Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Kvaliteediarendamine on lõplikult keskendunud klientide ning teiste huvipoolte soovide ja vajadustele. Kui ettevõtte organisatsioonikultuuris ei sisaldu positiivne suunitlus kvaliteedijuhtimisele kõigil organisatsiooni struktuuri tasanditel, ei ole mõeldav kvaliteedijuhtimise igakülgne ja edukas rakendamine.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.