Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Kaubamärk on tähis, mida ettevõtja kasutab oma kauba või teenuse tähistamiseks, et eristada oma kaupa või teenust teiste ettevõtjate poolt pakutavatest kaupadest/teenustest. Kaubamärk annab selle omanikule teatud ainuõigused kaubamärgina registreeritud tähistamise kasutamisel ning õigusi keelata selle kasutamist teistel isikutel.
Kaubamärk on tootja või jaotaja registreeritud ja seadusega kaitstud brändi osa. Kaubamärk on tähis, mida isik kasutab või kavatseb kasutada majandus- ja äritegevuses oma kaupade või teenuste eristamiseks teiste füüsiliste või juriidiliste isikute samaliigilistest kaupadest ja teenustest.
Kaubamärk on vaid üks osa brändist ning ainult nõrka või loomisfaasis olevat brändi võib samastada kaubamärgiga. Bränd - väärtusloomesüsteem, mis kätkeb funktsionaalset kasu, lisaväärtust ja lubadust, mida tarbijad väärtustavad piisavalt, kulutamaks selle peale oma raha.
Kaubamärki või – marki esile toov • Transporti hõlbustav • Prestiiži ja mainet süvendav • Ladustamist hõlbustav • Uuendamist imiteeri • Kauplemist hõlbustav Pakendi probleemid: reostuse allikas, ressursside raiskaja, kauba hinna tõstja, manipuleerija.
Kaubamärk - et olla edukas, on vaja head kaubamärki, head nime, mis jääks meelde, sest just nimi tagab toote või teenuse edu. Ebaõnnestunud toote nimi ei taga loodetavat kasumit ja edu. Inimeste peades olev eelaimus ei pruugi tagada selle toote edu turul.
Kaubamärk on soovitav kaitsta kõigis riikides, kus kaubamärgi omanik oma tooteid pakkuda soovib, tuleks püüda kaubamärgid kaitsta nii sõna-kui ka kujundmärgina, samuti kaitsta kaubamärke enam kui ühes kauba-või teenusklassis
Kaubamärk – on üldreeglina kas sõna, fraas, sümbol, kujundus või nende kombinatsioon, mille eesmärgiks on eristada ühe ettevõtte tooteid teiste ettevõtete samaliigilistest toodetest või teenustest ning reklamida neid.
Kaubamärk on Eestis üldtuntud, siis on väga suur tõenäosus, et sarnase märgi kasutamine kolmanda isiku poolt tekitab tarbijal eksitava arusaama kauba päritolu suhtes, isegi juhul kui tegemist on hoopis teist liiki kaubaga.
Kaubamärke on mitmeid, nendest populaarsemad on Nike, Adidas, Oneill, Jack and Jones, H&M, Cropp, Puma, Vans, Armani, Only, Seppälä ja AG. Kaubamärgi peamine ülesanne on aga eristada ühe tootja kaupu teise tootja kaupadest.
Kaubamärk - tootja või jaotaja registreeritud ja seadusega kaitstud brändi osa. Kaubamärk märgistab konkreetset toodet või kaupa, millel on patenteeritud logo, sümbol või kirjapilt ja mis eristab ühte toodet teisest.
Kaubamärk – nimi, visuaalne, kujundus hulgimüüjad, jaemüüjad). BRÄND – toode ja sellega seonduvad assotsiatsioonid: lubadus, identiteet, kuvand, Kanali pikkus näitab kanali moodustamiseks kasutatud astmete hulka.
Kaubamärk on ettevõtja vara ja peamine äri edendamise vahend, mis võimaldab kaupa ja/või teenust esile tõsta ning eristada sarnase tegevusalaga konkureeriva ettevõtte kaubast ja/või teenusest.
Kaubamärk on algusest peale esindanud meie rahvale omaseid väärtusi, nagu maalähedus, sirgjooneline ausus ja sõbralikkus ning nendest samadest väärtustest juhindume me ka oma igapäevatöös.
Kaubamärk on oma koha Eesti tootjate ja tarbijate hulgas juba leidnud, kuid Eesti tootjaid ja tarbijaid tuleb aktiivsemalt teavitada geograafilise tähise tähenduse ja tekkivate võimaluste osas.
Kaubamärk on graafiliselt kujutatav tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa või teenust teise isiku identsest või samasse valdkonda kuuluvast kaubast või teenusest.
Kaubamärk - nimi (trade name). Selle annab firma, see on tavaliselt erinev eri firmades toodetud samal ravimil & võib olla erinev sama firma samal ravimil erinevates maades.
Kaubamärk – kujund, nimi või sümbol, mis tähistab teenust, toodet või firmat Valitsuse litsents – tegevusluba, mis annab õiguse ettevõttel tegutseda konkurentsita
Kaubamärkidega on seotud märkide rahvusvahelise registreerimise Madridi kokkulepe ja märkide rahvusvahelise registreerimise Madridi kokkuleppe protokoll, Eesti on ühinenud
Kaubamärk – märk, mis eristab ühe etttevõtte tooteid teiste ettevõtete toodetest – eesmärk teha tootele reklaami ja tutvustada – kaubamärk ≠ bränd
Kaubamärk on sõna, fraas, sümbol või kujundus või nende kombinatsioon, mis identifitseerib ja eristab kellegi kaupade või teenuste allikat teiste omadest.
Kaubamärk on tähis, mida ettevõtja kasutab oma kauba tähistamiseks selle eristamiseks teiste ettevõtjate poolt pakutavatest samaliigilistest kaupadest.
Kaubamärk on tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa ja teenust teise isiku samaliigilisest kaubast või teenusest (kaubamärgiseadus § 3).
Kaubamärk –  initsiaalid, sümbolid või sõnad, mis identifitseerivad teatud  kindla toote või tooteseeria samatüübiliste hulgast
Kaubamärk on üldreeglina kas sõna, fraas, sümbol, kujundus või nende kombinatsioon, mille eesmärgiks on eristada ühe ettevõtte tooteid teiste
Kaubamärk on aga selleks, et inimesed tunneksid selle abil ettevõtte ära. Kõik need tegevused on suunatud erinevaid kanaleid pidi sihtrühmani.
Kaubamärk on nimi, sümbol, kujundus või nende kombinatsioon ja selle põhiülesandeks on eristada ühe firma tooted teistest samaliigilistest.
Kaubamärk – registreeritud sõna(d), sümbol(id) ja/või kujutis(ed), mis identifitseerivad toodet või ettevõtet, eristades seda teistest.
Kaubamärk – tähis, millega on võimalik eristada ühe ettevõtte kaupa või teenust teise ettevõtte samasugusest kaubast või teenusest.
Kaubamärk tähendab tavaliselt muutumatut kvaliteeti ning on hinnast parem kvaliteedinäitaja. Märk vähendab tarbijal ostuotsuse riski.
Kaubamärke – “A.LeCoq”, “Aura” ja “Fizz” ning olla traditsiooniliselt aktiivne tootearendustegevuses kõigis tootegruppides.
Kaubamärk on selline toote või teenuse tunnus, millele selle omanik on registreerimise või tunduks tegemise teel saanud ainuõiguse.
Kaubamärk on tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa või teenust teise isiku samaliigilisest kaubast või teenusest.
Kaubamärk on muutunud tavapäraseks või eksitavaks tähistuseks nende kaupade ja teenuste osas, mille suhtes ta on registreeritud;
Kaubamärkide all – alustades esiamortidest (SRAMil Rock, Shox) ning piduridetailidest (näiteks Avid) ja lõpetades käiguvahetajatega.
Kaubamärk on tähis, mis eristab ühe ettevõtja kaupu ja teenuseid teise ettevõtja samaliigilistest kaupadest või teenustest.
Kaubamärk on registreeritud, siis tähendab see, et kaubamärgikaitse kehtib kõigis ELi liikmesriikides ühtviisi, ka Eestis.
Kaubamärk on vaid üks osa brändist ning ainult nõrka või loomisfaasis olevat brändi võib samastada kaubamärgiga.
Kaubamärk on tähis millega eristatakse ühe isiku kaupa või teenust teisest samaliigilisest kaubast või teenusest.
Kaubamärk on olnud paljude kuulsuste ja superstaaride, sealhulgas printsess Diana, Madonna ja Elton Johni lemmik.
Kaubamärk - kujund, nimi või sümbol, mis tähistab mingit firmat, toodet, teenust. Tavaliselt registreeritud.
Kaubamärk on tähis, millega on võimalik eristada kaupa või teenust samaliigilisest kaubast või teenusest.
Kaubamärk on üle Eesti kättesaadav hästi varustatud kauplustes, SUVA vabrikupoes ning ettevõtte e-poes.
Kaubamärk on tootja lubadus tarnida oma ostjatele püsivalt teatud omaduste kogumit, hüvet või teenust.
Kaubamärk - spetsiaalsed kujundid, nimed või sümbolid, mis tähistavad toote teenust või firmat.
Kaubamärk on toote kõige eristatavam külg ja ainuke tunnus, mida konkurent ei tohi järele teha.
Kaubamärkide läbilöögile on tublisti kaasa aidanud massimeedi areng- suurematiraažilised ajalehed, televisioon.
Kaubamärk on pakendatud kaupade turuliider, millest annab tunnistust toodete kogus kauplustes.
Kaubamärk on eriline kujund, nimi või sümbol, mis tähistab toodet, teenust või firmat.
Kaubamärk - seaduslikult registreeritud margitunnused, mis kaitseb tootja ainuõigust
Kaubamärk – kujund, nimi või sümbol, mis tähistab teenust, toodet või firmat.
Kaubamärk on väga lai mõiste, kus kasutatakse ka termineid: mark, brand ja logo.
Kaubamärk on intellektuaalomand, mida loetakse inimese vaimse tegevuse tulemuseks.
Kaubamärk on esindatud kõikides kauplusekettides ning ka väiksemates kauplustes.
Kaubamärk on ka aluseks klientide lojaalsusele teatud firma kauba suhtes.
Kaubamärkide puhul on see selge, vaadatakse üksnes siseriiklikku tarbijaskonda.
Kaubamärk – Ühe tootja toodete ristamine teiste tootjate toodetest.
Kaubamärk on nimi või sümbol, kujundus mida mõeldakse välja.
Kaubamärk on nimi, sümbol, kujundus või nende kombinatsioon.
Kaubamärk on omandiõigus ja ettevõtte mittemateriaalne vara.
Kaubamärk – tähistab toodet, keegi teine ei tohi kasutada.
Kaubamärk on oluline. Oluline pole tehnoloogia viimane sõna.
Kaubamärk - Märk, millega eristatakse tooteid ja teenuseid.
Kaubamärk – nimi, sümbol, logo või nende kombinatsioon.
Kaubamärk - brändi osa mis on tootja poolt patendeeritud.
Kaubamärk - Toodet iselm kõige rohkem kaubamärki.
Kaubamärk on kaubal või pakendil leiduv tähis.
Kaubamärk – ülesandeks teha tootele reklaami.
Kaubamärke on võimalik registreerida eri viisil.
Kaubamärk on brändi seaduslikult kaitstud osa.
Kaubamärk – aitab tarkvara identifitseerida.
Kaubamärk on tööstusomandi üks objekt.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun