Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
1
Konkurentsisituatsioon on turutsükli erinevates faasides erinev, tulude ja kulude struktuur faaside lõikes võib oluliselt varieeruda, igas faasis tuleb määratleda strateegilise tegevuse uued prioriteedid, turundusprogramme tuleb kohandada vastavalt turutsükli faasile 1.Sisenemisfaas • müügi aeglane kasv • Tehnoloogiline ebakindlus • Vahendajad • Konkurents • Potentsiaalsed kliendid Juurutusfaasi pikkus sõltub.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.