Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Kommunikatsiooniteooria alused – suhtlemispsühholoogia (kuidas selgitad näiteks viga kliendile, mitte ei karju, aga suunad), kuulamispsühholoogia (meeldib rääkida rohkem kõigile, aga kuulamine eraldi oskus, palu täpsustada, kui ei kuulnud), mõjutamisetehnikaid.
Kommunikatsiooniteooria on üks sotsiaalpsühholoogilistest teooriatest ja raamatus esitatud IV peatükis L. Sergo teoses.
Kommunikatsiooniteooria on kasulik mitte ainult kliendiga töötades, vaid ka eri professionaalide koostöös.
Kommunikatsiooniteooria on eriti 4 oluline intervjuus, kus tekib suhe kliendiga.
Kommunikatsiooniteooria on oluline esmaintervjuus, kus tekib suhe kliendiga.
Vote UP
-2
Vote DOWN
Kommunikatsiooniteooria on üks sotsiaalpsühholoogilistest teooriatest ja minu arust üks tähtsamatest. Kommunikatsiooniteooria eeliseks on see, et ta sobib kokku paljude teiste sotsiaaltöö praktika teooriatega, on kergesti mõistetav ja laialt kasutatav.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun