Kaksiktuub - Tüüp „B” See reguleeritav amortisaator on variatsioon „B” tüüpi reguleeritav kaksiktuub tüübist „A”. Selle mudeli puhul toimub mutri amortisaator pingutamine mitte põhjaklapi külge kinnitades, vaid tootja on vahetanud tavalise kolvivarre perforeeritud varre vastu, mille sees saab KÕIK VEDRUSTUSE KOHTA
Kaksiktuub – madalrõhugaasiamortisaator See amortisaator sarnaneb tavalisele amortisaatorile, ent kaks olulist elementi on täiesti erinevad: - Reservuaari ülemises osas on õhk asendatud lämmastikuga (inertne gaas), mille rõhk on 2.5 kuni 8 baari ja mis sisestatakse üksainus kord tootmise käigus.
Kaksiktuub - Tüüp „A” Selle tüübi puhul lükatakse amortisaatori reguleerimiseks kolvivars alla kuni käigu lõpuni. Hetkel, kui kolvi klapimutter puudutab põhjaklappi, blokeerub mutter spetsiaalsete konstruktsioonielementide tõttu.
Kaksiktuub - õliamortisaator kui amortisaator on survekäigul, siis osa kolvialuses kambris olevast õlist liigub läbi kolvi kergelt summutava sisselaskeklapi kaudu.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.