Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Kaasajooksmisefekt – inimesed soovivad tarbida seda kaupa, mida teised tarbivad, ühiskonnas on „võtmegrupp”, kui nemad seda tarbivad, toimub kõvera nihe (tõmbavad täiendavalt inimesi kaasa). Joonis 5.7. kaasajooksmisefekt • D1 esialgne nõudluskõver , kui hind p1, kogus x1, kui hind p2, kogus x2, liikumine piki kõverat, kogus kasvab x1-lt x2-le, seega hinnaefekt x2 – x1. • Võtmegrupp hakkab hüvist veel rohkem tarbima, see on kaasajooksmisefekt x3 –x2. tekib uus nõudluskõver D2.
Kaasajooksmisefekt – Kaasajooksmisefekt (bandwagon effect) väljendub inimeste soovis või püüdes tarbida hüvist, mida tarbivad teised.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun