Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Kooli eesmärkideks on anda erivajadustega lastele üldharidus vastavalt nende füüsilistele ja vaimsetele võimetele, tagada koolikohustuse täitmine ja vähemalt rahuldav õppeedukus, arvestada õpilaste tervislikku seisundit ja toetada selle paranemist või säilitamist, valmistada erivajadustega laps ette elus toimetulekuks ja edasiõppimiseks, Omavahelistes suhetes väärtustada sallivust, kaaslaste vajaduste arvestamist ja abivalmidust, tagada õpilaste, pedagoogide ja lastevanemate
Koolide lõpetajad - + töötahe, teadmised, uued ideed, …vajavad väljaõpet, puudulikud kogemused, madal lojaalsus NB! Suhted ülikoolidega – noored spetsialistid; praktikandid (kahepoolselt kasulik koostöö) Organisatsiooniväline reserv – sh. endised töötajad, eelmistel konkurssidel osalenud + teatud/tuntud, madalamad kulud Teiste organisatsioonide töötajad – (vahel ka valik klientide seast ) + tunnevad turgu, teadmised tegevusharust, sidemed/tutvused, ebalojaalsus.
Kooli reegel on selge, õiglane ja põhjendatud: noormeest oma sõbrale joonlauda „iPod pole tunni ajal lubatud“. viskamas („Ma ainult andsin talle edasi“). Ühel teisel on iPod sisse lü- Mõned õpetajad „teenindavad liigselt“ õpilaste sõnalisi „teiseseid käitumisi“, astudes mõttetusse litatud. Anne kiigub ägedalt tooliga vaidlusse õpilase öeldu tõepärasuse üle või püüdes kaitsta reegli põhjusi (tavaliselt rumal käik). ja väldib tööd.
Kooliandekust ehk testide sooritamise andekust, mis tugineb üldisele intel- ligentsusele, s.o taiplikkusele ning oskusele meelde jätta ja reprodutseerida omandatut, kuid selle alusel ei saa mõõta ühiskonna arenguks olulisemat – võimet luua uut ja unikaalset (Renzulli, 2002). Kui seos IQ-näitajate ja kooliedukuse vahel on väga tugev, siis loovuse ja IQ vahel sellist seost ei ole leitud.
Kooli õppe - ja kasvatusprotsessi, kodu ja kooli koostöö ning õpilase vahetu elukeskkonna ühistoime tulemusena. Esile tõstetud õpilastest täisväärtuslike isikute kujundamine, põhitaotlus pakkuda mitmekülgset arengut, arendavat keskkonda, anda kriitilise mõtlemise oskus, jõuda õpilasel selgusele oma huvides, võimetes ning omandada ka praktilised oskused.
Kooli oludes on palju võimalusi õppimiseks (pos.ja neg. mõttes) klassikalise tingituse vahendusel. Nii võivad hirmu tekitavaks osutuda mitmesugused kontrollisituatsioonid, õpetaja isik, koolikell jne. Märguande ja tingimatu ärritaja vahel kord tekkinud seose kõrvaldamine võib osutuda küllaltki raskeks kasvatusülesandeks.
Kooli ajaloos on lugematuid kordi püütud leida meetodeid õpilaste üldiste mõtlemisoskuste efektiivseks arendamiseks. Tuntumateks katseteks on formaaldistsipliinide õpetamine, loogikakursuse lülitamine üldhariduskoolide õppekavasse ja kriitilise ning loomingulise mõtlemise rõhutamine erinevate õppeainete
Kooli tegevusvaldkonnaks on kaitseliitlastest allüksuste pealike ja instruktorite väljaõppe planeerimine ja läbiviimine, erialakursuste korraldamine ning kaadritöötajate täiendõppe korraldamine. Seni viidi kaitseliitlastest juhtide väljaõpet peamiselt malevates ja Kaitseliidu peastaabi poolt korraldatud kursustel.
Kooli lõpetades on tal võimalik tööd täitmiseks üks keeruline tabel, mis kajastab reaalselt alustada sobivuse korral meie kaupluses) eesmärgiga tehtud töötunde võrreldes sellega, mis on normtunnid). koolitada endale tulevikuks lojaalne töötaja ja sedasi saab Reaalsus ja planeeritav on erinevad.
Kooli nimi on Rakvere Lille Kool (edaspidi kool). 1.2. Kool asub Lääne - Virumaal, Rakvere linnas, Lille t. 8, postiindeksiga 44311 1.3. Kool on põhikool, kus antakse põhiharidust mõõduka, raske ja sügava vaimupuudega õpilastele toimetuleku riikliku õppekava ja hoolduskooli programmi alusel.
Kooli nimeks on Lykeion. Kool asus gümnaasiumis, mis paiknes Apollon Lykeiose templi läheduses.
Kooli inventaris on oluline roll ka musikariistadel, sh erinevad põnevad rütmipillid erinevatest kultuuridest,(timpanid, maracad,tubod, bongod, pillid , mis võimaldavad loodusnähtuste imiteerimist (vihmavars,käristi) jne) koolipäeva alustatakse ja lõpetatakse üheskoos musitseerides.
Kooli põhiväärtus on hoolivus, heatahtlik ja abivalmis suhtumine õppijatesse, töötajatesse ja klientidesse. Seetõttu on koolis loodud terve rida toetavaid struktuurüksusi: infokogu, tugikeskus, õpilasesindus, klienditeenindus, arstiabi, spordiosakond.
Kooliarstid on kohustatud kooli juhatajate ja õpetajatekogu soove tähele panema küsimustes, mis puutuvad kooli ja õpilaste tervishoidu, niisama peavad nad tarvilikka seletusi ja nõu andma kooli tervishoiu küsimustes.
Koolera on Zimbabwes tapnud üle 3000 inimese (28.01.2009) Üle 57 000 inimese on WHO andmetel koolerasse nakatunud Tegemist on kõige raskekujulisema kooleraepideemiaga Aafrikas viimase 14 aasta jooksul.
Koolide juures on loodud võimalused lastel osaleda erinevates huvitegevustes: laulukoorid, kunstiringid, aineringid, spordiringid jne. Õpilased osalevad erinevatel olümpiaadidel, konkurssidel ja spordivõistlustel.
Koolide keskkonna - ja teadushariduse programm, Click to edit Master text styles Second level millest võtavad osa ● Third level kooliõpilased 112 riigist, ● Fourth level nende hulgas ka õpilased 79 ● Fifth level
Kooli ajal on saja protsendiliselt treeningutele keskendumine vägagi raske, sest suurema osa ajast võtavad ära õpingud eksamiteks ning mahukad kodutööd, mille tegemiseks on vaja puhanud ja selget mõistust.
Kooli õppe – ja kasvatuseesmärgid on: — isiksuse kujunemine, kes: ― 1) suhtub heasoovlikult kaasinimestesse, austab nende vabadust ja väärikust; 2 ) soovib ja osksb teha konstruktiivset koostööd;
Koolide lugu on päevakajaline, kuna see ei ole veel lõppenud – praegu veel keegi ei tea täpselt, mis nende koolidega saab, kas neid ühendatakse või nad hakkavad edasi tegeleda nagu praegusel hetkel.
Kooliaega on kirjeldatud peaaegu alati huumori ja poolehoiuga, hoolimata mõnedest suurematest ja väiksematest õnnetustest, siis seoses sõja algusega muutub kohe ka raamatu olustik hulga tumedamaks
Kooli lõpetamisega on ka paljud õnnelikud, sest siis ei pea enam koolis käima ja üks elu raskemaid etappe on läbi. Ja kui see lõpetatakse heade tulemustega avab see uksed päris paljudesse kohtadesse.
Kooli kohad on täis. Milleks üldse haridus? Haridus on meile tähtis, et tänu haridusele saame me treenida oma oskuseid ning luua käitumisnormid, millega läbi lüüa suures ja laias maailmas.
Kooliaastad 1893 - 1898 Cornelia Niclaseni nelja-, hiljem viieklassilises saksa tütarlaste eraelementaarkoolis süvendasid saksa ja vene keele tundmist, lähendasid saksa klassikalist kirjandust.
Kooli mõju on uuritud traditsionaalsetes kultuurides. Tema idee oli teha uurimusi eri tasemega keskkondades ja keskkondades, kus toimuvad mingid kiired muutused (Tulviste 1984: 27-32).
Kooli raamatukogu on ju iseseisva õppimise keskus ja raamatukogu tugevus näitab ka kooli tugevust. Tugevuseks on kindlasti see, kui on pööratud suurt tähelepanu erialakirjandusele.
Kooli tervisemeeskonnaga on oluline hinnata õpilase psühhosotsiaalseid parameetreid, avastada riskigruppi kuuluvad või erivajadusega õpilased ning nõustada neid oma kompetentsi piires.
Kooliaastatel on ka juba väga palju noori, kes tegelevad ise, vabatahtlikult aktiivse sportimisega, võttes osa erinevatest ringidest, näiteks kergejõustik, tantsimine jms.
Kooli valides on vanema ülesandeks tutvuda kooliga, ruumidega, sööklaga, võimlaga jms. Tutvuda tuleks kindlasti ka õppealajuhatajaga, võimalusel ka klassijuhtajaga.
Kooli sisekorraeeskirjad on tänapäeval liialt kergeks muutunud ja erinevates koolides ka erinevad, ning ei ole võrreldavad erinevate ühiskonna kordadega Eesti minevikust.
Kooliaasta lõppedes on õnnelik, et saab oma klassikaaslastes eemale ja sõidab suvel isegi Tõrvasse ühe tüdruku vanaema majja ja veedavad seal kenasti grupiga aega.
Kooliarstid on kohustatud õpeaja vältusel iga päev üks nädal haigeid õpilasi oma alla kuuluvatest koolidest ambulatooriliselt vastu võtma.
Kooli õppe - ja kasvatustöö on suunatud õpilaste eetiliste väärtushinnangute ja iseseisvas elus vajalike toimetulekuoskuste kujundamisele.
Kooliajast – kuidas tal kooliteel alati üks patsipael ära kadus, nii et tuli koju tagasi joosta, ilma patsipaelata ju kooli ei lubatud.
Koolerabakterist on näiteks ohustatud Venemaa, Hiina, Aafrika kesk- ja lõunaosa, Lõuna-Ameerika (Brasiilia, Venezuela, Peruu jt), Mehhiko.
Kooli server – õppematerjalide ja informatsiooni edastamine, meili server ka seal siis saab meili aadressid ja listid teha
Kooli nime on aastate jooksul mitu korda muudetud: 1922. a Tapa Alevi Gümnaasium, 1923. a Tapa Alevi Tehnikagümnaasium.
Kooli ajaloos on lugematuid kordi püütud leida meetodeid õpilaste üldiste mõtlemisoskuste efektiivseks arendamiseks.
Kooli kaua - aegseks juhendajaks oli olnud tuntud koolimees ja mitmekülgne rahvusliku liikumise tegelane Joosep Kapp.
Kooli oludes on palju võimalusi õppimiseks (positiivses ja negatiivses mõttes) klassikalise tingituse vahendusel.
Koolibri pesa on veidi suurem kui kreeka pähkel ja on tehtud männiokastest, kuivanud lilledest, samblast ja rohust.
Koolera – kõhulahtisust põhjustav äge haigus, levitajateks närilised; kasutatud biokeemilistes relvades.
Kooli nimi on Lykeion. Kool asus gümnaasiumis ( sprodi hoones), mis paiknes Apolloni Lykeiose templi läheduses.
Koolibrid on kõigusoojased ja jäävad jaheda ilmaga tardunne, kust nad ei ärka enne, kui soojemaks läheb.
Kooli käsutuses on kunstmuruga kaetud jalgpallistaadion, samuti spordiväljak, mis on osaliselt kaetud asfaldiga.
Kooli tulles on tüdrukud arenenumad, loevad ja jutustavad soravamalt, rehkendavad paremini, on musikaalsemad.
Kooli mudelina on võimalik koolis õpetada energiasäästu vajalikust ja viia see ka kohe ellu praktika näol.
Kooli ümbermõõt on : 475 m Kooli pindala on: 12600 ruutmeetrit Puhasta kaart – nupp infokasti allservas.
Kooli vahetusega on elu nii keeruliseks paisanud, et hetkel peale õppimise mul muud erilist aega polegi.
Kooliastmes on selleks ilmselt kõige õigustatum kas varasem kooliminek või klassi vahelejätmine.
Kooli omanikul on kooli kohta eraldi eelarve ning see on lahus tema teiste asutuste raamatupidamisest.
Koolera - vibrio cholera  Desulfovibrio- võib agregeeruda 3-6 rakust koosnevaks ketiks.
Koolide hotelli - või toitlustuseriala õpilased, kes vastavad statuudis toodud kriteeriumitele.
Kooli raamatukogus on 60 üheksanda klassi matemaatikaõpikut, millest 35% on olnud juba kasutusel.
Kooli koor on esindatud Eestis laulupidudel, 5. klassi ekskursioon toimub alati Eestisse.
Kooli lõpetamist on 9% ülikoolilõpetanuist tööta veel 3 aastat peale ülikooli lõpetamist.
Kooli tegutsemiskoht on Põlva linn. Kool on ühe asutusena tegutsev põhikool ja ühisgümnaasium.
Kooli vägivald on selline asi, et selles osaleb iga õpilane olenemata vanusest või koolist.
Kooli nimi on Majakova ning asus samanimelisest külast umbes viie kilomeetri kaugusel.
Kooli sünniaasta on 1922, kui Kuressaare Ehitusinstruktorite Kooli võeti vastu 19 õpilast.
Kooleravastane vaktsineerimine on soovitatav ainult massiliste epideemiate või loodussõnnetuste korral.
Kooli tervisenõukoguga on koolijuhile abiks keskkonna hindamisel ning kõrvalekallete kaotamisel.
Kooliaste on füüsilise arengu poolest suhteliselt aeglane, kuid eluliselt tähtis.
Koolibrid on koolibrilased. Nad kuuluvad lindude sugukonda ja pikatiivaliste seltsi.
Kooli tähtsuseks on see, et inimesed oleksid tublid ja konkurentsivõimelised tööturul.
Koolera – levib saastunud toidu ja veega, tekitab kõhu- lahtisust ja krampe.
Kooli muutmist on peetud vältimatuks paljude mõtlejate poolt viimased 70 aastat.
Kooliaeg sõja - eelses Tallinnas, sõjatee "valel poolel", vangilaager Venemaal.
Kooliastmes on sõprussidemed veel küllaltki enesekesksed ja pealiskaudsed.
Kooli minek on laste, vanemate ja nende lähikondlaste seas suur sündmus.
Koolhaas - Seattle raamatukogu, Bernard Tchumi-uus akropoli muuseum.
Kooli vägivald on nii laialdane teema, et selle üle võib palju arutleda.
Kooliarsti peaülesanne on harilikult üksiku koolilapse tervise järele valvamine.
Kooli õppekavas on oluline osa õpilaste kutsealasel ettevalmistamisel.
Kooliasjadega hakkama — pähe õppida eiandnud ju midagi, tuli ise mõelda.
Kooli raamatukogu on üks olulisemaid kooli maine hoidjaid ja loojaid.
Kooli õppetöö on jaotatud eri kutse- ja täiendusõppe kursusteks.
Kooli õpilased on ise olnud varmad koolielus toimuvat tutvustama.
Koolibrid on kõigusoojased ja jäävad jaheduses tardunne.
Kooli ajal on regulaarne hambaravi aga lausa hädavajalik.
Kooli viljapuuaias on õunapuid 3 võrra rohkem, kui pirnipuid.
Koolibrite pesa on väikese, ent sügava kausikese kujuline.
Kooli vägivalda on tänapäeval palju rohkem kui vanasti.
Koolera – ja düsenteeriapuhangute korral.
Kooli lõpetamised on armsad sündmused minu jaoks.
Koolibridele on lendamine palju mugavam kui
Koolid rootsi - riiki ühendanud Eesti alal.
Koolera - saastunud toidu-ja joogiga.
Kooli liikmeteks on lapsevanemad ja õpetajad.
Kooli lõpetamine on lubatud ka eksternina.
Koolibridega on seotud palju legende.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Kooliaeg on see ,mis ei unune, siin on aegu mil tunda võid halvasti end, ja on aegu mil oleme kui õde ja vend, siin on hetki ,mis iial ei unune.
Vote UP
-2
Vote DOWN
Kooli ülesanded on aidata kaasa õpilase iseseisvumisele, tagada õpilasele õppekorraldusest infot, korraldada õpilasele toitlustust vastavalt päevakavale, kasutada õppekavale vastavaid õppevahendeid ja toetada õpilaste füüsilist, vaimset, kõlbelist ja sotsiaalset arengu.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun