Plaadi teisel küljel näeme läbi paksu läbipaistva põhimiku hõbedaselt sillerdavat pinda vaevumärgatavate kontsentriliste ringidega. Sealtpoolt loetakse laserkiirega salvestusjäge; niisiis on jälg vigastuste eest hästi kaitstud. Ketas koosneb kolmest kihist:  alumine ülitugev p...

Arvutid - Eesti Mereakadeemia
30 allalaadimist
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

... mida isik kasutab või kavatseb kasutada majandus- ja äritegevuses oma kaupade või teenuste eristamiseks teiste füüsiliste või juriidiliste isikute samaliigilistest kaupadest ja teenustest. Kaubamärk märgistab konkreetset toodet või kaupa, millel on patenteeritud logo, sümbol või kirjapilt ja mis eristab ühte toodet teisest. Kaubamärk on vaid üks väike osa brändist. Brändi on defineeritud kui nime, mõistet, märki, sümbolit, disaini või nende kombinatsiooni, mille organisatsioon on valinud, et oma tooteid või teenuseid konkurentide omas...

Turundus - Eesti Maaülikool
164 allalaadimist
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

...jutluses. Materiaaleste ja mitte materiaalsete väärtuste kooslus. Väärtusloome süsteem ühendab funktsionaalset kasu, lisaväärtust ja lubadust, mida tarbijad väärtustavad piisavalt, kulutamaks selle peale oma raha Kaubamärk- brändi osa mis on tootja poolt patendeeritud. Iseloomustab logo Toode on see mida ettevõte toodab, bränd on see mida klient ostab. BRÄNDI TÄHTSUS Tarbija jaoks: · Lihtsustab valikut · Vähendab aja ja energiakulu korduvostude sooritamisel · Vähendab riske · Tekitab usaldust · Lubab kindlat kvaliteeti · Kinnistab minapilti nii endale kui k...

Turundus -
74 allalaadimist
46
doc

Konspekt Personalijuhtimine 2013

...siline - eriline individuaalne · reklaamiga kaasnev, imagot loov - otsesihitud ühel eesmärgil toimuv · pikaajaliselt etteplaneeritud - situatiivne (tuleneb juhtimise iseärasustest) · reeglipärane - juhuslik 1. ANALÜÜS,TÖÖKIRJELDUS, AMETIJUHEND 2. OTSINGU KUULUTUS: FIRMA LOGO MILLISELE AMETIKOHALE KEDA OODATAKSE MILLISED OOTUSED KOMPETENTSUSE JM OSAS MIDA PAKUTAKSE ALLIKA VALIK: Kes mida loeb? Vaatab? Näeb? SÕLTUVUS AMETIKOHAST: juhi, spetsialisti, töölise otsingul erinev SISU: asjakohast- asjalikku informatsiooni, MITTE poolikut infot, üldist, üle-positiivset täp...

Personalijuhtimine - Eesti Hotelli ja Turismikõrgkool
103 allalaadimist
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

...a, maine ning imidž, kujutlused kaubast ja selle omadustest, mis moodustavad teatava psüühilise reaalsuse. Koos moodustavad need brändi kui margitoote omadused. Tunnused:  Brändi materiaalsed tunnused – toode, selle pakend, hind.  Brändi mittemateriaalsed tunnused – logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus. NB! Brändi immateriaalseid ja emotsionaalseid omadusi on keeruline kopeerida! Bränd on tänapäevamõistes oluliselt keerukam nähtus kaasates nii selle materiaalse, objektiivse poole, kui ka selle, mis asub vaid meie teadvuses (subjektiivne pool). Tiheda ...

Reklaamipsühholoogia - Tallinna Ülikool
44 allalaadimist
17
rtf

Tarbimissotsioloogia eksami kordamisküsimused ja vastused

...utus võrreldes 70ndatega - mitte ,,ära tarbi" vaid ,,tarbi targalt". Rohetarbimisest on saanud peavoolu tarbimise niss. Vastutus on taas tarbijal - tal on võimalik päästa planeedi tulevik. Inimesed rahustavad ennast kergesti - pooled inglastest on teinud ühe ostu, mis on roheline. No Logo Erinevus varasemaga - firmad ei pea müüma mitte toodet, vaid brändi. 1993 - brändi surm - Marlboro pidi hindu alla laskma - bränd ei loe enam Uus keskklass - suurfirmade osa-ajaga töölised 100% kasvu 10 aastaga. Lokaalsuse kadumine, turvalisuse kadumine, suured tulud. Brändi ja logovastana liikumine. ...

Tarbimissotsioloogia - Tallinna Ülikool
73 allalaadimist
43
pdf

TEKSTIDOKUMENDI LOOMINE WORD 2010 (2007) ABIL

... jaotisel, 39. lehel, kokku on 43 lehte jne. PÄIS JA JALUS (LISA, INSERT) Päis (header) on lehekülje ülaservas ja jalus (footer) allservas paiknev korduv andmestik järjestikustel lehe- külgedel. Enamasti kirjutatakse päisesse või jalusesse leheküljenumbrid, töö pealkiri, autori nimi, logo vm. Valides Lisa (Insert) vahekaardist päise (Header) nupu ripploendi (analoogselt jalus) galeriist sobiva päise kujunduse, avaneb päise ja jaluse tööriistariba (vt joonis). Päise eemaldamine, muutmine Päis/...

Infotöötlus -
94 allalaadimist
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

...lt silma paista. Samuti on meie klientideks disaini hindavad kliendid ­ kuigi puit on klassikaline tarbematerjal, siis sülearvutikohvrina on see uudne ja stiilipuhas kombinatsioon. Kliendil on võimalik lasta sülearvutikohvrile trükkida/graveerida midagi isikupärast (firma logo, initsiaalid, kujundid jm). Kuna soovime olla maksimaalselt kliendisõbralikud, siis peame oluliseks materjali valikut. Tarbijate jaoks on muutunud üha olulisemaks keskkonnasäästlik tootmine, mistõttu püüame meie pakkuda kodumaised keskkonnasäästlikke tooteid. Meie tooted valmistatakse puidutöökodades...

Majandus - Tallinna Tehnikaülikool
8 allalaadimist
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

...tahab optimeerida märksõnadele “šokolaad” ja “Kalev”, siis ei tohiks kindlasti olla kodulehel olevat piltide failinimed “pilt1.jpg”, “img2.jpg” vms, vaid peaks olema stiilis “Šokolaad-Kalev-tume.jpg”, “Šokolaad-Kalev-pähklitega.jpg”, “Šokolaad-Kalev-logo.jpg” ja nii edasi. Võimalusel võiks pildile või videole panna ka allkiri, mis sisaldaks optimeeritavaid märksõnu (võimalikult eespool ja tähtsuse järjekorras). Piltide puhul on soovitav kasutada märksõnu ka “alt textis” ehk tekstis mida browser kuvab, kui hiire pildi kohal hoiad...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
44 allalaadimist
555
doc

Programmeerimiskeel

... layer. Legal problems with a professor at the University of North Carolina, cause Wayne Pickette to drop the quest for that patent. Wayne Pickette makes acquaintence with the famous entrepreneur Arthur Rock of San Francisco. IBM builds the first floppy disk. Seymour Papert designed LOGO as a computer language for children. 1968 Edsger Dijkstra's "GO TO considered harmful" letter, published in Communications of the ACM, fired the first salvo in the structured programming wars. International Research Corp., in San Martin, California, develops the architecture for a computer- on-a-c...

Infotehnoloogia -
114 allalaadimist
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

...sus (et tootmiskulud oleksid ratsionaalsed) ­ Ökoloogilisus/loodussäästlikkus ­ Pakend kui väärtus Pakend võib olla ka reklaamiargumendiks, võib olla USP (unique selling proposition) aluseks. Pakendile võib lisada kleepsude näol kõikvõimalikku informatsiooni alates logost ja lõpetades ... Ühised kasud: 2003. aastal Rakvere grill-liha pakendil kleebisena OFF sääsetõrjevahendi tootekleebis. Sõnum ei tohi aga kahjustada brändi! KAUBA LIIGID · LÄHTUDES TURUST Tarbekaubad Tööstuslikud kaubad · LÄHTUDES FÜÜSIKALISTEST OMADUSTEST ...

Reklaamipsühholoogia -
18 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun