Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Kliendikaardi abil on üks võimalus suunata klientide lojaalsust, seda loomulikult eeldusel, et klient on andnud meile kontaktid, et me saaks talle edastada e-maile (mis on esmane vahend kliendiga suhtlemisel), telefonile sms teavitusi (Selver ei kasuta minu teada üldse seda võimalust) ja kodusele aadressile infot käimasolevate kampaaniate kohta, aga ka personaalselt sellele konkreetsele kliendile suunatud
Kliendi säilitamine on 5 korda odavam, kui uue kliendi leidmine, ning 25 korda odavam, kui mitterahuloleva kliendi tagasivõitmine, näitab suurepäraselt, kui palju aega ja ressursse on ettevõttel võimalik kokku hoida tänu oma klientide rahulolule ja lojaalsusele. (3) Eestis ei ole paljud ettevõtted mõistnud, et ettevõtte tulevikukasumi annab klient, kes ei otsi võimalust lahkumiseks konkurendi juurde.
Kliendi käitumine on motiveeritud tema (rahuldamata) vajadustest • Tänapäevaklient • Vajadus olla teretulnud • Püsiklient • Vajadus tunda end mugavalt • Vajadus kindlustunde järele j j • Siseklient • Vajadus saada abi ja toetust • Vajadus olla mõistetud ja arusaadav • Vajadus lugupidamise ja tähelepanu järele • Vajadus olla tunnustatud • Vajadus teha ise oma valikuid 101 102
Kliendi rahuloluks nimetatakse seda, kui ettevõtte poolt pakutud toode või teenus vastab tarbija nõuetele, soovidele ja vajadustele (Helgesen 2006). Ehk enne toote soetamist, on tarbijal oma nõuded, milline see toode peaks olema, et tema vajadused saaksid rahuldatud. Juhul kui toode või teenus ei vasta tarbija vajadustele või soovidele, on tarbija rahulolematu.
Kliendikesksus – G4Sil on avatud ja usalduslik suhe oma klientidega ja tehakse vastastikku kasulikku koostööd.
Kliendi e - maili teel saabunud pöördumistele vastamine on heal tasemel lisaks ka kaubanduses kaubamajade kategoorias ning avaliku sektori ettevõtetes. S. Spiegelberg, ”Eesti teenindus 2009. aastal - teenindajate müügiaktiivsus on kasvanud”, (http://www.emor.ee/arhiiv.html?id=2072)(03.12.2009)
Kliendi kasutajakontole on edastatud fotod Fotode avamine ning klient hakkab koostama tellimust Klient soovib valida välja tellitavad fotod Tellitavate fotode valimine Klient soovib valida tellitavate fotode Fotode paberitüübi valimine paberitüübi Klinet soovib valida tellitavate fotode Fotode koguste valimine
Kliendikeskne organisatsioon – Kvaliteedile orienteeritud juhtimise üheks pidevale parendamisele.
Kliendiosa – kui suurt protsenti ühest kohast (näiteks) tarbekaupu hangitakse.
Kliendiperspektiiv – missugune peab välja nägema oma klientide silmis, et organisatsiooni visiooni teoks teha? Protsessi perspektiiv – missugustes organisatsiooni valdkondades ja sisemistes protsessides peavad tulemused olema hiilgavad, et nii omanikud kui ka kliendid rahul oleksid?
Kliendi käitumine on motiveeritud tema (rahuldamata) vajadustest • olla teretulnud • tunda end mugavalt • kindlustustune järele • saada abi aja toetust • olla mõistetud ja arusaadava • lugupidamise ja tähelepanu järele • olla tunnustatud • teha ise oma valikuid
Kliendikogemise juhtimine – mis see on ja milliseid tegevusi endas hõlmab (I.Sauli loengu baasil) Kliendikogemuse juhtimine (CEM - Customer Experience Management) on metoodika teeninduse kvaliteedi juhtimiseks kõikides kliendiga kokkupuute punktides kõrge lojaalsuse saavutamiseks.
Kliendi tulles on sul arve juba valmis · Arve on koostatud vastavalt teostatud tööde maskumusele · Osakonnajuhataja poolt on tehtud selgitavad märkused arve kohta · Kohane nõuanne kliendile järgmiste teeninduste kohta · Veendu, et klient on kõigest aru saanud
Kliendi kirjeldus - kontrollsõit- üldkontrollimised- rikkekoodide lugemine- käiguvalitsa töötamise kontrollimine- ühelepoole- lülitusaeg- kontrollkatse ja teiselepoole- diagnoosipistikust saadav info- rikkeotsing mõõtmistega- signaalide näidised.
Kliendikeskseks nimetatakse ettevõtet, mille tähtsaimaks prioriteediks on klient, kõik muu tuleneb vastavalt kliendile (Talpau jt 2011). Ehk firma põhiväärtuseks on kliendid ning turundusstrateegia ning -taktika kujundatakse vastavalt tarbijale.
Kliendi rahulolu on järjest enam seadnud oma peamiseks eesmärgiks enamus juhtivaid organisatsioone (Motorola, Xerox jt) ja seda mitte ainult sõnalise loosungina, vaid see on ka kirjalikul kujul ettevõtte arengukavas kirjas.
Kliendifailid - sisaldab infot ettevõtte klientide kohta  Tootefail- sisaldab infot ettevõttes pakutavate toodete ja teenuste kohta  Tarnijafail- sisaldab infot ettevõtte materjalide ja teenuste tarnijate kohta.
Kliendiandmebaas on süsteem, infopagas, kus on olemas kliendi põhiandmed (erakliendil vanus, sugu, haridus, amet, sissetulek jm; ärikliendil suurus, kasum, töötajad jm.) ja tema tehingud (sagedus, suurus, eelistused).
Kliendiks on peamiselt vanuses 10-34. aastane noormees või neiu, kuigi Phat Farm toodab ka noorematele kui 10 aastat, oleme meie esialgu võtnud plaani tuua siia just nimelt selles vanuses olevatele klientidele.
Kliendi suhtlusvahend – kui teenindaja annab halba tagasisidet kliendile, siis klient tunneb pahameelt organisatsiooni suhtes, mitte ei mõtle ainult teenindaja kui inimese iseloomuomadustest tulenevat käitumismaneeri.
Kliendi seisukohalt on tähtis organisatsiooni hea siseklienditeenindamine sellepärast, kuna sellest sõltub, kas neid koheldakse hästi, lugupidavalt ja milline emotsioon ning mulje jääb ettevõttest.
Kliendikeskne psühhoteraapia – Rogers on väitnud, et vestlus on see, mis lahendab probleemid – klient peaks paranema läbi spontaansse vestluse Lähtutakse klliendist, sellest reaalsusest, mida klient pakub
Kliendi kuulamine on äärmiselt oluline, sest teenust pakkuvad organisatsioonid, kus hakatakse ise pealekäivalt kõike pakkuma, ilma, et klient oleks oma soovi avaldanud, ei ole eriti meeldivad.
Kliendirahulolu mõjutegurid – klienditeenindajate vastutulelikkus, kontakti loomine, usaldusväärsus, professionaalsus, ettevõtte sisustus, klienditeenindaja välimus ning informatsiooni kättesaadavus.
Kliendi sugutung on muutunud tugevamaks kui eales varem ja samal ajal on ta saanud seda ka tihedamalt rahuldada– traditsiooniline psühhoanalüütiline vastus näib olevat ümber lükatud.
Kliendiks on mul vanaema ning temaga koos arutledes panime kokku maitsva ja tervisliku menüü. See on sobilik kõikidele inimestele ja söökide temaatika sobib paljudeks erinevateks
Kliendi sisse - ja väljaregistreerimine Kliendi saabudes täidetakse registreerimisleht, küsitakse kliendi lisasoovide kohta(lisa voodi, jne ..) ja seejärel juhatatakse klient tuppa.
Kliendikommunikatsioon on ettevõtte olemasolevatele, potentsiaalsetele ja lahkunud klientidele suunatud plaanipärane tegevus, et luua ja säilitada nendega suhteid ning infovahetust.
Kliendi rahulolu - indeks, defektid, tõrked, kliendi kliendirahulolu kaebuste arv, korduvate klientide arv Kulud/ finantsid Müük, turuosa, tööjõukulud, tootmiskulud, kasum
Kliendikeskne on organisatsioon, kus teenindusmõttelaadile ja –kultuurile tuginev töökorraldus tagab nii sise- kui ka välisklientide hea teenindamise ja rahulolu.
Kliendipoolne javascript on sündmust juhitav programm, st. et JavaScript'i abil on võimalik reageerida hiireliikumisele, hiireklikile ja klahvivajutusele, mida teostab kasutaja.
Kliendirühm on suhteliselt kergesti mõjutatav ning majandus- ja finantsprobleemide tekkimisel võivad nad reageerida mitte kõige adekvaatsemalt ehk mõtlematult.
Kliendihaldus on lisatöö ilma milleta on hakkama saadud, kuid see toob tulemusi ainult siis, kui seda teha targalt ja õigete klientide suunas (Paananen 2002).
Kliendipoolt - tahtest kui ka suutlikkusest ( tahe võlg tagasi maksta), suutlikus majandusesituatsioonis toime tulla, laenuotsustus protsessi, õige hinnastus.
Kliendihaldussüsteemi ülesandeks on kliendisuhte muutmine ainult vahetult klientidega suhtlevate müüjate või teenindajate tegevusest tervet ettevõtet hõlmavaks tegevuseks.
Kliendinõuded on teada, tarnijatel on teada protsessinõuded, on olemas mõõtesüsteem sisendi, väljundi ja tähtsamate protsessiparameetrite jaoks.
Kliendi arved on küll tasutud, kuid toaseisu ei ole teadmatuse tõttu muudetud ja seetõttu on tuba koristamata ning seda ei ole võimalik müüa.
Kliendirahulolu on esmane ja kõige tähtsam eesmärk! 11 Selle saavutamiseks peab ette nägema ja täitma klientide vajadused ning ületama nende
Kliendirahulolu – toote/teenuse pakkumine viisil, mis täidab ja/või ületab kliendi ootused kvaliteedi osas ja seda makstud hinna kontekstis.
Kliendihaldur on Teie volitatud isik kõigis finantsalastes küsimustes ning ta on valmis Teid vastu võtma igal Teie jaoks sobival ajahetkel.
Kliendi vajadused on kogu koostöö peamises fookuses (seejuures kliendil on õigus sõnastada oma vajadused). Millises olukorras võiks sobida?
Kliendihalduse üldeesmärgiks on uute klientide leidmine, nendes huvi tekitamine ja endale võitmine ning olemasolevate klientide rahulolevana hoidmine.
Kliendiks maskeerumine - tavaliselt kasutatakse siis, kui tahetakse veenduda klienditeenindaja teadmistes, oskustes või tema usaldusväärsuses.
Kliendihaldus on laialt levinud strateegia ettevõtte suhete ja tegevuste haldamiseks oma olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega.
Kliendi andmed on võimalik näha klientide erisoove ja vastavalt sellele ka muuta kliendi hotellis viibimine võimalikult mugavaks.
Kliendikeskne on organisatsioon, kus teenindusmõttelaad ja -kultuur tagavad nii sise- kui ka välisklientide hea teenindamise ja
Kliendiks on aktiivsed tööga hõivatud inimesed, kellel oma töö iseloomu tõttu on vähe aega tegeleda oma lemmikloomaga.
Kliendi tähelepanu on küsimusel ja ta võib hakata mõtlema, kas ta tõesti tunneb või peaks nii tundma, nagu ta end väljendas.
Kliendi rahulolematusel on kalduvus süveneda, peavad tarnijad püüdma erilise hoolega selle poole, et puudumisolukordi ei tekiks.
Kliendipoolne javascript on HTML faili osa, mille kood on kõige sagedamini kirjutatud märgendite vahele.
Kliendirahulolu on vaja mõõta selleks, et saada teada mida oleks vaja muuta ning milliseid valdkondi veel arendada.
Kliendid 1 - 7 kuuluvad ühte kaupluseketti, kliendid 8-11 teise ketti, numbrid 12 ja 13 on üksikud kliendid.
Kliendiks on kõik, kellega töötajad töökeskkonnas kokku puutuvad, s.h. tarnijad, kolleegid ja ühiskond.
Kliendis on rahul, kui nad saavad, mida nad soovivad ja siis, kui kvaliteediplaan ja protseduurireeglid.
Kliendi tellimus on kliendi poolt esitatud nõue teha laboratoorseid uuringuid konkreetse patsiendi proovidega.
Kliendikesksed tooted – kujundatud vastavalt kliendi soovidele ja vajadustele kasutades olemasolevaid võimalusi.
Kliendikogemuse juhtimine on metoodika teeninduse kvaliteedi juhtimiseks kõikides kliendiga kokku puutumise punktides.
Kliendihulga suurenedes on meil võimalik saada ajutist tööjõudu koostööpartneritelt või lähielanike hulgast.
Kliendiks on keskealine paar, kes hindab lihtsust kuid samas head maitset ja peent väljanägemist.
Kliendi sooviks on hotelli poolt saada transporti hotelli ja tagasi ning vajadusel ka lähipiirkonda.
Kliendihaldus programmid on vajalikud näiteks selleks, et jälgida kliendilepinguid, klientidega arveldamist.
Kliendirisk - sõltuvus mõnest suurest kliendist võib teha ettevõtte nende poolt haavatavaks
Kliendi teenistuses on ilukeskuse teenindajad, erinevad kauplused, lummava vaatega baarid ja restoran.
Kliendimääratlus on jõukas, adrenaliini otsiv, võistlev, tarmukas, ning ülimat kogemust sooviv
Kliendil vaja on • Hakka kohe tegutsema! • Kuula tähelepanelikult, väljenda mõistmist.
Klien - server võrk-tööjaamad---LAN kaabliga ühendadud failiserveriga----printer
Kliendi tellimusel on prioriteet, mis näitab, missuguses järjekorras tuleb täita see tellimus.
Kliendileping on tähtajatu tuleks lasta see aktsionäride üldkoosolekuil uuesti kinnitada.
Kliendi nõuded ON KINDLAKS MÄÄRATUD NING ET NEID KLIENDI RAHULOLU EESMÄRGIL TÄIDETAKSE.
Kliendi vahekord – vaesem andis end sõltlasena rikka ja mõjuka eestkoste ja kaitse alla.
Kliendi teenistuses on raamatukogu ja internetipunkt, korraldatakse ka ekskursioone giidiga.
Kliendikaart - sellega saab tarbida natuke soodsamalt mõne kindla firma toodangut
Kliendi teadvustamine on esimene samm, kuidas potentsiaalne klient enda juurde meelitada.
Kliendiprobleem on probleem, millele lahendust klient toote näol otsib või vajab.
Kliendi aruanne on uuringute tulemuste dokument, mida saadab labor kliendile.
Kliendi areng on peatunud. 2. Neljakuuline treeninguperiood on lõppenud
Kliendi käes on pult, siis ta tunneb end omaniku rollis, saab mugavuse.
Kliendi sihtrühmaks on ettevõtted kes tegelevad arvutijuppide müümisega.
Kliendi vaatenurgast on liisingu olulisim eelis rahavoogude parem juhtimine.
Kliendikaartide põhieesmärk on kaupmehele sobiva kliendi profiili kindlakstegemine.
Kliendikeskset nõustamist nimetatakse ka mittedirektiivseks juhendamismeetodiks.
Kliendi töökoht on realiseeritud Java abil loodud veebirakendusena.
Kliendikesksus tähendab seda, et prioriteediks on alati klient.
Kliendi teenindamine on midagi enamat kui vaid puhtuse loomine.
Kliendide puhul on need kiiresti võimalik arvutist leida.
Kliendikommunikatsioon on turunduskommunikatsiooni oluline osa.
Kliendi vajadustel on oluline roll juba tootearenduses.
Kliendi vajadus on alati enne nõustaja vajadusi.
Kliendi rahulolu on müüja edukuse alus!
Vote UP
-1
Vote DOWN
Kliendi probleem on ka tema probleem, et just tema on see isik, kellele klient võib olla alati kindel.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Kliendi soovil on teostatav ka keemiline puhastus, kuid see 3 toimub majast väljas.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun