Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Liimets - Sorokin 1988) H. Liimetsa uurimisprogrammist ilmneb, ei suhtlemisproblemaatika on oluline, siit ka põhjus, miks siirduti tegevussüsteemi kui terviku uurimisele. (R. Liimets-Sorokin 1998) “H. Liimets otsis laiema pedagoogilise strateegia kujunemise võimalusi, nõnda et kogu didaktilist süsteemi saaks vaadelda osana kasvatusest.
Liimets - Sorokin 1998) H. Liimets kirjutas 1970. aastal: ”…on üha enam esile kerkinud taotlus muuta õpetamine võimalikult rohkem üldarendavaks, õpilaste isiksust kujundavaks, mitte piirduda ainult teatavate teadmiste, oskuste ja vilumuste edasiandmisega.
Liimets - Sorokin 1998:16) Sisuliselt on need kaks erinevatest metodoloogilistest kontekstidest – esimene ei ole seotud süsteemse käsituse kontekstiga, teist võib aga vaadelda kui süsteemse käsitlusega kooskõlas olevat ideed.
Liimets - Sorokin 1998) Tuleks luua situatsioone, kus igal õpilasel oleks võimalik esineda väärtuste andjana, sest saaja osas – väärtuste vastuvõtjana esinevad lapsed ja noorukid niikuinii suurel määral.
Liimets - Sorokin 1998) “Väitekirjas ja sellega seotud kirjutistes on õpetaja enesearengu oluliste elementidena esile toodud aktiivne eneseanalüüs ning pidevalt jätkuv õppimine.
Liimets - Sorokin 1998) “Esialgu vormus see peamiselt rakendusliku probleemina: milliste vahenditega on õpitegevuses võimalik luua tingimusi vastastikuseks rikastamiseks.
Liimets - Sorokin 1998) See küsimus viiski selleni, et didaktika tunnistati integratiivseks teaduseks, kuna nähti didaktika põhiallikatena teiste teadmiste integratsiooni.
Liimets - Sorokin 1998) Kuid õpetaja ja õpilase kontakt peaks muutuma isiklikumaks, sest õpetaja ei saa edastada väärtusi, kui need pole ka õpilasele väärtusteks.
Liimets - Sorokin 1998) R. Liimets-Sorokin refereerib Heino Liimetsa (Zum Problem der Organisation des Unterrichts in der sowjetischen allgemeinbildenden Schule.
Liimets on andnud suure panuse Eesti kasvatusteaduste arengusse. Sellest, milline tema panus täpsemalt oli, annab käesolev väike uurimistöö
Liimets - Sorokin 1998) Üldiselt on õpilaste omavahelised suhted väljaspool kooli nõrgad.
Liimets on ca 150 teadusliku ning ca 80 populaarteadusliku artikli autor.
Liimets - Sorokin 1998) Tema uurimisprogrammis võib tähendada mitmeid
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun