Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Klienditeenindaja on võtmerolli kandja ettevõtte väärtushinnangute ja kundede hoidmisel. Eestis on selles valdkonnas veel palju tööd ees. Koolitustel on selgunud, et umbes 80% klienditeenindajatest ei tea või ei mäleta oma ettevõtte visiooni, missiooni ja põhiväärtusi, 10% üritab lähtuvalt ettevõtte spetsiifikast neid kuidagi tuletada ja umbes 10% teab seda unepealt.
Klienditeenindaja tööks on minu arvates vajalikud isikuomadused nagu näiteks koostöövõime, kohanemisvõime, kohuse- ja vastutustundlikus, korrektsus, usaldusväärsus, kindlasti väga hea stressitaluvus, osata säilitada enesekontroll, suhtlusoskus jne.
Klienditeenindaja on võrdsed, nad arendavad ja mõjutavad üksteist vastastikku. Tuleb olla tähelepanelik, et ära tajuda, millal on õige aeg kliendile oma abi pakkuda, et mitte olla liiga pealetükkiv.
Klienditeenindaja puhul on olulised omadused koostöö-ja suhtlemisvõime, täpsus, otsustusvõime, pingetaluvus, enesekindlus, organiseerimisvõime, erapooletus, abivalmidus ja loovus.
Klienditeenindajatel on ühtivad meremeheteemalised pluusid, mis sobisid Pärnu Jahtklubi temaatikaga, kuigi oleksime oodanud teksadest korrektsemat rõivaeset, nt viigipükse.
Klienditeenindaja on eestlase nägu ja reklaam,ning me ootame klienditeenindajatelt positiivset suhtumist kuid seda positiivset suhtumist kohtab üha harvem ja harvem.
Klienditeenindaja võtmeks on suuresti psühholoogilisel tasandil oskus ära näha kehakeele ning hääle mõju suhtlemisel ning erinevate inimestega kontakti luues.
Klienditeenindaja ülesandeks on kliendi poolt valitud toitude eest makse vastuvõtmine ning samuti tellimuste vastuvõtmine ning kaasa ostetud einete pakendamine.
Klienditeenindaja puhul on täpsus ja puhtus tõeline pärl, kuna kellelegi ei meeldiks lohakas klienditeenindaja, kes paistab silma oma hilinemisega.
Klienditeenindajad on ka inimesed ning kunagi ei või klient teada milline on müüa hetke tuju ja tahtmine aidata kliendil leida sobivaid asju.
Klienditeenindaja on otses suhtluses kliendiga ja tänu temale saab klient ettevõttest kas positiivse või negatiivse ettekujutluse.
Klienditeenindajaks on eesmärgiks palgata keegi kogemustega, asjalik ning rõõmsameelne müüja, kes tagaks sõbraliku atmosfääri.
Klienditeenindaja – faktiliselt iga sotsiaaltöötaja olenemata sellest, millist ametinimetust ta kannab või kus ta töötab.
Klienditeenindajal on võim muuta kogu klienditeeninduse protsess ja ka kaebuse lahendamine nii meeldivaks kui ka ebameeldivaks.
Klienditeenindaja on tegelikult samasugune inimene nagu klient ja sellest tulenevalt on ka klienditeenindajal oma õigused.
Klienditeenindaja töö on üks vaimselt raskemaid, seda kohe kindlasti, kuna tuleb ette palju kriitilisi momente klientidega.
Klienditeenindajal on oma roll, et olla suurepärane teenindaja, kuna iga klient on eriline ja tähtis ettevõttele.
Klienditeenindajad on pädevad, kuna nad on täpselt teadlikud, mis ettevõttes toimub ja mida nad müüma peavad.
Klienditeenindajale on samuti väga tähtis positiivne tagasiside, mis tihti küll kahjuks saamata jääb.
Klienditeenindajad on müüjad, kes töötavad hulgi- ja jaemüügiga tegelevates kaubandusettevõtetes.
Klienditeenindaja kutse - eetika..................................................14 8.Kasutatud kirjandus.
Klienditeenindaja on nipsakas ja ebaviisakas, siis miks peaksin olema mina tema suhtes viisakas.
Klienditeenindajal on omad „kümme surmapattu“, mida tuleb teenuse osutamisel vältida.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Klienditeenindaja on nipsakas ja ebaviisakas, siis miks peaksin olema mina tema suhtes viisakas. Me ootame, et klienditeeninduses töötavad isikud, kes on heatahtlikud, profesionaalid, naeratavad, tunnevad hästi oma toodet/teenust ja mis kõige tähtsam, oskavad kliendiga suhelda.
Klienditeenindaja on firmas töölepingu alusel töötav füüsiline isik.
Klienditeenindajal on kohustus aidata klienti, kui ta vajab abi või infot.
Klienditeenindajal on võimalus vastavalt põhjusele parandada tellimus.
Klienditeenindajad on ka avaldanud arvamust, et klient ei ole kuningas.
Klienditeenindaja - võtab vastu tellimusi, edastab need disainerile.
Klienditeenindaja töö on suhtlemine kliendiga, mille eest ta saab palka.
Klienditeenindajad on ka hooldekodutöötajad, arstid, politseinikud.
Klienditeenindajatele on vajalik puhkepausid pidamine müravabas ruumis.
Klienditeenindaja on töötaja. • Raamatupidaja on töötaja.
Klienditeenindajad on töötajad. • Mehhanikud on töötajad.
Klienditeenindajad - kellest sõltub kliendi rahulolu
Klienditeenindajad on tihtipeale vanemad naised.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun